Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-12-26 17:33:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Krótko i na temat, jest problem z uruchomieniem mojej CBR F3 '97 na zimnym silniku. Akumulator naładowany, kranik w pozycji ON, benzyna oczywiście - jest :) Podobny problem miałem w ubiegłym roku, diagnoza - podparte zawory, strata kompresji, wymiana płytek zaworowych rozwiązała problem.
Liczę tutaj głównie na opinie mechaników (ukłon w stronę Wojtasa), zgryźliwcom pt. "bo to CBR" od razu dziękuję za wsparcie mentalne.
Co to może być, czy powrót przygody sprzed roku?

Wygląda to tak...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-26 17:33:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-12-26 18:00:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jestem laikiem wiec :P

Podobny schemat mialem jak zapomnialem ssania otworzyc :mrgreen: Sprawdzales linke ssania i wszystko co z ssaniem zwiazane?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-26 18:10:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Według tego co jest na filmiku to brak zapłonu, czyli albo paliwo nie dochodzi albo szlag trafił wszystkie świeczki.

Wykręć świece i zobacz czy sucha czy mokra.

Jak morka to na kuchenkę gazową wygrzej każdą elektrodę, nie wkręcamy ciepłej świecy, poczekaj jak ostygnie.

Jeśli będzie sucho to podlej 20ml paliwa w 2 skrajne garnki, jak zaburzy i zgaśnie to znaczy że masz powtórkę z rozrywki, bo może być sytuacja że odburzy i zaciągnię sam już paliwo. Podparte zaworki to wina zbyt rzadkiej kontroli luzów miedzy zaworowych.

Rozrusznik ładnie kręci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 13:08:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Wracając do tematu i pomijając szczegóły:

poszukuję silnika do Hondy CBR 600 F2/F3, najlepiej z gwarancją, że nie będzie tak samo dobity jak mój...

Czy ktoś z forumowiczów ma sprawdzone źródło takich części?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 13:24:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4624
Obecne moto: jamaha pw 50
Łukasz napisał(a):
Wracając do tematu i pomijając szczegóły:

poszukuję silnika do Hondy CBR 600 F2/F3, najlepiej z gwarancją, że nie będzie tak samo dobity jak mój...

Czy ktoś z forumowiczów ma sprawdzone źródło takich części?


Ło jezusicku Ukaniu, cóz to? najlepsza i niezawodna hónda padła :twisted: niemożliwe :mrgreen:

no to po chuju fest! powodzenia w poszukiwaniach, obyś do maja zdążył.

P.S. kup se wreszcie porządny motocykl :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 13:40:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Ano komuś wcześniej służył jako zapalniczka na zlotach... Po takim dożynaniu to nie ma znaczenia czy to Honda czy Yamaha. Do wymiany przynajmniej 8 zaworów ssących, wydechowe do renowacji, popalone gniazda zaworowe, do wymiany uszczelka pod głowicą itd. Remont jest nieopłacalny. Zlot coraz bliżej, popytajcie znajomych mechaników :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 14:05:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Ano komuś wcześniej służył jako zapalniczka na zlotach... Po takim dożynaniu to nie ma znaczenia czy to Honda czy Yamaha. Do wymiany przynajmniej 8 zaworów ssących, wydechowe do renowacji, popalone gniazda zaworowe, do wymiany uszczelka pod głowicą itd. Remont jest nieopłacalny. Zlot coraz bliżej, popytajcie znajomych mechaników


Czemu nie jest opłacalny?? zrobisz raz i masz spokój na lata, a tak to możesz kupić kolejną minę która będzie fiksować, nawet jak Ci dadzą gwarancję to może się coś ujawnić po 1000km.

Moim zdaniem zrób tą głowicę i tyle. Zawory dobrać od paradowskich, gniazda na frezarke, głowica na plan tylko tyle żeby sprawdzić czy równa, nowa uszczelka i będzie śmigać. Oczywiście jeśli cały dół miałeś w dobrym stanie i nie łykał oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 14:17:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4624
Obecne moto: jamaha pw 50
Czesio dobrze gada, zrobić raz a porządnie to chujostwo i spokój!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 20:55:01 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Serwis stwierdził, że jest to nieopłacalne i z robocizną może dojść do 2 tysięcy zł (nowy silnik z transportem to jakieś 1300 zł).

Cytuj:
Zawory dobrać od paradowskich
Tzn. ? :)

Delta... :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 22:16:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Zrobienie głowicy 16v, 4 garki to jakieś 800zł plus robocizna plus nowa uszczelka pod głowice i uszczelniacze olejowe.

Paradowscy to jedna z większych polskich firm produkujących zawory, do motocykli też robią a różnica jest tylko w cenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 22:35:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Delta81 napisał(a):
Ło jezusicku Ukaniu, cóz to? najlepsza i niezawodna hónda padła :twisted: niemożliwe :mrgreen:

no to po chuju fest! powodzenia w poszukiwaniach, obyś do maja zdążył.

P.S. kup se wreszcie porządny motocykl :wink:

:lol:
Wiedziałem ,że Delta to tak skwituje ale żarty żartami. Łukasz ma teraz niewesoło.
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 23:21:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Wojt@s napisał(a):
Zrobienie głowicy 16v, 4 garki to jakieś 800zł plus robocizna plus nowa uszczelka pod głowice i uszczelniacze olejowe.

Paradowscy to jedna z większych polskich firm produkujących zawory, do motocykli też robią a różnica jest tylko w cenie.

W jakiej kwocie (szacunkowo) zamknąłby się remont z robocizną i częściami?
Czy te zawory motocyklowe od Paradowskich są sprawdzone?

Dzięki za słowa otuchy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-22 23:49:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Jak jutro będę miał chwilę to ogarnę temat i dam Ci konkretną cenę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-23 09:06:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4624
Obecne moto: jamaha pw 50
Łukasz napisał(a):
Serwis stwierdził, że jest to nieopłacalne i z robocizną może dojść do 2 tysięcy zł (nowy silnik z transportem to jakieś 1300 zł).


No i co ok. 2tysi bedziesz miał lux maline, a za 1300 co? nowy? taaa mhhh nowy to on był 10lat temu i chuj wie co w nim siedzi.
A wogóle co to za serwis? weź ich zmień bo ci pierdolą głupoty, napewno 2tys nie wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-23 10:28:06 
dokładnie Trójkąt dobrze prawi - taki serwis to o kant dupy bo na robociznę nie urobisz...
silnik drugi - dobry pomysł - lecz ciężko będzie trafić mało zajechany...
Ostatecznie możesz jeszcze ze starego graty opylić to trochę się zwróci tej kaski - jak masz panewki zdrowe to bym ta głowicę zrobił i nie kombinował...chyba że też już niepewnie to raczej poszukaj serducha drugiego... ciężka chwila jak wymarzone moto się rozsypuje - ale spokojnie i rozsądnie rozważ za i przeciw... i zacznij się chociaż targować w serwisie 8)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org