Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-03-26 19:10:22 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-10 22:48:51
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
GG: 1340035
Telefon: Czarny
Obecne moto: Tcat 98 r
Witam
mam do Was pytanie. Pojeździłem dziś trochę na kocie, jakieś 20 km w sumie, trochę stania w korkach i temperatura płynu cały czas w okolicy 100 stopni. Czy to normalne zjawisko? Czy płyn w zbiorniku wyrównawczym, podczas pracy silnika powinien przepływać, bo u mnie stoi nieruchomo? W sumie na dworze było ciepło, ale chyba nie aż tak, żeby wiatrak się włączał. :( Płyn w zbiorniku jest, w chodnicy pod korek, jak motocykl pochodzi trochę to wszystkie węże robią się ciepłe. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z temperaturą
PostNapisane: 2010-03-26 19:10:22 
stara wyga

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
No to zobacz:
PostNapisane: 2010-03-26 19:37:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 3652
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
GG: 1108480
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Nie wiem w jakich korkach stales ale ogolnie w TCacie wentylator wlacza sie rzadziej niz wybucha jakas rzadowa afera. Mi ogolnie w zeszlym sezonie zalaczyl sie ze 3 razy i wszystkto mialo miejsce w pierwszomjaowej paradzie na rozpoczecie sezonu :roll:

Wentylator zalacza sie przy ok 110 stopniach +/- kilka.
Jak ostatnio smigalem przedwczoraj to w miescie na wskazniku ledwo przekroczylem gdzies na swiatlach 70 stopni ale fakt, w korkach nie stalem bo moto w korkach nie stoi :D
Ogolnie 100 stopni na wskazniku to widywalem ale to latem przy temp rzedu 30 stopni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-26 19:44:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 843
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
GG: 1202872
Obecne moto: CBR 954RR
Wszystko zależy ile czasu w korkach i ile czasu bardzo wolnej jazdy, przy normalnej jeździe u mnie temperatura była ok 70stopni. tak jak pisze Nemmo wentylator załancza sie tylko w paradzie albo w dużym korku gdzie jedzie sie cały czas na 1 bez gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-26 21:53:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 268
Lokalizacja: Nadarzyn(WAWA)
Płeć: Mężczyzna
GG: 6291483
Telefon: 607-456-857
Obecne moto: kociak
Norma.......Nie należy panikować, choć jest to niemiły widok. W chłodniejsze dni temp. nie przekracza 60 przy śmigania a tak normalnie to się waha między 60-70. Zresztą temat już gdzieś był kiedyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-27 15:34:28 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 419
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
GG: 748726
Telefon: w Play
Obecne moto: 1000 FZS
U mnie na jałowym idzie do 100 to tak lekko po 15 min. stania (panikowałem) . A jak tylko jeżdzę to 70 st. nie wiecej wiec się przestałem tym przejmować. Widocznie on tak ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-27 19:53:45 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 2403
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 792735362
Obecne moto: Suzuki GSX-R 750 k9
W przeciskaniu się miedzy puchami mam przeważnie 80 stopni. Po trasie 65. Na częstochowie koło 100-105 i wentylator.

