Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-07-23 07:34:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-06-03 19:01:07
Posty: 83
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zr7 klr
Witam, zauwazylem, ze juz po przekreceniu kluczyka wskaznik temp idzie mi do samej gory, nawet jesli moto pracuje zjawisko to nie zmienia sie.Choc nie rozgrzalem go jeszcze, bo zaczal mi dymic od doly i przestraszylem sie.Chyba jakis du...k pomalowal wczesniej kolektory, a ja biedny myslalem ze cos sie konczy.Plyn jest , poradzcie co to moze byc, aku jest nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czujnik temperatury
PostNapisane: 2009-07-23 07:34:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 10:26:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Walnięty czujnik , prawdopodobnie zawiesił się w górnym położeniu i daje maxymalny opór na wskaźniki. Albo zwarcie z masą w instalacji ( tzn kabel ) zwiera do masy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 11:13:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 15:29:47
Posty: 113
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tcat
Możliwe też, że ktoś rozbierał zegary (wymieniał tarcze?) i źle założył z powrotem wskazówkę. Akurat przy wskaźniku temperatury łatwo zrobić ten błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 12:20:22 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-04 16:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Olkusz
mam podobnie-czy zimny czy gorący pokazuje zawsze 90stopni....wystarczy kluczyk przekręcić i wskazówka od razu idzie do góry.Rozbierałem całe zegary przeczyściłem styki i próbowałem różnych kombinacji(tam są 3 kabelki) ale nic to nie dało :evil: wychodzi na to że albo czujnik walnięty albo ta ceweczka czy co to tam jest na której osi jest przymocowana wskazówka zegara.chyba że ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 20:54:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-06-03 19:01:07
Posty: 83
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zr7 klr
U mnie dokladnie jest tak:pozycja 0 st, przekrecam kluczyk powoli rosnie az do czerwonego pola i tam zostaje, nawet na niewlaczanym silniku.Wlaczam silnik to samo.Jak rozpoznac czy czujnik jest walniety, bo ogladajac przewody raczej zwarcia nie ma.Co z tym fantem zrobic????Czy ktos ew ma czujnik na zbyciu.Co radzicie, jak zabrac sie do tego
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 22:25:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
przejrzycie ten przewód bodajże zielony, co wychodzi z czujnika, jeśli nigdzie nie jest przetarty ani nie dotyka masy to zostaje tylko pomierzenie oporności czujnika. Oporność wraz ze wzrostem temperatury rośnie.

Ktoś tutaj wcześniej zaproponował przejrzenie wskaźnika, też dobry pomysł, tylko lepiej zdjąć kable od niego i pomierzyć oporność wskaźnika i mamy pewność że jest sprawny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-24 07:14:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-06-03 19:01:07
Posty: 83
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zr7 klr
Ktory wskaznik masz na mysli?Jesli jednak ani przewod nie masuje, i czujnik i wskaznik jest ok, to co wtedy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-24 10:19:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wskaźnik na zegarach.

Nie ma takiej opcji, pomierz tak jak piszę i posprawdzaj, napewno masz coś nie tak 8)

kolejność:
1.oporność czujnika
2. sprawdzenie kabli dochądzących do wskaźnika
3. wskaźnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-24 11:08:14 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Wojt@s odwrotnie . Rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp. przy 25 stopniach ma ok 500 oHm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-24 16:29:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
o przepraszam, ubzdurałem coś sobie:)

jeżeli przy 25 stopniach ma 500 ohm, to ile ma przy normalnej temperaturze jazdy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-24 16:42:27 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
20 520
25 490
30 395
35 314
40 261
45 210
50 177
55 147
60 122
65 100
70 85
75 73
80 62
85 54
90 46
95 40
100 33


takie sa rezystancje. sprawdzałem jak robiłem kompa do Kota


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-02 21:58:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-06 17:21:52
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Jest jakis sposób aby wyskalować czujnik temperatury?? Po wyciągnięciu wskazówki nie do końca działa:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-11 19:44:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-12-29 19:14:18
Posty: 9
Lokalizacja: RZE
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Co by nie tworzyć nowego tematu, to zapytam tutaj :D

Ja mam troche odwrotny problem, ponieważ u mnie wskazówka jest cały czas w pozycji poniżej 60*. Przekrecam kluczyk na ON - wskazówka podniesie sie ok 2mm, wyłaczam-opada, i na tym koniec.
Zagrzałem go dla pewności, aż do momentu właczenia wiatraka, i dalej nie drgnęła.

Będe miał chwile czasu to pozagladam , tylko może ktoś doradzi na co zwrócic szczególna uwagę, lub co może być przyczyna takiego stanu rzeczy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-11 20:43:32 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Przyczyną takiego stanu rzeczy jest źle założona wskazówka- ot co. Sposobu jako takiego na założenie dobrze nie ma, trzeba metodą prób i błędów po prostu, aż uda się tak żeby zachowywała się tak jak powinna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-19 09:39:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-12-29 19:14:18
Posty: 9
Lokalizacja: RZE
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
temat rozwiązany, problemem był zasniedziały styk przy czujniku temp. KONTAKT60 załatwił sprawę i wszystko działa aż miło, do wskazówki nie zagladałem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org