Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-08-26 19:28:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-05 19:01:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz/Łódz
Witam

Ostatnimi czasy kupiłem następnego kotka w mojej karierze. Wymieniłem olej (10w40), filtr paliwa, świece, zawory iglicowe, zrobiona została synchronizacja gaźników.

Pojeździłem kilka dni i wszystko byłoby bardzo dobrze, gdyby nie to, ze motocykl zaczął ciężko odpalać na zimnym silniku, a gdy się nagrzeje nie odpala wogóle. Silnik bardzo ciężko pracuje. Pozatym lecą spaliny z boku z rurki, to się chyba nazywa osmowa ( podłączona do filtra powietrza), aczkolwiek pewien nie jestem na 100%.

Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny tej usterki i ewentualnych kosztów. Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Usterka kotka. :(
PostNapisane: 2010-08-26 19:28:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-08-26 19:31:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
spaliny w odmie to pali olej .... bardzo zły objaw, padaczki silnika. Silnik nie jest przypadkiem zastany??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 19:48:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-05 19:01:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz/Łódz
oleju jak i żądnych płynów nie bierze. Poprzedni właściciel mówił, ze stał ponad półtora roku w garażu, ale bardzo możliwe, ze stał dłużej. Ciśnienie było sprawdzane na cylindrach i na wszystkich pow. 10


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 20:01:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
10 troszkę mało ... powinno byc ok 14
ciśnienie 10 to jest dobry dla xj 600 , nie dla kota.

Dym z odmy to objaw spalania oleju i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 20:06:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-05 19:01:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz/Łódz
Czyli cały silnik szmelc?? :shock: :( Może głowica rozwalona, albo zawory?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 20:12:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-06-12 20:45:41
Posty: 171
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600S Fazer
Wiem, ciężko jest taką wiadomość przyjąć do wiadomości i pogodzić się z nią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 20:26:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-05 19:01:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz/Łódz
A jest możliwość, ze to jest wina gaźników, może synchroniazcja do bani. Może to być wina tego, ze stał przez długi czas bez używania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 20:37:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-05 19:01:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz/Łódz
Inaczej może przedstawie sytuacje, pomijając to ciśnienie w cylindrach bo to było na szybko. Dmucha z osmowy ale spalinami ale nie czuć oleju, a co ciekawe z tłumika prawie że nic nie lecia. Olej jak się podniesie klawiaturę to olej aż podchodzi pod zawory. Może uszczelniacze i uszczelki wystraczy. Motocykl stał dość długo?? Co wy na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-26 20:53:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dmucha z odmy czyli przepuszczają pierścienie....

Słabo pali na zimnym, na ciepłym , kompresja ok 10 to dla mnie silnik na śmietnik.

Ja bym obstawiał na zdechnięty dół, zapieczone pierścienie jak stał i tyle.

Odma jest po to by nie wytwarzało się podciśnienie w skrzyni korbowej, więc jak dmucha z odmy to problemem jest dół silnika .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org