Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2006-11-02 21:46:03 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2006-08-15 15:57:13
Posty: 358
Lokalizacja: POZNAN
Witam
Wiem, że już podobny temat był, ale niewiele wniósł nowego i wogóle …
Sprawa crashpadów jest dość istotną kwestią dlatego poruszam ten temat raz jeszcze.
Przyszła zima i jest teraz dużo czasu na dopieszczenie kota.
Pierwsze co chciałem zrobić to właśnie krasze, jednak boje się trochę o ich mocowanie, tzn. czy w razie mocniejszego szlifa nie wyrwie mi pół silnika? Słyszałem różne opinie na ten temat i sam już nie wiem.
Inną opcją jest klatka, jednakże nie bardzo sobie wyobrażam kota z czymś takim…
Co sądzicie o tych rozwiązaniach, miał już ktoś kiedyś sytuację, w której krasze, klatka pomogła lub wręcz przeciwnie ?

Pozdrawiam nehu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: krasze VS klatka
PostNapisane: 2006-11-02 21:46:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-14 20:55:54 
simka co do crashów to miłem w swoim zamontowane i było juz pare wywrotek ale z movowaniem silnika wszystko wpozondku a co do klatki to sam jestem ciekawy jak ona wyglada na kocie bo sam chyba bede robił do swojego a moze ktos ma jakieś foty z klatką na tcat


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-15 12:10:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
bylo foto na forum fajnej klatki... poszukaj.
Jak sie zdecydujesz daj znac wczesniej moze daloby sie kilka sztuk zrobic ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-15 14:40:28 
z klatkami bede wiedział prawdo podobnie w następnym tygodniu dam znac jak cos bede wiedział :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-16 22:10:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2006-08-15 15:57:13
Posty: 358
Lokalizacja: POZNAN
Z tego co pamietam to foto klatki bylo ale zamontowane na Kawce albo Suzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-23 14:58:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
ja osobiście bym nie chciał klatki, chyba, że miałbym w planach próbowanie stunt'u. Klatka moim zdaniem jest dla stunt'owców, gdzie motocykl jest bardzo narażony na pzrewrotki, bo na pewo stanowi lepszą ochronę, ale moim zdaniem szpeci motocykl. Dla mnie - jako normalnego użytkownika crash pady były by zdecydowanie lepszym i dyskretniejszym rozwiązaniem, a ochrona w przypadku standardowych gleb czy nawet szlifa chyba wystarczająca. Ale każdy może mieć inne zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org