Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-16 22:50:09 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Jak po osi coś cieknie to dolna śruba mocujaca bebechy w zawieszeniu

Wyjmij oś nowa miedziana podkładka pod ta srube imbusowa i powinno byc okey,
W kazdym serwisie ogumienia maja udarowe klucze pneumatyczne ktorym ci to odkreca i przykreca bez rozbierania lag - czemu ten klucz udarowo- pneumatyczny, bo innym ciezko bez rozbierania to dokrecic zeby sie bebechy nie kreciły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-16 22:50:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-05-17 11:38:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
arczi137 napisał(a):
klucze pneumatyczne ktorym ci to odkreca i przykreca


nie jestem pewien, czy przykręcanie tego pneumatykiem jest najlepszym pomysłem gdy tam jest aluminiowy gwint z tego co pamiętam...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-17 11:45:35 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Pomysł sprawdzony i działa :mrgreen: w 2 moto tak robiłem ....

Luterq
Jak sruba załapie i sie lekko dokreci to dociagałem zwykłym kluczem bo sie juz nic w srodku nie kreciło.

Wiadomo jak ktoś WARIAT i ustawi pneumatyka na pełna moc to narobi syfu - zwykłym tez mozna zerwac gwint wiec liczyłem na logike i rozsadek "mechanika"

pneumatyczny udar dlatego ze własnie kreci skokowo, udarowo i zanim zdazy sie coś obrucić w środku to juz coś dokreci, (mało to po polsku napisane ale chyba zrozumiałe)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-17 11:55:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-15 17:09:20
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Dobra, ogarnę to w ten weekend. Z pneumatem nie ma najmniejszego problemu, znajomy ma warsztat i naprawia ciężarówki. Pneumat i inne narzędzia mam do dyspozycji :). Dobrze, że odbędzie się to bez rozbierania / wyciagania uszczelniaczy.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-17 12:19:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Uszczelnicze nie przeszkadzają w wyjęciu tłoka ze sprężyną, rura sobie chodzi swobodnie w goleni.
Po odkręceniu dolnej śruby wyjmujesz całość górą, nawet nie trzeba lag z półek odkręcać :)
To tak jakby ktoś na wariata chcial olej w lagach wymienić tylko. Zresztą żeby olej wymienić wystarczy
go spuścić dołem przez regulację, nawet koła nie trzeba odkręcać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-17 13:52:00 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
specjal
z tym dołem przez regulacje to tak :cry:

Kupa ludzi rozje.. zawieszenie przez to bo z tym trzeba ostrożnie zeby gwintu nie zepsuć a jak sie zepsuje to szykować € € €


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-17 14:04:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Sam bym tego nie zrobil, ale jest taka mozliwosc, tylko ze co po takiej wymianie jak wszedzie syf, lagi trzeba całkowicie rozebrac i wyplukac jak chce się miec porządnie zrobione. U mnie po wymianie oleju i uszczelniaczy zawieszenie pracuje wzorowo.. wszystko bylo rozkęcone i dokładnie umyte i wysuszone.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-19 22:54:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-19 15:37:48
Posty: 80
Lokalizacja: Czechowice-Dz/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600
Przy okazji odmładzania kota postanowiłem zrobić kilka spraw mechanicznych w tym wymianę oleju w lagach. Nastawiałem się na kupno zestawu olej+uszczelniacze z Allegro: http://allegro.pl/olej-bel-ray-uszczelniacze-yzf-600-thundercat-i3081946789.html jednak zauważyłem, że na ten aukcji jest podany rozmiar uszczelniaczy 41-53-8/9,5 i jest adnotacja, że taki zestaw podchodzi do kota z roczników 96-02. Na innych aukcjach można znaleźć uszczelniacze o wymiarach 41-53-8/10,5, które według sprzedawców również pasują do kotów z tych lat. Czy w takim razie nie ma to znaczenia? Z tego co wyczytałem na forum w dziale odnośnie fazera:
DRAGON_16 napisał(a):
41 srednica wewnetrzna uszczelniacza 53 zewnętrzna 8 wysokość uszczelniacza 9,5/10,5 wysokość uszczelniacza z wargą uszczelniającą
w starszym fzs idzie 10,5 ale jak tak sobie rozkminiam to i 9,5 też by chodził chyba że się mylę to poprawcie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-19 23:20:12 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Grzechu16
Poza drobnymi różnicami przez cały okres produkcji koty były identyczne więc w 99% części nie ma znaczenia czy to 96 czy 07 rok (chociaż sprzedawcy twierdzą inaczej ;) )
Co do uszczelniaczy- pisałem w innym temacie o wymianie oleju- weź /9,5, z tymi 10,5 (przynajmniej niektórymi) jest problem żeby założyć zabezpieczenie idące nad uszczelniacz bo jest odrobine za wysoki.
A tak swoją drogą, lepiej celuj w markowe uszczelniacze (Tourmax, Athena, ew. Ariette- to też już było, w tamtym temacie). W tej aukcji którą znalazłeś nawet nie masz podanego producenta...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-19 23:31:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-19 15:37:48
Posty: 80
Lokalizacja: Czechowice-Dz/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600
wojtek_lbn napisał(a):
Co do uszczelniaczy- pisałem w innym temacie o wymianie oleju- weź /9,5, z tymi 10,5 (przynajmniej niektórymi) jest problem żeby założyć zabezpieczenie idące nad uszczelniacz bo jest odrobine za wysoki.
A tak swoją drogą, lepiej celuj w markowe uszczelniacze (Tourmax, Athena, ew. Ariette- to też już było, w tamtym temacie). W tej aukcji którą znalazłeś nawet nie masz podanego producenta...

Zawsze staram się dużo przeczytać zanim coś kupię/zrobię więc ten brak firmy i niska cena były trochę zastanawiające. Teraz mam potwierdzenie, żeby poszukać czegoś innego. Dzięki za sensowną odpowiedź, pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-03 17:58:22 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-01-14 19:13:48
Posty: 47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 123456
Obecne moto: Yamaha YZF 600R
Munro to teraz na tym forum sklep internetowy gdzie jeden z forumowiczow poleca zapytaj tam o uszczelniacze i olej moze bedzie mial markowe i w dobrej cenie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-12 14:52:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-07 14:05:09
Posty: 188
Lokalizacja: Poznan
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki gsf 1250 ABS
Mam litr oleju MOTUL fork oil expert Heavy 20w oddam z przesyłka za 50 zł. Więcej na pw


Załączniki:
SDC11431.JPG [9.16 KiB]
Pobrane 458 razy
SDC11430.JPG [9.35 KiB]
Pobrane 449 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-02 15:14:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
A ja z chęcią przyjmę zużyty olej do lag jeśli ktoś jest świeżo wymianie za przysłowiowe piwko - lokalizacja Warszawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-03 10:04:18 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
ja mam reszte oleju po wymianie - Motul 10w jak dobrze pamiętam, może styknie do kota do lag to co zostało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-03 15:46:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Super Cezary :) Odezwę się zatem na tel.
Masz już u mnie chyba cały czetropak ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org