1.Sprawdź poziom cieczy
2. kiedy była zmieniana, jak stara to też masz odpowiedź
3. jak to nie pomoże nowy termostat ( bierz z aso , nie zamiennik ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-27 20:56:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-10 22:48:51
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
GG: 1340035
Telefon: Czarny
Obecne moto: Tcat 98 r
Nemmo motocykl nie kangur czasem w korkach postać musi :)
Wojt@as
ad1. Poziom cieczy w zbiorniku ok, a w chłodnicy pod korek.
ad2. Istotnie może być stary, bo kupiony razem z moto i nie wiem kiedy zmieniany. Wymienię i zobaczymy.
ad3. Termostat najprawdopodobniej się otwiera, bo jak wspomniałem wszystkie węże oraz chłodnica robią się ciepłe.
Trochę niepokoi mnie ta sytuacja, bo wczoraj we Wrocławiu było zaledwie 23 stopnie, a co będzie jak się bardziej ociepli, wiatrak będzie działał non stop.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-28 11:52:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 419
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
GG: 748726
Telefon: w Play
Obecne moto: 1000 FZS
Musisz mu zapewniać dużą porcję wiatru jak tylko nadarza się okazja :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-28 13:03:15 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 2403
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 792735362
Obecne moto: Suzuki GSX-R 750 k9
Jak się nagrzeje sprawdź czy chłodnica jest równomiernie gorąca, bo czasem może Ci działać pół obiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-17 21:40:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-23 18:20:47
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin/Puławy
Płeć: Mężczyzna
GG: 677346
Telefon: 790300786
Obecne moto: YAMAHA YZF R1 i 600R
witam mam pytanie gdyz moj T-cat sie nie grzeje. Na postoju moto sie zagrzeje i wszystko ok tzn. wentylator sie zalacza nic nie kipi. stan plynu w normie. Problem sie zaczyna jak sie jezdzi temperatura spada ponizej skali. Pytanie czy to wina tylko wkladu termostatu(grzybka) czy moze byc inny powod. Dodam ze wymienilem ostatnio wklad termostatu lecz problem nie zniknol podejzewam dlatego ze byl uzywany. Gdzie tanio kupic termostat w salonie yamahy krzycza 200zl. Da sie taniej. Jak sprawdzic wogule termostat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-18 12:21:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 789
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
T-cat ma to do siebie że nawet w upale jak jedziesz to temperatura wynosi z 60-70'C. Skacze dopiero po zatrzymaniu się np w korku. Myśle że u Ciebie wszystko jest ok, tylko nie jesteś przyzwyczajony do kota :P ja bym się nie przejmował raczej.

Jak sprawdzić termostat: jeśli masz termometr który zmierzy temp. do 90'C, to wrzucasz termostat do wody, grzejesz ją jakoś, a termostat powinien się otworzyć przy jakiś 80 stopniach jeśli mnie pamięć nie myli, musisz go obserwować po prostu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-19 17:04:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-23 18:20:47
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin/Puławy
Płeć: Mężczyzna
GG: 677346
Telefon: 790300786
Obecne moto: YAMAHA YZF R1 i 600R
Dzięki serdeczne za podpowiedz. Wiec nie będę wymieniał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-13 18:12:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-11 22:03:33
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600r
Witam!

Mam thundercata z 2003r.
Nie dawno miałem nie miłą przygodę - podczas jazdy po górach zagotowałem wodę w chłodnicy. Usterka została naprawiona tzn. Został wymieniony termostat z czujnikiem który odpowiada za włączanie się wentylatora.
W trasie (temp. powietrza jakieś 28 'C) kot trzyma temp. 65/70 'C
W czasie postoju w garażu wentylator włącza się przy temp. ok. 100 'C i po krótkim czasie spada na jakieś 90 z groszem...
Natomiast podczas jazdy w korkach, (temp. powietrza jakieś 28 'C) wentylator włącza się przy 100 'C, jednak temp. rośnie do 110 i utrzymuje sie na tym poziomie, spada dopiero podczas szybszej (50 km/h) jazdy.

Moje pytanie - czy to normalne???? Jak to jest u was?

Termostat na pewno jest ok. Przy 110'C nie wyrzuca wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-14 10:08:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 789
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Po pierwsze pobyt na tym forum zaczynamy od powitalni.
Po drugie przed napisaniem czegoś szukamy odpowiedzi w tym co jest już na forum, bo prawdopodobnie ją znajdziesz.
Ja już sam nie raz i nie dwa pisałem o temperaturze, a innym też się zdarzyło pewnie. Kot zwykle utrzymuje 60-70'C przy jeździe, w korkach skacze dosyć szybko temperatura, a wentylator włącza się przy 110'C dopiero.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-23 21:01:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-16 13:46:10
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R TCAT
podepnę się bo temat jest dla mnie aktualny. mam złe doświadczenia jak temperatura osiąga 100C i więcej, uczyli mnie tyle lat że w autach głowica dostaje w łeb nieodwracalnie przy 105, moto to inna historia, ale 110 stopni i wentylator to chyba już dużo. Zwłaszcza że płyn się gotuje i wyrzuca go wężykiem spustowym. Sporo tu czytam że 110 to normalne ale jakoś nie widzę że się spod innych moto płyn wylewa w korkach, a mój jakoś jednak się moczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org
Yandex.Metrica