Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-08 18:29:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
No i znowu ten sam problem który miałem. Spadła mi przednia zębatka zdawcza no i zabrakło mi napędu. Tym razem problem jest nieco większej skali, ponieważ gwint na śrubę która dokręca zębatkę wyparował. Została praktycznie gładka powierzchnia na nazwijmy to wałku który wychodzi z silnika. Teraz, pytanie moje: Czy jest jakiś patent który będzie lepszy od tego gwintu, którego już nie ma? Czy muszę lecieć i kupować cały nowy wałek co na pewno tanie nie będzie? Czy zawleczka załatwi sprawę? Jakieś duże siły na tą zębatkę nie działają, jeżeli chodzi o jej "ściąganie" z tego wałka, więc sam nie wiem? No i zaznaczam, że tylko nie ma gwintu na śrubę, bo ząbki na wałku są całe i zdrowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-08 18:29:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-04-08 21:01:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
łojjjj kiepsko to widze :( robiąc cokolwiek z wałkiem zdawczym dobrze by było go mieć wyciągniętego, a to się wiąże z grubszą robotą. Bo mogliby Ci ewentualnie dobry fachowiec od metaloplastyki zebrać ten gwint, zrobić nowy mniejszy i dorobić nakrędkę. Wersja z zawleczką wydaje mi się bardzo nie na miejscu, bo po to była nakrętka aby dociskała zębatkę, a jak bedzie sobie "latać" po wałku to z czasem obrobi zawleczkę. Tam są b.duże siły niestety.


handlarz by pewnie przyspawał i ze szpachli wymodelował nakrętkę :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-08 21:12:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
też myślę że można spróbować przegwintowac ale jak już rozbierzesz to może warto się za nowym wałkiem rozejrzeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-08 21:18:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
1. inny wałek wstawić
2. przegwintowac o rozmiar mniej na drobny gwint, dotoczyć nakrętkę, wsadzić na klej do gwintów, ale i tak to nie daje pewności bo wałek jest utwardzany powierzchownie. Na pewno lepsza metoda niż spawać bo spaw puści od razu. Przerabiam takowy temat i można opcje 2 zrobić na moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-08 22:02:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Już tutaj zostało wszystko przedyskutowane z Wojtasem, więc uważam temat za zamknięty. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org