Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

toczenie crashpadów
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=405
Strona 1 z 2

Autor:  skubin [ 2007-04-30 13:42:10 ]
Tytuł:  toczenie crashpadów

Witam moze mi ktos doradzic jaki krztałt crashpada byłby najlepszy ? wielkie dzieki pozdro.

Autor:  Gość [ 2007-04-30 22:22:34 ]
Tytuł: 

kolejny raz podpinam się pod temat.proszę o ew.rysunek techniczny crashy w waszych sprzętach.kolega tokarz jest w stanie zrobić mi coś takiego-myślę,że tanio tylko potrzebuje dokładne wymiary.zawsze zostało by parę dyszek na paliwko :))) pozdrawiam i liczę na pomoc.p.s. na alle-drogo znalazłem coś rakiego: http://www.allegro.pl/item189951183_cra ... cykli.html

oraz http://www.allegro.pl/item188008657_cra ... ocykl.html

te pioerwsze jakby pewniejsze tylko ta cena.drugie 140 zet.też niezłe..........

Autor:  skubin [ 2007-04-30 23:02:18 ]
Tytuł: 

No to tak co powiecie o takim kształcie ? :D
Tylko mam prosbe czy ktos moze mi podac wymiary (A,B,C) a zeby nie były za duze bądz za małe wielkie dzieki :wink:

http://img159.imageshack.us/img159/5521/crashpadkb7.png

Autor:  Chemik [ 2007-05-01 15:57:05 ]
Tytuł:  crashe

witam
chcialem tylko skomentowac crashpady domowej produkcji, prawda jest taka ze jak chcesz miec crashpady ktore uchronia nie tylko motocykl ale i silnik przed zniszczeniem to zainwestuj. tworzywo z jakiego wykonane sa profesjonalne crashpady w czasie tarcia sie zciera a w czasie uderzenia (np. o krawęznik) poddaje sie i peka tak zeby nie wyrwac polowy silnika. polecam crashe firmy evotech (www.dynotech.pl) tam mozna znalezc

Autor:  Koma600 [ 2007-05-01 16:14:01 ]
Tytuł: 

zgadzam się z chemikiem można zrobić samemu ale co z tego jak przy małej glebie będzie może ok/ ale przy dobrym szlifie wszystko się rozsypie.
bo o to chodzi żeby crashpad się starł i wciągnoł uderznie a nie motor ,,,

Autor:  skubin [ 2007-05-01 21:02:25 ]
Tytuł: 

no narescie jakies konkrety :) wielkie dzieki i zachcecam do dalszego pociągniecia tematu pozdro. :wink:

Autor:  300mati300 [ 2008-10-09 16:27:52 ]
Tytuł: 

z jakiego materialu najlepiej zrobic crashpady?

Autor:  jojo [ 2008-10-09 22:22:48 ]
Tytuł: 

Z czarnego Ertalonu to jest moje zdanie ja jak bede do siebie robił to właśnie z ertalonu

Autor:  300mati300 [ 2008-10-09 22:49:13 ]
Tytuł: 

mhm dzieki za odpowiedz, a czemu akurat z tego materialu co on ma takiego w sobie?

Autor:  delta [ 2008-10-10 07:12:13 ]
Tytuł: 

A nie ma innych kolorów?

Autor:  300mati300 [ 2008-10-10 14:39:55 ]
Tytuł: 

jest jeszcze bialy i chyba niebieski

Autor:  jojo [ 2008-10-15 21:58:50 ]
Tytuł: 

300mati300 napisał(a):
mhm dzieki za odpowiedz, a czemu akurat z tego materialu co on ma takiego w sobie?

Ertalon ma to do siebie że podczas tarcia się ściera a podczas mocnego uderzenia łamie się a co do dalszych plusów to jest jego cena to chyba najtańszy materiał z tworzyw konstrukcyjnych

Autor:  jojo [ 2008-10-15 22:03:46 ]
Tytuł: 

Delta81 napisał(a):
A nie ma innych kolorów?

Jest czarny i biały ale jest również czerwony boramid który jest podobny do ertalonu to praktycznie to samo z tym że boramid jest droższy bo jest z domieszką miedzi. Są jeszcze zielone ertalyte ale to już jest bardziej materiał podobny do teflonu czyli miękki jak świeczka podczas szlifu może się zedrzeć zanim moto się zatrzymie

Autor:  300mati300 [ 2008-10-18 19:28:16 ]
Tytuł: 

a macie jakis rysunek techiczny do tego? bo mam zamiar sobie wytoczyc... a wlasnie czy ten ertalon wytrzyma utrzymanie silnika?? bo przeciez sruba orginalna jest metalowa a jakies tworzywo podczas wkrecania moze gwint obciac ... chyba ze tylko na koncowce jest ten ertalon a sruba z gwintem jest metalowa?...

Autor:  jojo [ 2008-10-18 20:40:58 ]
Tytuł: 

300mati300 napisał(a):
a macie jakis rysunek techiczny do tego? bo mam zamiar sobie wytoczyc... a wlasnie czy ten ertalon wytrzyma utrzymanie silnika?? bo przeciez sruba orginalna jest metalowa a jakies tworzywo podczas wkrecania moze gwint obciac ... chyba ze tylko na koncowce jest ten ertalon a sruba z gwintem jest metalowa?...

Co ci się ma urwać jak przecież crashpad jest z tworzywa a przez niego przechodzi śruba wkręcana do bloku silnika. Moim zdaniem to własnie ta śruba powinna być najsłabszym ogniwem czyli w przypadku mocnego uderzenia powinno ją zerwać a nie wyrwać z połową silnika. Moim zdaniem powinna być jak najtwardsza.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/