Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-19 13:15:09 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
To jak Jojo zrobisz te Twoje crashe to zapodaj jakies fotki jak to wyglada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-10-19 13:15:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-29 00:33:57 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-01-26 07:51:22
Posty: 446
Lokalizacja: 50km na Pd. od Wawy k/Garwolina
jojo napisał(a):
Moim zdaniem powinna być jak najtwardsza


Raczej nie. Twardość idzie przecierz z kruchością, wtedy od razu odpadnie cały crash i nie spełni swojej roli. Śruba powinna sie poddac uderzeniu (poprzez wygięcie stopniowo). Oczywiście powinno ją ściąc prze bezposrednim oderzeni z boku, zeby nie uszkodzić bloku silnika. Kwestia dobrania materiału z jakiego ma byc wykonana.
Z tego co pamiętam gdy zakładałem swoje (co było jakiśczas temu, więc moge się mylić), między łbem śruby, miejscem wręcenia dawana jest tulej dosyć lużno pasowana do śruby (czyli nie na wcisk), i to właśnie ten odcinek pełni bardzo ważną rolę zabezpieczającą (tu ulegnie zniekształceniu materiał).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-01 22:55:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-12-31 21:43:53
Posty: 56
Lokalizacja: okolice Brodnicy
W cbr crash pad nie pękł tylko mi się wygiął i w takim miejscu że nie uszkodził ani gwintu w ramie ani bloku silnika ale także wyginając się nie stracił za wiele z swojej pierwotnej funkcji jaka miał pełnić.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f65de.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-02 22:21:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Ja bym jednak obstawał przy twardych śrubach ze względu na to że jest sztywna czyli podczas tarcia jej nie zegnie a przy mocnym uderzenie ją zerwie i właśnie dobrze że ją zerwie bo nie wyrwie pół silnika to dlatego również robi się crashe z tworzyw żeby je zrywało przy mocnym uderzeniu. Bo jakby miało ich nie zrywać robiono by je ze stali lub z jakiegoś tytanu. A tu np potwierdzenie że śruba powinna być twarda http://moto.allegro.pl/item482552939_cr ... 8_pwl.html
Użyli śruby o twardości 12.9 czyli najtwardszej .A co do materiału użytego na te crashe to wydaje mi się że chodzi o Tecamit bo wiem że z niego robi się zębatki przynajmniej ja z niego kiedyś robiłem zębatki ale do maszyny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-03 11:21:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4617
Obecne moto: jamaha pw 50
Jojo no i co da ci taki crash jak się zerwie?
Crash sie zerwie a moto będzie leciało dalej to i tak sie moto przeszlifuje i tak. A przy takim jak napisał Matoshiba spełnił on swoja funkcję, bo moto było na nim cały czas oparte, śruba jest wygięta i można ją wykręcic, a w przypadku zerwania będzie problem z usunięciem tego co zostało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-03 15:23:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Motocykl gdy szlifuje z dużą prędkością po asfalcie i zachaczy crashpadem o krawężnik to bardzo często wyłamuje blok bo gdzieś ta siła pędu musi się rozejść, gdy crash się nie zerwie mamy nie dość że wyrwany blok to jeszcze owiewki i tak połamane na wskutek wyrwania bloku. Poza tym crash pad tak szybko się nie złamie jego przeznaczenie jest oszczędzić owiewki podczas szlifu ale gdy moto leci na krawężnik to lepiej żeby go zerwało, i szczerze mówiąc to wolę się pobawić z wykręceniem zerwanego gwintu w bloku niż by mi miało pół silnika rozwalić (mam swoje sprawdzone metody z wykręcaniem zerwanych gwintów-tig do ręki,druga śruba i sprawa załatwiona)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 18:15:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-04-27 17:02:20
Posty: 16
Lokalizacja: Suwałki
Może ktoś podać długość crashpada? Czy przy glebie z crashpadem będą też ochronione pokrywy silnika, czy tylko owiewki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 20:52:47 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... c&start=15


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org