Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-05-27 18:05:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Witam,
Czy przydarzyła się komuś taka sytuacja że podczas zmiany biegów powyżej "2" nie wskakuje bieg? tak jakby ogniwa łańcucha zatrzymywały się na zębatce....
U mnie staje się to nagminne i zaczynam się tym martwić :(
Gdy ponownie wrzucam bieg dociskam na dół lub w górę słychać straszny zgrzyt. Nie wiem za bardzo z czego może to wynikać, zbyt lekkie wrzucenie biegu, nierówne ustawienie koła czy coś innego. Ma ktoś jakiś pomysł? Dzieki za odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 18:05:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-05-27 18:15:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Ja mam takie coś, że czasem mi na luz wskakuje. Ale czuję pod nogą, że dość mocno cisne i do końca, a jednak daję gazu i luz. Rzadko bardzo tak mam, ale jednak. Też się martwię tym trochę. Co prawda dwójka mi nie wypada, bo patrzyłem przy odcince :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 18:21:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Też tak miałem ale już z jedynki na dwójkę cisne mocno(!!) chodzi mi o to, że wskakuje tak jakby luz ale pomiedzy wyzszymi biegami jak napisalem powyzej dwójki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 18:37:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
też tak mam i także się tym troszeczkę przejmuje ;/ dzieje się tak jakbym nie dociągną wajchy zmiany biegów i mam coś "ala luz" pomiędzy np 4 a 5 biegiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 18:39:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Sprawdzcie czy sprzeglo dobrze wam wysprzegla, jedynka nie wchodzi wam ciezej z szarpnieciem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 18:47:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Jedynka nie wchodzi ciężko a szarpnięcie jest .... czasem silniejsze czasem nie, silniejsze gdy motocykl "nienagrzany"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 19:36:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Nemmo napisał(a):
Sprawdzcie czy sprzeglo dobrze wam wysprzegla, jedynka nie wchodzi wam ciezej z szarpnieciem?

A jaki ma to związek ze sprzęgłem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 19:38:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
taki,że jak sprzęgło będzie trochę ciągnąć, to biegi będą ciężej wchodzić, bo nie będzie dobrze wysprzęglać..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-27 19:45:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
A jaki ma to związek ze sprzęgłem?


wystarczy że sprzęgło nie do końca rozłącza napęd wału korbowego na skrzynie biegów i szastanie biegami może być bardzo specyficzne ( stuk, puk, stuk ) . Dlatego od tego się zaczyna, skrzynia i wał korbowy są jakby w oddzielnych komorach i jedyne co je łączy to sprzęgło i zębatką między 3 i 4 panewką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-29 22:49:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
co w takiej sytuacji...? wymiana sprzęgła ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-29 22:57:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Zacznij od regulacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-29 23:01:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-30 14:36:49 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Niestety w yamahach starszej daty trzeba porządnie zapinać biegi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-01 23:43:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-09 21:46:36
Posty: 23
Lokalizacja: Leżajsk
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 692509072
Obecne moto: YZF600R 98rok
a propo właśnie tej dwójeczki to u mnie powyżej 12tys. obrotów na jedynce muszę dobrze cisnąć żeby dwójka wskoczyła też to macie? a na trzeci i wyżej to już malina leciutko i precyzyjnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-02 05:06:17 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
gr0szek
szczególnie trzeba być skupionym na zmianie z 1 na 2 tam najczęściej dochodzi do uszkodzenia.
Następne biegi z reguły to już miód-malina :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org