Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sprzegło ??
PostNapisane: 2010-05-05 16:49:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
pytanie z gatunku kontrolnych. jakie są najczestrze objawy zuzytego sprzegła? jakie są koszty wymiany? co trzeba dokładnie wymienic? mam problem ze sprzegłem bo zauwazyłem ze ostatnio minimalnie z wiekszym oporem wskakują mi biegi a linka sprzegła jest uciagnieta na maxx. no i jeszcze jedna sprawa pod gumowa przykrywką od regulacji sprzegła ujrzałem ze ten kawałek blachy pod sróbką do regulacji jest urwany dookoła sróbki. jakies diognozy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprzegło ??
PostNapisane: 2010-05-05 16:49:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-05-05 19:56:54 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Koniec sprzęgła jest wtedy gdy na biegach 4-5-6 dodajesz gazu obrotomierz idzie w górę ostro jakby koło ci tylne się ślizgało a prędkość nie rośnie albo rośnie nie znacznie.
Przy wymianie sprzęgła oczywiście tarcze sprzęgłowe tu wybór jest dość duży Lucas, SBS, TRV i jeszcze parę innych producentów.
Czasami jeżeli są bardzo zużyte tarcze to mogą też zniszczyć przekładki.
Ogólnie to koszt to wymiana tarcz i oleju.
(podobno da się bez wymiany :) )
No i robocizna jak ktoś oddaje do warsztatu.
Ps czasami wymienia się docisk.

Pss a czasem nie skończyła ci się regulacja przy silniku? Linka nie "wpadła" głębiej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 21:33:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
no własnie wpadła nieznacznie głebiej. ale objawów slizgania nie mam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-22 18:53:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-08 16:02:01
Posty: 224
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Po Tcat czas na FJR
Wyszedł dziś problem:
polatałem trochę .wszystko z Tcatem było w porządku.jeździł super! 8)
spotkałem się z kumplem,oblukał sprzęt-zwrócił uwagę na luz na klamce sprzęgła.podkręcił trochę ustawienie na lince....no i d#@a!! :evil:
Sprzęgło zaczęło się ślizgać.Pojechałem wku#@*#*y ostro do domu.Zacząłem grzebać i tyle z tego mam,że już kompletnie nie wiem jak to ustrojstwo ustawić,w którą stronę regulować itp.rozregulowałem totalnie.
Jest taka opcja,że za mocno podciągnął i teraz mam problem?!jakaś instrukcję może? :roll:
Grzebane tylko przy manetce sprzęgła(przy śrubie na dole nic)
Do tej pory wszystko chodziło super.biegi bezproblemowo,przyspieszenia na każdych biegach ok.
Aż do nieszczęsnej regulacji.
wiem,że było kilka tematów o ustawieniu linki sprzęgła-ale nie znalazłem jak to konkretnie ustawiać.
Nie oddawać Tcatów w cudze ręce :!:taki to morał :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-22 21:39:16 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-05-16 16:15:20
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Podczepie sie pod temat. Jakiego producenta sprzegła polecacie ??? I czy warto płacić 2x tyle za oryginalne. Słuszałem ze nie oryginalne są ciut ciensze i mogą szybko popuszczać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-22 23:17:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
ja wsadzam EBC wszędzie, komplet tarcze>sprężyny>uszczelka. Przekładki sprawdzam czy nie są krzywe i zjechane do zera i popalone i wszystko pracuje jak należy. Przy okazji warto sprawdzić bicie kosza sprzęgłowego .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org