Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-05-23 23:06:26 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-01-26 21:56:04
Posty: 13
Lokalizacja: gdansk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 1000
Witam. Pozwole sobie otworzyc nowy temat poniewarz nieznalazlem takiego na tym forum a napewno przydac sie moze :) Chodzi mi o kody obrotomierza. Ostatnio sie borykalem z moim moto, obrotomierz skakal z 0 na 3000tys obrotow, po dlugich poszukiwaniach w necie i dzieki kolegom z forum zlokalizowalem usterke, byl to czujnik polorzenia przepustnicy TPS. Czujnik wymieniony i po problemie. teraz chcialbym stwozyc liste kodow z wasza pomoca, pare kodow juz mam.
wiem ze jak sie odepnie przewod od rezerwy obrotomierz pokazuje 6000
ponizej wypisalem co jeszcze znalazlem w necie.
3000rpm=throttle pos. Sensor
4000rpm=speed sensor
7000rpm=exup system
9000rpm=overturn switch
Jak macie jeszcze jakies kody to podpinac sie pod temat aby innym bylo latwiej.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KODY OBROTOMIERZA
PostNapisane: 2010-05-23 23:06:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-02-22 19:30:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-01-30 22:05:05
Posty: 5
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat + XS250
Jak odepniesz rezerwę skacze na 8k a nie na 6;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-27 01:01:18 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Jak odepniesz rezerwę, albo przepali się żarówka rezerwy (wg owners's manual 'fuel indicator light') to 8 tys. obrotów wskazuje.
Kupiłem motocykl właśnie z tym wariującym obrotomierzem i pozwoliło mi to zbić z ceny. Warto czytać manual przed zakupami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-10 21:12:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-09 21:18:16
Posty: 16
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA THUNDERCAT
Koledzy mam to samo w thundecatcie obroty do 3 tyś i do zera i tak sie włącza kiedy chce chyba że przekręce kluczyk zapłonu to jest ok no chyba że dalej mu przycisnę i od nowa to samo POMOCY !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-10 22:10:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-23 16:15:32
Posty: 90
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kociomber 600R
tombelf napisał(a):
Ostatnio sie borykalem z moim moto, obrotomierz skakal z 0 na 3000tys obrotow, po dlugich poszukiwaniach w necie i dzieki kolegom z forum zlokalizowalem usterke, byl to czujnik polorzenia przepustnicy TPS


MATEO84
Pierwszego posta przeczytałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-11 20:00:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-09 21:18:16
Posty: 16
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA THUNDERCAT
Tak już wiem że to TPS tylko jak zlikwidować tą usterkę bo mechanik mi powiedział że nic z tym nie zrobię i jeśli nie czuję utraty mocy to żeby to zostawić tak jak jest no ale denerwuje mnie to podczas jazdy :/ Od wczoraj jestem na forum więc go dopiero poznaję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 20:13:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-20 01:42:34
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Maz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
U mnie w Fazerze jak zapalam motor na wyłączonych światłach i potem je zapale to wskazówka od obrotomierza na 1 sek opada do zera i powraca do obrotów silnika i wszystkie kontrolki zapalają się przez sekunde tak jakbym kluczyk przekręcił. Dzieję się tak tylko jak moto stoi na wolnych obrotach, jak włączę światła podczas jazdy lub zapale moto na włączonych światłach nic się nie dzieję. Czy tak jest normalnie u każdego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 22:12:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
To nie jest normalne. Obstawiam rzecz banalna, czyli slabawe aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 22:20:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-20 01:42:34
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Maz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Aku dobre. Dzieje się tak nawet po 5 godz jazdy zawsze jak zapalam światła na wolnych obrotach. A może to być od tego że mam przerobioną instalację że świecą mi 2 lampy na raz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 22:50:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
matekboss
Ze zmostkowanych swiateł napewni ten problem nie wynika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 22:57:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-20 01:42:34
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Maz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Motorem latam rok i nic się z nim nie dzieje. Odłączałem też TPS i obrotomierz wskazuje 3 tys i opada więc nie mam pojęcia co jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-24 23:28:54 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Masz kończący się akumulator lub jakieś zwarcie, zaśniedziałe styki w włączniku świateł - skoro jest spadek napięcia podczas włączania gdy ładowanie masz małe. Jeśli nie tu tkwi przyczyna - to obstawiam regulator napięcia.
Może Twoja przeróbka świateł ?? jakiś kabel słabo łączy... trzeba poszukać - samo nie minie. Powo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-13 21:52:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-07-09 22:06:21
Posty: 12
Lokalizacja: Bonn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS
Witam...

Przeczytałem posty, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Może będziecie w stanie mi pomóc.
Mianowicie wskazówka obrotomierza od 0-3tyś. Odłączenie czujnika, ponowne go wpięcie, przekręcanie nim w prawo i lewo nic nie zmienia. Wskazówka cały czas waha się w tym przedziale. Motocykl pracuje równo w pełnym zakresie obrotów. Mimo wszystko jest to denerwujące i skoro to serwis, to obawiam się, że może coś innego paść. Motocykl mam od paru tygodni. Poprzedni właściciel podobno nigdy nie wymieniał akumulatora. Nie sprawdzałem jeszcze, czy problem będzie pojawiał się na nowym aku. Sądzicie, że to może być powód? Ewentualnie czy kod 3tyś. może wskazywać synchronizację gaźników?
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org