Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dziwny dźwięk
PostNapisane: 2009-09-29 18:33:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-08-18 23:15:01
Posty: 13
Lokalizacja: Grębów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609199489
Obecne moto: Thundercat .CBR600F
Witam, dzisiaj po odpaleniu mojego kotka usłyszałem dźiwny dźwięk, wydaje mi się, ze dochodzi z okolic gaźników, jest on dosyć cichy i ciężko go sprecyzować, tak jakby jedna z tych gum od gaźników nie była szczelna ? nie mam pojęcia . Macie jakies pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny dźwięk
PostNapisane: 2009-09-29 18:33:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 19:42:02 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
a jak pracuje moto? Gdyby gumy były nieszczelne to moto łapało by lewe powietrze co powodowało by jakieś problemy z praca silnika, bodajże dławienie się przy otwarciu przepustnic ale dokładnie nie wiem jakie są tego objawy,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 22:34:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dokręć obejmy łączące gaźnik/glowica i gaźnik/filtr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 22:54:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
A czy to normalne że po włączeniu moto na nierozgrzanym silniku po odkreceniu manetki gazu obroty spadają i gasnie (raz czy dwa tak sie zdarzylo bodajze na ssaniu)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 23:12:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
tak, dość normalny objaw zalania świeczek. Dlatego na ssaniu nie jeździmy ani nie dodajemy gazu.

Ssanie to oddzielny kanał który daje paliwo pomimo dyszy paliwowej głównej. Więc jak dasz mu jeszcze wachy to go zaleje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 23:21:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-22 19:06:38
Posty: 176
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
To ja podłącze się pod temat. Czy podczas odpalania na ssaniu normalne jest to, że muszę dać na chwilę (podczas pracy rozrusznika) jeszcze trochę gazu bo inaczej moto gaśnie (tak jakby ssanie dusiło go dopóki trochę się nie rozgrzeje)??
Trochę to dziwnie wygląda jak wskazówka jedzie na około 5 tys. obrotów na około sekundę zamiast spokojnie startować na wolnych.
(Dodam, że niedawno wymieniałem świeczki bo rano potrafił wogóle nie palić jak było trochę zimniej i wilgotniej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 23:38:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Yarek mam identyczny objaw, a powiedz mi czy masz przelot wydech?? Bo u mnie po wypruciu przelotu pokazały się takie objawy. Ja u siebie naprawiłem to dając więcej powietrza w składzie mieszanki ale to do końca nie zniwelowało problemu. Problem to różnica w przepustowości zassysanego powietrza ( seryjny filtr ) i wydychanych spalin ( przelotowy komin )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29 23:45:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-22 19:06:38
Posty: 176
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Rura normalna, nie grzebana ;)
Też mam wrażenie, że to może coś być z mieszanką. Jeszcze co zauważyłem to nie wkręca się jakoś szybko na obroty (z jałowego) ma na początku takiego dziwnego laga laga. Dopiero chwilę po odkręceniu manetki obroty idą w górę.
Niestety nie mam zbytnio porównania do innych motocykli (i wiedzy oraz doświadczenia) więc może to być normalna reakcja silnika ale nawet dla takiego laika jak ja jest to wyczuwalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-30 07:29:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
Mam podobny problem z odpalaniem na ssaniu, mam przelot i żeby odpalić to muszę dodać delikatnie gazu, z tym że muszę dodać gazu tylko i wyłącznie gdy jest ciepło na zewnątrz tzn ponad 15 stopni, wtedy daje ssanie na 3/4 trochę gazu i pali od razu, a kiedy temp zimą spadała powiedzmy do 5 czy nawet do zera to dawałem max ssanie i bez gazu moto paliło bez nawet najmniejszych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-30 14:46:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-08-18 23:15:01
Posty: 13
Lokalizacja: Grębów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609199489
Obecne moto: Thundercat .CBR600F
Wojt@s napisał(a):
Dokręć obejmy łączące gaźnik/glowica i gaźnik/filtr.
a jak najszybciej sie tam dostać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-30 21:50:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Krzysio zdjąc kanapę, odkręcić bak, podnieść lekko zakręcić kranik, odpiąć wężyk od kranika, odpiąć wtyczkę od rezerwy i bak do góry, później masz wszystko pod ręką.


Yarek mówisz że przy gwałtownym otwarciu jest chwila zawiechy. więc wygląda to na nadmiar paliwa, ale można to łatwo sprawdzić. Zobacz czy na rozgrzanym silniku jak dasz mu na jałowym ostro w palnik nie przykapca na czarno??bo jeśli tak to poziomy do regulacji.

maniu008 mam to samo co Ty, idzie z tym powalczyć. Pewnie na ciepłym pali od ręki bez dodania gazu. A odpala na ssaniu kiedy jest zimno, gdyż wtedy ma większe zapotrzebowanie na paliwo, a odkręcając manetkę dajesz mu więcej mieszanki ale nie takim stopniu by go zalewało ale prowadzi to tylko do dania większej ilości powietrza. Więc mieszanka się zapala.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 14:47:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-08-18 23:15:01
Posty: 13
Lokalizacja: Grębów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609199489
Obecne moto: Thundercat .CBR600F
Dzisiaj sie za to zabrałem, ale nie mogłem odpiąć wtyczki od rezerwy i przez to sciągnąć całego baku. Próbować na siłe czy jakimś sposobem. BTW zauważyłem, że ten dźwięk pokazuje sie dopiero po nagrzaniu silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 16:18:12 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
Wtyczka jak wtyczka czasem idzie ciężko ale bez przesady wszystko się da odczepić, chyba że ktoś ją skleił :shock::D. Jak popatrzysz na wtyczkę to (tak przynajmniej jest w fazim) jest tam taki zatrzask który należy docisnąć (odbezpieczyć) i dopiero wtedy ciągnąć, piszę o tym bo znam przypadek gdzie koleś walczył z wtyczką w skuterze a nie wiedział o tym zatrzasku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 17:30:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
W kocie też jest zatrzask.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org