Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2007-04-30 13:42:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2006-10-06 18:33:31
Posty: 16
Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam moze mi ktos doradzic jaki krztałt crashpada byłby najlepszy ? wielkie dzieki pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: toczenie crashpadów
PostNapisane: 2007-04-30 13:42:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2007-04-30 22:22:34 
kolejny raz podpinam się pod temat.proszę o ew.rysunek techniczny crashy w waszych sprzętach.kolega tokarz jest w stanie zrobić mi coś takiego-myślę,że tanio tylko potrzebuje dokładne wymiary.zawsze zostało by parę dyszek na paliwko :))) pozdrawiam i liczę na pomoc.p.s. na alle-drogo znalazłem coś rakiego: http://www.allegro.pl/item189951183_cra ... cykli.html

oraz http://www.allegro.pl/item188008657_cra ... ocykl.html

te pioerwsze jakby pewniejsze tylko ta cena.drugie 140 zet.też niezłe..........


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-04-30 23:02:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2006-10-06 18:33:31
Posty: 16
Lokalizacja: Nowy Sącz
No to tak co powiecie o takim kształcie ? :D
Tylko mam prosbe czy ktos moze mi podac wymiary (A,B,C) a zeby nie były za duze bądz za małe wielkie dzieki :wink:

http://img159.imageshack.us/img159/5521/crashpadkb7.png


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: crashe
PostNapisane: 2007-05-01 15:57:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2005-06-22 11:06:27
Posty: 30
Lokalizacja: śląsk
witam
chcialem tylko skomentowac crashpady domowej produkcji, prawda jest taka ze jak chcesz miec crashpady ktore uchronia nie tylko motocykl ale i silnik przed zniszczeniem to zainwestuj. tworzywo z jakiego wykonane sa profesjonalne crashpady w czasie tarcia sie zciera a w czasie uderzenia (np. o krawęznik) poddaje sie i peka tak zeby nie wyrwac polowy silnika. polecam crashe firmy evotech (www.dynotech.pl) tam mozna znalezc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-01 16:14:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
zgadzam się z chemikiem można zrobić samemu ale co z tego jak przy małej glebie będzie może ok/ ale przy dobrym szlifie wszystko się rozsypie.
bo o to chodzi żeby crashpad się starł i wciągnoł uderznie a nie motor ,,,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-05-01 21:02:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2006-10-06 18:33:31
Posty: 16
Lokalizacja: Nowy Sącz
no narescie jakies konkrety :) wielkie dzieki i zachcecam do dalszego pociągniecia tematu pozdro. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 16:27:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
z jakiego materialu najlepiej zrobic crashpady?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 22:22:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Z czarnego Ertalonu to jest moje zdanie ja jak bede do siebie robił to właśnie z ertalonu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 22:49:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
mhm dzieki za odpowiedz, a czemu akurat z tego materialu co on ma takiego w sobie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-10 07:12:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
A nie ma innych kolorów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-10 14:39:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
jest jeszcze bialy i chyba niebieski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-15 21:58:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
300mati300 napisał(a):
mhm dzieki za odpowiedz, a czemu akurat z tego materialu co on ma takiego w sobie?

Ertalon ma to do siebie że podczas tarcia się ściera a podczas mocnego uderzenia łamie się a co do dalszych plusów to jest jego cena to chyba najtańszy materiał z tworzyw konstrukcyjnych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-15 22:03:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Delta81 napisał(a):
A nie ma innych kolorów?

Jest czarny i biały ale jest również czerwony boramid który jest podobny do ertalonu to praktycznie to samo z tym że boramid jest droższy bo jest z domieszką miedzi. Są jeszcze zielone ertalyte ale to już jest bardziej materiał podobny do teflonu czyli miękki jak świeczka podczas szlifu może się zedrzeć zanim moto się zatrzymie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-18 19:28:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
a macie jakis rysunek techiczny do tego? bo mam zamiar sobie wytoczyc... a wlasnie czy ten ertalon wytrzyma utrzymanie silnika?? bo przeciez sruba orginalna jest metalowa a jakies tworzywo podczas wkrecania moze gwint obciac ... chyba ze tylko na koncowce jest ten ertalon a sruba z gwintem jest metalowa?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-18 20:40:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
300mati300 napisał(a):
a macie jakis rysunek techiczny do tego? bo mam zamiar sobie wytoczyc... a wlasnie czy ten ertalon wytrzyma utrzymanie silnika?? bo przeciez sruba orginalna jest metalowa a jakies tworzywo podczas wkrecania moze gwint obciac ... chyba ze tylko na koncowce jest ten ertalon a sruba z gwintem jest metalowa?...

Co ci się ma urwać jak przecież crashpad jest z tworzywa a przez niego przechodzi śruba wkręcana do bloku silnika. Moim zdaniem to własnie ta śruba powinna być najsłabszym ogniwem czyli w przypadku mocnego uderzenia powinno ją zerwać a nie wyrwać z połową silnika. Moim zdaniem powinna być jak najtwardsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org