Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-07-26 11:53:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-07-06 10:46:48
Posty: 9
Lokalizacja: Częstochowa
Witam was jak byl taki temat to sorry nie moglem znalec.
Mam pytanie jak sie odpowietrza hamulce w YZF 600??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-07-26 11:53:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26 14:02:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
tak samo jak w innym motocyklu. pompujesz klamką powietrze i trzymając wciśniętą popuszczasz odpowietrznik przy zacisku. Będziesz czuł jak Ci ciśnienie schodzi. Robisz tak aż do skutku, aż będzie wylatywał sam płyn a nie bąbelki powietrza. W 2 osoby się to robi najlepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26 16:16:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
wężyk przezroczysty 5mm, klucz płaski 8, śrubokręt krzyżakowy.

Zakładasz przewód gumowy na odpowietrznik, końcówkę wężyka w butelkę z resztką płynu, by nie cofało powietrza w tył, przewód musi być utopiony.

Odkręcasz pokrywkę zbiorniczka płynu, zdejmujesz gumę i plastikowy docisk ( jeśli masz ) . Pompujesz klamkę 5 razy, przytrzymujesz, odkręcasz odpowietrznik lekko i klamka siada do kiery. Zakręcasz i tak do usrania ( pamiętaj o dolewaniu świeżego płynu) .

Jeśli masz przewody poprowadzone przez jeden zacisk na drugi , zaczynasz o d najdalszego zacisku.

Po odpowietrzeniu sprawdź czy się nie zapowietrzają. Po poskładaniu i pozamykaniu wszystkiego ( gumkę zwiń, tą co masz w zbiorniczku, one się rozwija poprzez ciśnienie układu ) , pompujesz klamką, jak klamka ma taką sama twardość ciągle i nie twardnieje to znaczy że dobrze odpowietrzyłeś.

Tak samo jak klamką dociśniesz do kiery, to znaczy że nada układ jest niesprawny ( bąbel, albo przepuszczające tłoczki albo zapowietrzona pompa ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26 22:43:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
a ja pompe odpowietrzyłem (pompowałęm klamką - przytrzymałem - odkręciłem przewody - klamka zeszła - zakręciłem ), hamulce to samo...a klamką dotknę kiery ale podczas hamowania skuteczność jest b.dobra, łapie od lekkiego ruchu klamką. Dlaczego tak jest? pytałem w innym temacie ale nikt nie odpowiedział :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26 23:13:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
albo przy zwiększonym ciśnieniu nie trzyma Ci któraś uszczelka tłoczka albo pompa jest nie pierwszej nowości ( tłoczysko i oringi już swoje dostały ). Jeśli skuteczność jest prawidłowa i cała reszta to się nie przejmuj tym.

Ja po zakupie każdego swojego moto rozbieram zaciski, wyjmuje uszczelniacze tłoczków i wymywam wszystko, pucuje na glanc, składam wszystko, wymieniam przewody hamulcowe albo na gumiaki nowe albo na oploty i mam święty spokój. Gumiaki 5-6 lat i są do wyrzucenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 15:15:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
właśnie wczoraj sie męczyłem z wymianą płynu i standardowo przy pompie sie zapowietrza czyli w najwyższym miejscu przewodów czasem trzeba przy pompie poluzować delikatnie i powolutku klamka popracować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 15:36:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
rabbit001 napisał(a):
właśnie wczoraj sie męczyłem z wymianą płynu i standardowo przy pompie sie zapowietrza czyli w najwyższym miejscu przewodów czasem trzeba przy pompie poluzować delikatnie i powolutku klamka popracować

Ale co chcesz przy pompie luzować ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 15:52:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2007-02-05 13:46:45
Posty: 63
Lokalizacja: Racibórz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Cytuj:
Domel3k Wysłany: 2009-08-04 14:36:28 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

rabbit001 napisał:
właśnie wczoraj sie męczyłem z wymianą płynu i standardowo przy pompie sie zapowietrza czyli w najwyższym miejscu przewodów czasem trzeba przy pompie poluzować delikatnie i powolutku klamka popracować

Ale co chcesz przy pompie luzować ?


przewody


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 16:29:51 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Racja, że pompa się zapowietrza bo mocowanie przewodów jest wyżej niż wężyk do zbiorniczka, ale według mnie łatwiej jest odkręcić całą pompkę od kierownicy ( bodajże klucz ósemka ) i wtedy możesz tak złapać, wykrzywić pompkę, żeby nie było najwyższego miejsca przy mocowaniu przewodów, lekko pompujesz i samo powietrze idzie do zbiorniczka :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-05 13:01:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
można tak, można i tak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org