Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-03-24 11:46:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4621
Obecne moto: jamaha pw 50
Matti napisał(a):
Kolega do R1 ma z tyłu + dwa i z dwójeczki mu elegancko na gumę wstaje.


a bez tej zębatki to nie elegancko?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Mniejsza zębtaka
PostNapisane: 2010-03-24 11:46:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-03-25 00:13:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-10-25 04:46:05
Posty: 70
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kot i pies
A nie wiem, bo odkąd go znam to ma +2 :D
A przerzutki by się przydały, chociaż trzy opcje: trasa, miasto, sztunty :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-27 22:09:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
[ img ]

więcej zdjęć:
http://zapodaj.net/b4514e66333d.jpg.html
http://zapodaj.net/acaf00dfce15.jpg.html
http://zapodaj.net/1a890e25a867.jpg.html

Podpinam sie pod temat ...jak sądzicie do wymiany? według mnie zebatka z przodu ewidentnie wyzioneła ducha, tył zostawić czy wymienić wszystko razem?

..przy obracaniu koła słychać takie trzeszczenie łańcucha o zębatke, nie wiem za bardzo czy z tym moge jeździć;/ dodam że łańcuch w jednym miejscu ma luz ok a w innym(po obruceniu) jest naszpanowany;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-27 22:38:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Łańcuch nierówno wyciągnięty jedynie do wymiany, cały napęd. Nie wymienia się elementów współpracujących ze sobą pojedynczo tylko kompletem. Tak samo nie wymienia się jednego łożyska w kole tylko komplet.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-27 22:52:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
trudno święta będą ubogie ...cza kupić napęd:((


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-28 08:58:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-04 12:59:03
Posty: 82
Lokalizacja: Krzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
Wojt@s
na tych zdjęciach przedniej zębatki zwróć uwagę jak ten wieloklin wystaje ponad zębatkę, a w mojej nakrętce nie ma żadnego "kanału" który by mógł dopasować się w tą zębatkę by była ona na sztywno z wieloklinem o.0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-28 12:47:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dla mnie z tego foto to zabezpieczenie czyli tam mała blaszka jest źle założone, ono nie ma być tylko zabite na nakrętce ono musi być też wbite w otwory zębatki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-29 21:51:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
Kamiljasio89 napisał(a):
Wojt@s
na tych zdjęciach przedniej zębatki zwróć uwagę jak ten wieloklin wystaje ponad zębatkę, a w mojej nakrętce nie ma żadnego "kanału" który by mógł dopasować się w tą zębatkę by była ona na sztywno z wieloklinem o.0


Nie bardzo Cie rozumie, ma ktoś może zdjęcie jak to powinno prawidłowo wyglądac?? Brakuje tam czegoś?
pozdrawiam

Cytuj:
Dla mnie z tego foto to zabezpieczenie czyli tam mała blaszka jest źle założone, ono nie ma być tylko zabite na nakrętce ono musi być też wbite w otwory zębatki.


ale po co zabijać ją na zembatce skoro ta podkładka jest nałożona na ten sam wieloklin co zębatka...niema szans żeby sie wzajemnie względem siebie przesuneły...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-30 23:46:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
ale po co zabijać ją na zembatce skoro ta podkładka jest nałożona na ten sam wieloklin co zębatka...niema szans żeby sie wzajemnie względem siebie przesuneły...


to powiedz mi czemu ludziom spada nakrętką? bo ten wieloklin na blaszce zabezpieczającej też się wyrabia. więc warto mieć dodatkowo zabite.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-31 00:07:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-01-15 17:27:42
Posty: 681
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Wymieniałam dzisiaj zabezpieczenie. Zrobiłam to sama nie mając o tym zielonego pojęcia. :lol: No robiłam to na logikę i wbiłam to oczywiście, jak Ci już wcześniej Wojt@s napisał w otwory zębatki. Specjalnie sprawdziłam przez ciekawość czy jest opcja żeby to spadło bez wbicia i okazało się, że jest... Po coś tak to ktoś zrobił. Kumplowi też to spadło i nawet nie wiedział kiedy. Tylko słyszał, że mu coś dziwnie "strzela". Rozkręcamy, patrzymy i nie ma. :shock: Fart, że się nie rozwaliliśmy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-31 18:40:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
Wojt@s napisał(a):
Cytuj:
ale po co zabijać ją na zembatce skoro ta podkładka jest nałożona na ten sam wieloklin co zębatka...niema szans żeby sie wzajemnie względem siebie przesuneły...


to powiedz mi czemu ludziom spada nakrętką? bo ten wieloklin na blaszce zabezpieczającej też się wyrabia. więc warto mieć dodatkowo zabite.


chyba sie tak do końca nie rozumiemy...wiem że trzeba zabić ( zakrzywić ) tą podkładke na nakrętke (jak na zdjęciu), i zgadzam sie z tym w pełni. Wtedy nakrętka nie bedzie miała możliwości sie odkręcić..co najwyżej sie poluzuje ale nie wyleci. Myśle ,że obrobienie wieloklinu w podkładce jest nie możliwe a śruba czasem sie odkręca bo ktoś przykręcana zwykłym kluczem a nie pneumatycznym,nie zakrzywia podkładki na śrubie oraz nie smaruje odpowiednim klejem gwintu a w takich miejscach te rzeczy sa konieczne.

Co do wbijania podkładki w zębatke to nie jestem przekonany( jeśli wogule chodzi wam o to samo co mi)..widziałem zestawy napędowe (zębatki) w których nie ma otworów a tym samym nie było by w co ją nabić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 01:04:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
Cytuj:
Co do wbijania podkładki w zębatke to nie jestem przekonany( jeśli wogule chodzi wam o to samo co mi)..widziałem zestawy napędowe (zębatki) w których nie ma otworów a tym samym nie było by w co ją nabić.


Wojt@s jednak chyba wszystkie zębatki mają otwory :P więć ok ,zabijamy.

Mam jeszcze jedno pytanie..założyłem dzisiaj nowy napęd+łańcuch. Na razie moto stoi na podnośniku ale ustawiłem naciąg tip top i stwierdzam ,że nowy łańcuch na nowych zębatkach także nie jest idealnie rozciągnięty...tzn. po obruceniu koła w jednym miejscu bede miał 3cm luzu a w drugim 2cm ;[ wtf?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 01:21:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Sprawdź takie rzeczy jak łożysko zabieraka , zębatkę tylną dokręciłeś na krzyż momentem 70Nm?? Wystarczy że coś nie idzie w osi i wykrzyż góra/dół potrafi naciągnąć i zluzować łańcuch.

Ja teraz zakładałem do siebie złotego xringa, na początku delikatnie pierwsze parę kilometrów i kontrola naciągu, ustawiałem na 25mm i tyle samo jest, czasem tam parę mm dojdzie bo wszystko się ułoży.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 15:35:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
przykręciłem tak jak mówisz, na krzyż..(na czuja bo nie mam klucza dynamometrycznego)
A to łożysko to gdzie znajdę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 17:08:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
W sklepie z łożyskami. A ogólnie jak zdejmiesz koło i zdejmiesz zębatkę z zabierakiem to właśnie siedzie w zabieraku, trudno przeoczyć.

Ja kupowałem komplet natchi na całe tylne koła ( 2 małe i duże na zabierak ) , zapłaciłem 60zł. Do tego 2 uszczelniacze to koszt 8zł bodajże. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org