Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-10 22:34:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Witam zrobiłem moim Tcatem 250 mil i zauważyłem ze coś jest nie tak z napędem.

Po 1 gdy hamuje tylko tylnym hamulcem tył motocykla telepie.
Gdy jadę około 60 km/h i tylne kolo wyłapie jakaś nierówność pojawia się krotki pisk identyczny jak z hamowania ale króciutki jak by kolo gdzieś na sekundę się przyblokowało.
Naciąg łańcucha jest z lewej strony na 5 kresce a z prawej na 4 (?)

Łańcuch jest za mocno naciągnięty - to wiem ale za cholerę nie mogę odkręcić śruby od wahacza ... Możliwe ze da rade tylko kluczem pneumatycznym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie moge odkrecic :(
PostNapisane: 2009-05-10 22:34:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 22:43:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
Vitu a uczyl Cie ktos ze sie przednim hamuje hamulcem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 22:59:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Vitu napisał(a):
to wiem ale za cholerę nie mogę odkręcić śruby od wahacza .

A po cholere wahacz chcesz odkrecac? Srube na osce odkrec i ustaw odpowiedni naciag lancucha....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 23:01:06 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
i Tylny hamukec w moto jest POMOCNICZY a nie główny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 23:21:43 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
n/c ...... tylko kierownicy nie odkrecaj zeby naciag zmienic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 23:28:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Co to za forum jest skoro człowiek pyta i zamiast poprawić moje błędy i podpowiedzieć to najlepiej zjechać i tyle ...

WIEM ze tylni jest pomocniczy ale do cholery chyba specjalnie używałem go zęby zobaczyć co się dzieje a napewno coś się dzieje skoro przy hamowaniu tył drga.

"osce odkrec" o to mi chodzi tyle źle się wyraziłem ...

I tak 4 posty odpowiedzi i ja dalej nie wiem co mam robić.

Gratuluje wyrozumiałości i cierpliwości.


dziadek173 Ty jak możesz to nie odpowiadaj na moje posty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 23:36:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
z tylnim hamulcem jest tak, jak zahamujesz nim ostro to kolo z zebatka i lancuchem sie zatrzymuje a naped dalej kreci wiec zaczyna Ci szarpac napedem w ta i tamta strone ... a co do pisk to nie wiem ;p moze zaczyna ci sie slizgac kolo i mielisz nim w miejscu nierownosci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 23:36:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
nie ma opcji abyś nie umiał odkręcić ośki...weź jakiś obry klucz, brechę i zaprzyj się jak chop z krzepą. puścić musi. Swoją drogą kto Ci to tak dokręcił? to się dokręca odpowiednim momentem który teraz sobie przypomnieć nie potrafię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 00:04:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
thundercat_98 napisał(a):
nie ma opcji abyś nie umiał odkręcić ośki...weź jakiś obry klucz, brechę i zaprzyj się jak chop z krzepą. puścić musi. Swoją drogą kto Ci to tak dokręcił? to się dokręca odpowiednim momentem który teraz sobie przypomnieć nie potrafię.



Nie wiem kto , moto z USA . Próbowałem już wszystkim co mam w garażu i ani drgnie. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 00:11:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
to wez rure z 2-metrowa i na 100% odkrecisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 00:14:21 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Nie wiem dokładnie co w twoim przypadku oznacza pisk, ale złapać uslizg tylnego koła jest bardzo łatwo. A jak bedziesz miał koło w uślizgu to mogą się cuda dziać tzn na boki się bujnąc ,zapiszczeć jakis uczucie podskoku tez może być wszystko zalezy od nawierzchni i siły hamowania.

Co do ośki , chyba po prostu nic na siłe trzeba większy młotek czyli ktos to konkretnie do... krecił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 07:36:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A moze masz tarcze lekko krzywa i dlatego Ci "drga" przy hamowaniu :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 07:49:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Vitu napisał(a):
Naciąg łańcucha jest z lewej strony na 5 kresce a z prawej na 4 (?)


I to jest to. koło jest krzywo i cuda się dzieją. Jak nie możesz odkręcić to pojedź do warsztatu mechanicznego daj 10 PLN i Ci poluzują. Sam się z moto nie szarp bo jak w kotku nie masz centralnej stopki to go wywalisz i następny kłopot. Najlepiej pojedź do serwisu motocyklowego, koło ustawią i łańcuch wyregulują. Nie wszystko opłaca się samemu robić. Zrób to szybko bo jak napęd jest za mocno naciągnięty to się niszczy, a krzywo ustawione koło sprawia, że zębatka atakuje łańcuch pod kątem, co też mu źle służy.

Moment dokręcenia osi sprawdź w serwisówce i pilnuj, by w serwisie przykręcili dynamometrem z właściwą wartością. Orientacyjnie w FZ6 to jest 120Nm, w kocie pewnie też coś około tego będzie, ale niech ktoś z ownerów t-cata się w tej kwestii wypowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 08:12:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
t_racer_ napisał(a):
Moment dokręcenia osi sprawdź w serwisówce i pilnuj, by w serwisie przykręcili dynamometrem z właściwą wartością. Orientacyjnie w FZ6 to jest 120Nm, w kocie pewnie też coś około tego będzie, ale niech ktoś z ownerów t-cata się w tej kwestii wypowie.


117Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 10:03:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
zalej na noc śrubę naftą lub WD40 i rano powinna puścić tu nie chodzi o siłę dokręcenia tylko o to że nikt jej dawno nie odkręcał a przed dokręceniem niczym nie posmarował i się mogła zapiec od korozji (miałem tak z podkładką która się "przyczepiła" do nakrętki)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org