Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-02-25 13:07:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-02-20 16:56:45
Posty: 8
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900
Odświeżam temat...

Tak samo jak kolega Luterq postanowiłem zrobić coś z tylnym zawieszeniem. U mnie tym bardziej było to koniecznie ze względu na całkowite zużycie oryginalnego amora.

Pierwsze kroki już poczyniłem, zakup amortyzatora od R6 z 2009r.:

[ img ]

[ img ]


Ostatnio edytowano 2011-02-25 19:19:00 przez ZwerG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-25 13:07:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-02-25 13:47:23 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
ZwerG
jaki koszt tego amora od R6? i przy okazji- przy jakim przebiegu zdechł oryginalny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-25 15:50:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-19 18:26:10
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
ja w zeszłym tygodniu kupiłem za 150 razem z podporą, rocznik 2008
[ img ]
teraz tylko dorobić adapter :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-25 18:52:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-02-20 16:56:45
Posty: 8
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900
wojtek_lbn napisał(a):
ZwerG
jaki koszt tego amora od R6? i przy okazji- przy jakim przebiegu zdechł oryginalny?


W tej chwili mam na budziku 54 tyś (pewności co do przebiegu nie mam). Mnie kosztował 200zł (pochodził z R6 po przebiegu 5tyś), kalkulując koszta regeneracji starego doszedłem do wniosku, że taniej wyjdzie zakup drugiego i przystosowanie go do pracy w kocie.


LockBit napisał(a):
ja w zeszłym tygodniu kupiłem za 150 razem z podporą, rocznik 2008
[ img ]
teraz tylko dorobić adapter :-)


O kolega zakupił amor na który miałem chrapkę ;)
Powodzenia podczas operacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-25 20:33:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-19 18:26:10
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
ja jeszcze nie zrobiłem wymiarów (rysunku), może ktoś z kolegów ma już gotowy rysunek z wymiarami :?: 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-25 22:04:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

To jest mój ostatni narysowany projekt. W rozmiarze otworów jest chyba błąd, bo w Thundercacie też jest chyba fi12 w mocowaniu do kołyski a nie fi 10 tak jak narysowałem, dodałem po 0,25mm na stronę aby dotrzeć ręcznie papierem ściernym tak aby adapter łączył się z amorkiem na wcisk.

do tego trzeba dorobić redukcje w górnym mocowaniu z fi12 na fi10, zwykłe tulejki z kołnierzem, ale wymiarów nie pamiętam i nie rysowałem, bo sam przy użyciu suwmiarki, szlifierki i wiertarki sobie "wytoczyłem"

Pozdrowienia dla prawdziwych tunerów... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-26 00:09:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-19 18:26:10
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
ooo.... super :!: Myśle że nie jeden user z tego rysunku skorzysta :D
Ja pięknie dziękuje :beer: :beer: :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-20 22:42:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-19 18:26:10
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Luterq - No to ja mam adapter już z głowy, zrobiony i zamontowany (no prawie)
Foty w innym poście, jak ktoś jest ciekawy co to wyszło to zapraszam:

viewtopic.php?f=1&t=6310&p=98743#p98743

Najwięcej główkowania było z górną szpilką, ale myslę że będzie ok :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-20 22:56:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
LockBit napisał(a):
Najwięcej główkowania było z górną szpilką, ale myslę że będzie ok


Tam takie tulejki redukcyjno-dystansowe trzeba zrobić i wsio. Dla tokarza to 5 min. Chociaż zastanawiałem się nad przerobieniem i wciśnięciem kociego silentblocka w górne mocowanie tego amorka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-21 01:52:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-19 18:26:10
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Znajomy zrobił szpilkę która od strony łba ma 12mm (średnica mocowania amora T-Cat'a), potem skok na 10mm (średnica mocowania amora od R6) i kolejny skok na 8mm a to poto żeby od strony nakrętki grubość ścianki tulejki miała 1mm. Stwierdziliśmy że skoro w R6 szpilki są z tulejek o srednicy 10mm i grubości ścianki 2mm to szpilka pełna o średnicy 8mm musi wytrzymać, ale to okaże się w praktyce. No i oczywiście jeszcze dodatkowo dystansy, które wygladają jak podkładki tylko dość grube.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-21 10:21:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-02-20 16:56:45
Posty: 8
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900
LockBit - jaki materiał zastosowałeś na adapter?

Moje graty też już trafiły do tokarza. Niebawem wrzucę fotki...


Zdrówka :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-21 22:12:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-11 19:17:02
Posty: 55
Lokalizacja: Włocławek/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kot
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-21 22:33:00 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Bartolomeo171
o, dzięki za wstawienie tego rysunku! :beer: przeróbki nie przewiduje u siebie (chociaż nie jestem pewny sprawności mojego amora :/), ale komuś się na pewno przyda, może nawet i mi kiedyś :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-22 00:12:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-19 18:26:10
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
ZwerG napisał(a):
LockBit - jaki materiał zastosowałeś na adapter?

Moje graty też już trafiły do tokarza. Niebawem wrzucę fotki...


Zdrówka :beer:


Ja użyłem duraluminium, nawet zostałmi kawałek na jeszcze jedną sztukę, jak ktoś jest z w-awy i ma ochotę na przerobienie swojego amora to mogę oddać za dobre piwo 8)

Co do rysunków podanych w tym temacie to mam jedną, ale ważną uwagę - miejsce łączenia adaptera z amortyzatorem powinno być zaoblone, żeby wszystko schodziło sie na ścisk i nie było żadnych luzów. To takie moje skromne zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-22 09:40:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-02-20 16:56:45
Posty: 8
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900
Mój adapter wygląda następująco (wykonany z "kwasówki"), może nie jest to wykonane estetycznie (szczególnie te blaszki) ale powinno spełniać swoją funkcję. Mocowanie na końcu pochodzi ze starego amora:

[ img ]

Tutaj widać górne mocowanie, szpilkę i tulejki redukcyjne:

[ img ]

Pozostało zamontować i sprawdzić jak to działa. :geek:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org