Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-17 17:07:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-03 08:37:53
Posty: 53
Lokalizacja: Legnica
Witam zabralem sie z wymiane linki gazu , poniewaz stara sie juz do niczego nie nadawala i jako czlowiek mlody i glupi nie popatrzylem jak sciagalem stara i teraz jest problem ;-/ . Wydaje mi sie ze linki zalozone poprawnie ( linka z regulacja jest zamontowana od gory przy raczce i przy gazniku a druga na dole) jednak manetka gazu nie odbija. Prosze o pomoc czy problemem jest zle zamocowanie linek , czy jednak "odbijanie" manetki mozna spowodowac jakas regulacja.

Z gory dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-17 17:07:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-04-17 20:28:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-03 08:37:53
Posty: 53
Lokalizacja: Legnica
czytajac inne tematy , popsikalem linki wd 40 niestety to nic nie dalo , jak linki sa bez "obudowy" na rolgazie to z oporem ale odbija a jak zaloze obudowe to wogole bez pomocy nie wracaja na swoja pozycje ;-/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-18 17:21:49 
Sprawdź sprężyny na gaźniku - czy przypadkiem nie masz jakiegoś oporu w pracy linki - jeśli ją załamałeś lub ugiąłeś to bedzie ciężko chodziła... czyli demontaż i prostowanie...


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-03-27 09:05:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-03-29 19:52:19
Posty: 4
Lokalizacja: JAROSŁAW
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600 gsx600f
witam. Mam niestety identyczny problem .Niby wszystko jest jak było przed wymiana linki i manetek ale jednak nie odbija .
Można prosić o jakąś pomoc lub zdjęcie jak powinny siedzieć linki na rolgazie i sprężynie przepustnic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-28 10:43:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-09 15:49:47
Posty: 18
Lokalizacja: Bełchatów / Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kotek Grzmotek
Dzisiaj/jutro będę zakładał gaźniki do kota to zobaczę jak to tam było i wam napiszę ;)
Pozdrawiam
Antyk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-29 07:21:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-03-29 19:52:19
Posty: 4
Lokalizacja: JAROSŁAW
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600 gsx600f
Fajnie by było Antyk.Jak możesz to pstryknij jakaś fote telefonem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-31 19:23:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-23 00:16:24
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
Witam, miałem podobny problem z tym, że u mnie nie odbijała do końca manetka, zdemontowałem bak, i szukałem przyczyny w zagiętej lince, smarowałem olejem sprężyny ale nic nie dało, jednak wpadłem na pewien pomysł dokręcenie linki przy manetce, należy zdjąć dumową oszczelkę osłaniającą śrubę, i dokręcić na maxa w prawo podłużną śrubę jak i kontrującą, i manetka powinna elegancko odbijać do samego końca, mam nadzieję że pomogłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-31 21:24:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-09 15:49:47
Posty: 18
Lokalizacja: Bełchatów / Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kotek Grzmotek
Dokładnie tak. Linka z regulacją w pierwszy otwór od strony kierowcy, i do góry przepustnicy. Odpowiada ona za gaz i jak odkręcasz manetkę to jest ciągnięta, a druga odpowiadająca za odbicie jest pchana. Odwrotnie ma się sytuacja gdy manetkę puścisz. Linkę masz więc założoną dobrze, problem zatem polega w prawidłowym ustawieniu linki. Tak jak napisał kolega wyżej kręcenie tą śrubką ma wpływ na odbijanie rollgazu. Sam będę z tym walczył, bo u mnie też gorzej odbija po ponownym złożeniu.
Z tego co piszą w serwisówce regulacje głównie robi się przy przepustnicach. Luzujesz śrubę linki odpowiedzialnej za odbicie, ustawiasz prawidłowy luz na lince od gazu i dopiero kiedy ustawienie prawidłowego luzu jest nie możliwe przy przepustnicach, kombinujesz z regulacją śrubką w okolicach zbiorniczka z płynem hamulcowym. Napiszę jak mi poszło, kiedy to zrobie, gdyż na razie z braku czasu zrobiłem to na partyzanta ;)) Fotki też postaram się zrobić jak to wygląda w moto.
Pozdrawiam
Antyk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-01 23:38:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-29 00:21:43
Posty: 21
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
Da się regulowac pry gaznikach ale trzeba miec male japonskie łapki :wink:
Czasem rolgaz zacina się od ciężarka na kierownicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-04 11:07:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-09 15:49:47
Posty: 18
Lokalizacja: Bełchatów / Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kotek Grzmotek
Nie koniecznie. Trzeba przede wszystkim zdjąć airbox i później dostęp jest dobry. Co do ciężarka.. jeżeli przed zdjęciem linki działało dobrze, a po założeniu nie działa to ciężarek odpada.
Pozdrawiam
Antyk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-07 18:54:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-11-14 22:34:34
Posty: 7
Lokalizacja: Łęczyca
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 660-139-183
Obecne moto: FZS 600
Witam.
Dzis zabralem sie za wymiane linek gazu przy FZS 600 2003r lecz za cholere nie moge dac sobie z tym rady ,nie sposob dostac sie do drugiej linki (od strony filtra powietrza) co trzeba zdemontowac ,poluzowac ,a może ja poprostu łapy mam za duze. Prosze o pomoc ,podpowiedzi zwlaszcza tych ktorzy juz kiedys zmierzyli sie z tym problemem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-07 20:57:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Linka idzie strasznie dookoła i faktycznie może być to problematyczne. Ja zdejmowałem je jak wyciągałem gaźniki. Jedyne wyjście to bardzo ją poluzować i obrócić przepustnicę tak żeby jej miejsce mocowania było jeszcze bliżej. Wtedy jak linka ustawi się w szczelinie, samo wypadnie prawie. Obadaj mocowanie tej drugiej, bo są identyczne tylko w innym miejscu umieszczone, ściąga się identycznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-07 21:46:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Benek72 napisał(a):
Witam.
Dzis zabralem sie za wymiane linek gazu przy FZS 600 2003r lecz za cholere nie moge dac sobie z tym rady ,nie sposob dostac sie do drugiej linki (od strony filtra powietrza) co trzeba zdemontowac ,poluzowac ,a może ja poprostu łapy mam za duze. Prosze o pomoc ,podpowiedzi zwlaszcza tych ktorzy juz kiedys zmierzyli sie z tym problemem.


Zdejmowałem kilka razy (nie ma innej opcji jak chcesz wyciągnąć gaźniki), i z tego co pamiętam to dostęp był słaby, ale dawało się to po pierwsze odkręcić żeby poluzować linką, a potem większa zabawa była z wyciągnięciem końcówki linki z koła którym ona kręci żeby ruszyć przepustnice - więc jak na moje to dużo cierpliwości i powinno dać radę... Z tego co pamiętam to odkręcałem ten metalowy wspornik na którym trzymają się cewki wysokiego napięcia żeby mieć lepszy dostęp..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-11 11:32:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-11-14 22:34:34
Posty: 7
Lokalizacja: Łęczyca
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 660-139-183
Obecne moto: FZS 600
No i po robocie, oczywiscie przy pomocy kolegi bo jednak co dwie glowy to nie jedna. Poluzowalismy obejmy przed i za gaznikami ,nastepnie wysunelismy je na lewa strone motocykla i unieslismy do góry, wtedy dostep był w miare dobry. Poskładalismy, mala regulacja i wszystko jest ok. Dzieki za podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org