Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2008-10-05 15:31:17 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
WITAM

1.Mam kilka pytan co do tego jak sie wymienia olej w silniku w kocie jak byscie mogli opisac krok po kroku :) to bylbym wdzieczny bo chcialem na zime zalac silnik nowym olejem

2. Jakie macie obroty na biegu jalowym ?? i jakie sa ustawione fabrycznie? czekam na odpowiedz:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2008-10-05 15:31:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 15:41:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Wymiana oleju:
Przed wymiana rozgrzej silnik i odczekaj chwile aby olej szybciej splynal.
1. Zdejmujesz lewa owiewke
2. Podstawiasz naczynko pod spust.
3. Odkrecasz wlew oleju z prawej strony silnika.
4. Odkrecasz spust oleju.
5. Czekasz az zleci wszystko.
6. Odkrecasz filtr oleju, jak nie dasz rady reka a nie masz klucza mozesz uzyc paska.
7. Uszczelke nowego filtra smarujesz olejem i dokrecasz reka !
8. Czyscisz korek spustowy i wymieniasz uszczelke jak jest zuzyta i go wkrecasz.
9. Zalewasz olejem, wedlug serwisowki przy wymianie filtra wchodzi 2,9 i mi tyle wlasnie wyszlo.
10. Odpalasz silnik na chwile.
11. W razie potrzeby uzupelniasz stan.

Zdjecia korka spustowego etc masz w serwisowce.

Jezeli chodzi natomiast o obroty biegu jalowego na rozgrzanym silniku powinno byc ok 1300.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 15:46:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-23 15:12:29
Posty: 287
Lokalizacja: Koniecpol/k/Częstochowy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 371 863
Obecne moto: SUZUKI BANDIT 1200
na Ciebie Nemm zawsze mozna liczyc :D

ja mam teraz 900... czy jest zimny czy rozgrzany... tym pokretlem kolo prawej owiewki reguluje sie bez problemu ? nie zmienia sie skladu mieszanki itd tylko obroty ? pozdro :D

a nie wiem jaki mial poprzednio olej ale kupie polsyntetyk motul 5100 10w40 mysle ze bedzie dobry na larssonie olej 125 i filtr 23 wiec mysle ze bedzie dobry co sadzicie o tym oleju ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 17:37:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-29 13:14:34
Posty: 196
Lokalizacja: Warszawa
Pokrętłem regulujesz tylko obroty ja w swoim mam tak 1000-1100.Olej polecany to taki jaki napisałeś czyli półsyntetyk.Tylko na twoim miejscu wymieniłbym na początku sezonu.Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 17:58:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2007-04-18 12:11:09
Posty: 240
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
ja tez wymieniam na poczatku sezonu. i nie chce mi sie owiewki sciagac :mrgreen: wytre ja ladnie po wymianie i jest ok :D ja tez mam 1100obr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 18:05:02 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
A tak generalnie to kotki biora olej czy nie, a jesli biora to jaka jest powiedzmy norma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 18:26:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-29 13:14:34
Posty: 196
Lokalizacja: Warszawa
Jak pałujesz moto do odcięcia,palisz gumę to bierze.Jak wkręcasz tak do 7-8 tys. to od wymimany do wymiany powinno starczyć.Ja zawsze kupuję bańkę 4 Litry 3 litry idzie na wymiane a litr spokojnie starcza na dolewki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 18:32:46 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
o to mi chodzilo dzieki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-05 20:31:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jesli chodzi o obroty ja tez mam mniej niz serwisowka sugeruje jakos 1100-1200. A latem jak raz odpalilem bez ssania to mial jakos 600 a i tak chodzil :lol:
Ja wlasnie smigam na motulu 5100.
Kupilem tylko 3l , wlalem 2,9 a ta setka jeszcze stoi w piwnicy. po zrobieniu 4 tys od wymiany poziom oleju niewiele zmalal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-06 17:45:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Ale lepiej zmienić olej na wiosnę, po co ma nowy olej stać w silniku i starzeć się?
A co do obrotów to najlepiej 1100 obr./min - na rozgrzanym silniku!!
Na zimnym nie ma co ustawiać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-06 20:00:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
Nie wydaje wam się, że po wymianie oleju silniczek lepiej pracuje? Jakoś tak agresywniej, równo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-06 23:43:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-29 13:14:34
Posty: 196
Lokalizacja: Warszawa
Jasne że tak!Stary przepalony nie ma już takich właściwości.A nowy jak wlejesz od razu lepsze smarowanie i silnik lepiej pracuje. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-07 13:38:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-11-04 21:11:26
Posty: 115
Lokalizacja: Kłodzko
fubu napisał(a):
Ale lepiej zmienić olej na wiosnę, po co ma nowy olej stać w silniku i starzeć się?
A co do obrotów to najlepiej 1100 obr./min - na rozgrzanym silniku!!
Na zimnym nie ma co ustawiać.


Olej zmienia się na koniec sezonu, najlepiej już jak moto nie będzie jeździć. Ponieważ w przepracowanym oleju oddzielają się jakieś kwasy.

Ja polecam zmienić pod koniec sezonu nie na początek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-07 20:57:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
Też słyszałem, że na koniec sezonu lepiej wymienić olej i tak zrobiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-08 15:01:23 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
a ja dolewam cały czas i mam cały czas świeży :D . mam wyciek z pomiędzy karterów i co jakieś 300km mam 100 do dolania :shock:


edit: a co do obrotów to mam jakieś 1,2-1,3k, przy temperaturze ~60oC. a co tak naprawde mam rozumieć przez rozgrzany silnik? bo jak mi czasem temperatura wzrośnie do 90 to obroty też ida trochę do góry. normalne to??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org