Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-08-10 15:29:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Witam, z racji tego że mam tylko dwie książki do kota, haynes user operator i manual service, brakuje mi dwóch rzeczy:
- ile ma być wykręcone powietrze ( albo źle przeczytałem ale 1 i 1/3 obr )
- poziom paliwa na pływakach ( mierzony od rantu komory ) ile mm?:>

Wiem że mogę sobie ustawić poziom paliwa poprzez wężyk i zaworek w dolnej części komory pływakowej ale ta metoda jest dokładniejsza, a niestety nie ma podane w mądrych knigach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-08-10 15:29:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-08-10 16:37:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Wojt@s napisał(a):
- ile ma być wykręcone powietrze ( albo źle przeczytałem ale 1 i 1/3 obr )


z tym to dość swobodnie... goście na forum w usa piszą, że kot chodzi najlepiej na 2 2,5 2,5 2. Czyli trochę bardziej bogato. Trzeba by jakiś analizator spalin podpiąć i sprawdzić jak jest lambda 1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 16:47:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Widzisz po to się ustawia ilość powietrza bo do niego jest pomierzona ilość paliwa, a że koledzy ze stanów kombinują to na pewno też kombinują z ilością paliwa, bo nadmiar powietrza osłabia motocykl i ma tendencję do przegrzewania się.

Potrzebuje konkretnych danych z książki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 21:13:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
z książki serwisowej yamahy to wkręcić delikatnie do końca i wykręcić 1 i 3/8 obrotu. tylko podobno wówczas chodzi bardzo słabo na niskich obrotach po odkręceniu ok 2 obrotów jest dużo lepiej.

raczej z paliwem nie kombinowali, jeśli dasz więcej powietrza i więcej paliwa to najzwyczajniej w świecie podniesiesz obroty a tu chodzi o ustawienie mieszanki stechiometrycznej.

ale ja się nie znam, pierwszy raz mam sprzęt gaźnikowy :D i szczerze mówiąc już się nie mogę doczekać zimy aby rozebrać gaźniki na części pierwsze i dokładnie je wyczyścić i wyregulować...

jeśli chodzi o paliwo to jest tylko metoda zewnętrza, 11,5-12,5 mm poniżej znaków na gaźniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 23:04:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Luterq jest druga metoda, tylko książka nie podała a pożyczyłem zbiorczą haynesa i nie pamiętam komu a tam to było. ( dla ustawiania gaźników podaje się dwa w/w sposoby )

Co do ustawienia mieszanki na ileś kilo powietrza ma przypaść odpowiednio odpowiednia ilość kg paliwa, tak było jest i będzie. A obroty regulujesz na tyle by było wymagane podciśnienie przy którym nie ma zaburzenia zasysania mieszanki, na waquometrach jak masz rtęciowe to bodajże 225mm wysokości słupka rtęci, każde moto ma swoje odpowiednie podciśnienie, dlatego producent podaje przedział obr. jałowych.

Na dniach jak troszkę mi się zrobi mniej motocykli to posiedzę nad kotem i podam wartości:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org