Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-03-21 20:08:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
tuzmen napisał(a):
Konkluzja: bez klucza dynamometrycznego nie dotykamy rozrządu.


W Lidlu są teraz dostępne za 79 złociszy jak dobrze pamiętam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Regulacja zaworów
PostNapisane: 2016-03-21 20:08:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-03-22 10:20:17 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
ciekawe co te klucze z lidla warte są...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-22 10:27:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
sorki za offtop

Cezary nie wiem jak klucze ale mój kumpel mówił że zgłębial temat jakiś wkrętarek wiertarek itp. I podobno w lidlu są sprzęty dobrego producenta ale pod marką taką 'lidlową'. czyli że podobno się opłaca to kupować.

nie wiem jak jest z kluczami ale może warto się pochylić nad tematem i też doczytać co to za firma;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-22 11:18:54 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Nie przerabialiśmy już na forum tematu tego klucza? ;)
Generalnie ma bardzo duży zakres czyli pewnie nędzną dokładność.

Jeżeli już grzebiemy przy zaworach to lepiej używać dobrych narzędzi.



C.d. offtopu o narzędziach z Lidla, kto nie chce to nie czyta:
Nie wiem co kumpel jarzombka ma na myśli pod pojęciem "dobry producent", bo gdy ja to mówię to mi przychodzi do głowy Bosh, Makita.
A narzędzia z Lidla nawet w połowie nie dorównują dobrym producentom. I o ile są to niezłe narzędzia do bardzo amatorskich robótek kilka razy w roku, to do wszelkich konkretnych robót się nie nadają. Ostrzałka do wierteł jest nieprecyzyjna, dremle szlag trafia po pewnym czasie, szlifierka "czołg" się zaciera, szlifierka stołowa ma tylko 200 W... no mógłbym jeszcze wymieniać :)
To tak tylko o narzędziach z Lidla. Nie mówię, żeby ne kupować - bo sam mam ich trochę. Ale nie ma co ich zachwalać. Lepiej wiedzieć co się kupuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-22 11:26:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Najtańsze sensowne kluczy dynamometryczne z certyfikatem to można kupić Jonnesway:

http://allegro.pl/klucz-dynamometryczny ... 45136.html

Mam coś takiego, co roku kalibracja i śmiga .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-22 12:28:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Tylko żeby cokolwiek robić przy moto to klucze powinny być 3, mały właśnie do zaworów jakieś 6-20, średni 10-80 jakieś zawieszenie zrobić i duży do 140 żeby skręcić ośkę, wahacz, półkę górną...

Jednym to sobie można ale grzebać przy ciągniku. Mam już dwa, 10-80 i ten lidlowski, który używam do kół w moto i samochodzie i ostatnio 110Nm żeby skręcić nakrętkę na półce górnej od główki ramy. Potrzebuję jeszcze małego właśnie do chociażby zaworów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-22 13:03:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ja mam 2 jonneswaye 6-30 i 40-180 i nie mam więcej potrzeb :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-21 07:58:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-07-17 18:01:20
Posty: 51
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
Napiszę tu w temacie żeby nie zakładać nowego.
Czy żeby zdjąć pokrywę zaworową żeby sprawdzić zawory trzeba spuścić płyn chłodniczy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-21 11:54:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Turndownx napisał(a):
Napiszę tu w temacie żeby nie zakładać nowego.
Czy żeby zdjąć pokrywę zaworową żeby sprawdzić zawory trzeba spuścić płyn chłodniczy ?


To zależy :)
Jak masz chłodzenie powietrzem to nie hyhy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-22 00:17:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Turndownx napisał(a):
Napiszę tu w temacie żeby nie zakładać nowego.
Czy żeby zdjąć pokrywę zaworową żeby sprawdzić zawory trzeba spuścić płyn chłodniczy ?

trzeba - a potem trzeba nowy płyn, od razu zmienić świece i założyć nową uszczelkę pod pokrywę...która tania nie jest ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-22 00:31:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Z tą uszczelką to nie koniecznie, miałem już tyle sprzętów że nie pamietam a nigdy nie zmieniłem tej uszczelki i nigdy nie ciekło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-22 10:01:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Nie ma takiej potrzeby, przecież płyn chłodzący musi być odizolowany od komory pod pokrywą zaworów, bo co by się stało gdyby się przedostał i zaczął ''smarować'' wałki rozrządu? :) Przy zdejmowaniu głowicy trzeba płyn zlać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-22 12:54:38 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
kamin napisał(a):
Nie ma takiej potrzeby, przecież płyn chłodzący musi być odizolowany od komory pod pokrywą zaworów, bo co by się stało gdyby się przedostał i zaczął ''smarować'' wałki rozrządu? :) Przy zdejmowaniu głowicy trzeba płyn zlać.


Zgadza się ale czasem nie ma jak podejść do głowicy, np. nie ma jak wyjąć z ramy dekla od zaworów i tylko demontaż chłodnicy ratuje sytuacje. Wszystko zależy od konkretnego motocykla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-22 18:36:23 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Tuzmen - masz rację tylko pytanie było -Czy żeby zdjąć pokrywę zaworową żeby sprawdzić zawory trzeba spuścić płyn chłodniczy ?- więc odpowiedziałem :) Jak trzeba będzie zdjąć chłodnicę czy wymienić płyn to kolega nie będzie zadawał takiego pytania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-29 17:54:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-06-08 09:04:12
Posty: 3
Obecne moto: YZF Thundercat
Witam. Z racji zimowego serwisowania i przebiegu 48 tysięcy sprawdziłem luzy zaworowe. Dramatu nie ma, niestety szczelinomierz mam co 0,05 więc obok pomiaru dopisywałem czy listek wchodził zbyt luźno lub zbyt ciasno. Niektóre są blisko granicy ale czy warto ruszać płytki?

1

W 0,20L 0,20L

S 0,15 0,15C

2

W 0,25 0,20L

S 0,15C 0,15C

3

W 0,25C 0,25

S 0,10 0,10 oba zawory bardzo luźno, przypuszczam ok 0,12

4

W 0,25 0,20L
S 0,15C 0,15C

Co Wy na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org