Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-07-19 22:01:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-08 12:12:22
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Witajcie,
Czy był już może post na temat wymiany łańcucha w kocie?
Może ktoś wie jak to zrobić oczywiście razem z zębatkami.
Czy kupić łańcuch z zapinką czy bez?
Jak bez zapinki czy już zapięty czy nie?
Z góry dziękuję!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wymiana łańcucha
PostNapisane: 2009-07-19 22:01:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 22:14:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Poczytaj
http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... php?t=1843
może trochę ci rozjaśni sprawę.

btw, ja wymieniałem (nie swoimi rękoma) napęd w sobotę i teraz już potrafiłbym zrobić to sam. Z "nietypowych" narzędzi przydatna jest zakuwarka do łańcucha, bo w sprzęcie >100KM jak tcat lepiej, aby było to zrobione solidnie. Żadna zapinka, myślę, że obciążenia są na to zbyt duże.
Jeżeli chcesz kupić zapięty, to licz się z tym, że wymiana będzie dużo bardziej skomplikowana (demontaż wahacza?).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 22:16:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Witam kolegę Łodziaka, zapraszam na www.nagumie.pun.pl tam głównie urzęduje.

Wymiana napędu prosta sprawa.
Łańcuch najlepiej DID x-ring, zębatki sunstar ( takie są komplety )

Te łańcuchy są zakuwany i taki masz kupić, to jest 100 pare kucy i tutaj nie ma żartów. Jak coś zapraszam do mnie do serwisu ale napiszę CI jak zmienić tak czy siak:)
Motocykl musi mieć zdjęte owiewki, i podłóż stojak pod kolektory, jak nie masz to deski, dalej :
1. Luzujesz śruby naciągu koła, z jednej i drugiej strony ( klucz płaski 12 )
2. odkręcasz nakrętkę ośki ( nasadka 24 jak mnie pamięć nie myli )
3. wyjmujesz ośkę, pchasz koło do przodu, zdejmujesz łańcuch na bok, wyjmujesz koło,
4 po wyjęciu koła odkręcasz starą zębatkę, 6 śrub, dajesz nową a gwinty smarujesz smarem miedziowym jak nie masz locite do gwintów
5. stary łańcuch jest zakuty, więc przecinasz go flexem
6. odkręcasz dekiel, wbijasz pierwszy bieg i odkręcasz zębatkę, dajesz nowę, później blaszkę kontrującą, zakręcasz nakrętkę, zabijasz blaszkę i tyle
7. wrzucasz koło, ośka, napinacze itp
8. przekładasz łańcuch, zakuwasz go ( zakuwarkę można kupić, z 30zł kosztuje )
9. naciągasz łańcuch na znakach na wahaczu, później sprawdzasz suwmiarką najwyżej ustawienie ośki względem wahacza ( prostopadłość )
10. luz łańcucha 30mm czyli odchylasz łańcuch w dół i w górę i różnica musi być nie mniej, nie więcej niż 30mm.
11. wsiadasz i jeździsz, później sprawdź tylko czy opona równo się wydziera po każdej stronie i masz parę złoty w kieszeni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-20 20:30:59 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Mam pytanie w fazerach jest łańcuch 535?? czy 525?? Muszę kupić spinkę do mojego a nie wiem dokładnie jaki jest..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-20 20:39:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
Miał ktoś do czynienia z zębatkami firmy Carat? włoska firma na któych wyjeżdzają Ducaty...może ktoś coś o nich powiedzieć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-20 20:50:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Carat to się sprawdza w Dukatach, Hornetach i bmx-ach.

Kup DID-a albo RK i miej święty spokój;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 13:09:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-08 12:12:22
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Dzięki za odpowiedź Wojt@s.
Mam jeszcze pytanie gdzie można dostać zkuwarkę bo wszędzie to koszt od 200zł w górę. Czy można dostać gdzieś w łodzi lub necie taniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 16:57:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
łańcuch kupię DIDa...ale chodzi mi tylko o zębatki...bardzo mało informacji jest..a praktycznie wcale o tych zębatkach. Dlaczego sprawdzają się w tych motocyklach a w Thundercacie nie?


a co do innych firm: PBR czy JT?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-21 22:40:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
thundercat_98 to jest pytanie retoryczne, tak samo dlaczego ford najlepiej jeździ na świecach motorcrafta. To jest to samo niewiadome :)

Nigdzie niestety, ja kupowałem używki na bajzlu w hurcie.

Tokarz może zrobić coś takowego, a nie są to duże koszta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-29 17:37:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Szukam nowego napędu, obecny did50vm jest strasznie nierówno wyciągnięty, grzechocze na zębatkach i wali w wahacz że aż przykro. Nie da rady go naciągnąć, w jednym miejscu wisi ponad normę, w innym jest napięty poniżej normy...
wydaje mi się, że did jest nieco przereklamowany, bo zębatki są w bardzo dobrym stanie...

szukam teraz czegoś ze stajni RK, co możecie polecić jak najmocniejszego.
rozumiem że rozmiar 530 108

jakie zębatki możecie polecić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-29 19:52:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
ja zakładałem RK xw ring zrbiłem na nim narazie 2tys i nie widac sladu zuzycia:D zapłaciłem zqa niego 240zł przy czym DID kosztowałó by mnie wtedy 340zł. zebatki załatwiłem oryginalne z rozbitka:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-29 19:56:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
aaaa no i dokładnie tak jak napisałes rozmiar 530 i 108 ogniw. oczywiscie przy standardowych zebatkach!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-31 09:14:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4624
Obecne moto: jamaha pw 50
Luterq napisał(a):
Szukam nowego napędu, obecny did50vm jest strasznie nierówno wyciągnięty, grzechocze na zębatkach i wali w wahacz że aż przykro. Nie da rady go naciągnąć, w jednym miejscu wisi ponad normę, w innym jest napięty poniżej normy...


A wiesz może ile na nim było zrobione km?

Też mi się wydaje, że did jest mocno przereklamowany.
Ale w sumie zużycie wynika też od stylu jazdy, nie mówię tu o gumowaniu, mocne redukcje i hamownie silnikiem też daje mu popalić.

A kto wie z jakim łańcuchem wychodził t-cat z fabryki, bo nigdzie nie mogę znaleźć .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-31 09:57:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Delta81 napisał(a):
A wiesz może ile na nim było zrobione km?

Też mi się wydaje, że did jest mocno przereklamowany.
Ale w sumie zużycie wynika też od stylu jazdy, nie mówię tu o gumowaniu, mocne redukcje i hamownie silnikiem też daje mu popalić.


Nie mam zielonego pojęcia, ale raczej nie za wiele, zębatka wygląda jak nowa.

znalazłem już łańcuch RK 530GXW 108, najmocniejszy w ofercie producenta. Teraz szukam zębatek, chyba zdecyduję się na JT, stal to jednak stal...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-31 10:22:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Luterq kup sobie komplet taki:
- łańcuch x2 firmy Afam
- zębatki JT

Zestaw za grubą kasę ale ciężko zatyrać.
http://www.grandysduo.com.pl/afam.html
Chłopaki z łodzi Ci pomogą;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org