Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-29 21:02:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
witam
sprawa wyglada tak: ciezko go odpalic, jak juz odpali to nawet przy ssaniu na full jesli nie gasnie to trzyma obroty tylko ok. 1,5 tys. a po wylaczeniu ssania gasnie (regulowanie sruba od obrotow nic nie daje), zaczal wolniej sie nagrzewac (zanim na postoju przekroczy chociaz te 60 st. to musi chodzic prawie 20 minut) i ogolnie chodzi jak traktor, mam wrazenie jakby nie chodzil na wszystkie cylindry

w zime go w ogole nie ruszalem, na poczatku marcu odpalil od razu bez zadnych problemow, przejezdzilem nim tak tylko ze 200 km, chodzil jak marzenie, 2 tyg. temu zmienilem olej z filtrem - Motul 5100 (mam wrazenie jakby troche rowniej zaczal po tym chodzic ale moze to tylko moja chora wyobraznia :) ) a po kilku dniach stalo sie cos dziwnego:
odpalil i chodzil normalnie ale po jakims czasie jak wylaczylem ssanie to od razu zgasl. na ssaniu chodzil normalnie a po wylaczeniu (juz na troche rozgrzanym silniku) od razu gasnal, musialem mu bardzo mocno podkrecic obroty (ze 2 obroty sruba albo i nawet wiecej) po czym chodzil normalnie tak jak zawsze, potem krotka przejazdzka (tylko raz - chodzil bez zarzutu) i po kilku dniach stania w garazu zaczal sie zachowywac tak jak opisalem na poczatku.

po odpaleniu chodzi tylko na ssaniu, bez ssania musze mu lekko trzymac gaz zeby nie zgasl, nie chce sie wkrecac na obroty (przy dodaniu gazu albo gasnie albo bardzo powoli sie wkreca bardzo przy tym trzesac). w tej chwili to nawet nie probuje nim jezdzic

pierwsze moje podejrzenie: swiece. wymienilem je godzine temu (NGK CR9E - takie same byly wczesniej) i wciaz jest to samo...

co to moze byc? gazniki? nie byly ruszane od dobrych kilku tys. km ale czy brudne albo rozregulowane gazniki moga sprawiac takie problemy?
mialem zamiar go zaprowadzic do jakiegos mechanika za kilka tygodni zeby mi zrobil czyszczenie i synchro gaznikow + zawory przed sezonem ale teraz nawet nie mam jak nim tam pojechac :| poza tym w okolicy sami partacze i nie wiem do kogo jechac... ale sam gaznikow nie zrobie

czym moglo byc spowodowane to ze mu tak nagle sie obnizyly obroty?
jakis pomysl co to moze byc? czy po prostu zawiezc go do mechanika i zaczac od podstawowych rzeczy (gazniki+zawory)...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-29 21:02:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-03-29 21:15:22 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
od siebie-polecam Miąchala..to forumowy spec od traktorów i kotów recz jasna :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-29 21:29:25 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
To raczej zapłon, a nie paliwo. Skoro przewodów nie ruszałeś a świece nowe, to trzeba iść dalej chyba, tzn albo przewód WN któryś, albo nawet cewka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-29 22:28:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
Da sie to jakos sprawdzic bez kupowania i zakladania nowych? moze glupie pytanie ale mechanik ze mnie zaden :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-29 23:44:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-12-23 21:56:02
Posty: 106
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Szukam kota
żaden problem zdejmij bak aby był dostęp do nich . Odpal moto i wypinaj po kolei po jednym i ozbacz czy sie cos zmieni . wypnij pierwszy przestał pracować to dobry wepnij wypnij drugi nic się nie zmieniło czyli kable .

Ale po co kombinować cena kabli nei jest duża a będzie pewne .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:19:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
Sprawdzilem i wyglada to tak:
na 1, 2 i 4 cylindrze po zdjeciu fajki gasnie
po zdjeciu z 3 cylindra nie ma zadnej roznicy wiec to tu jest cos nie tak

co mnie zaniepokoilo to to ze po zdjeciu fajki slychac takie stukanie, jak na moj gust to cos jakby przeskakiwanie iskry... czyli chyba trzeba szukac dalej :evil:
bo rozumiem ze skoro iskra jest to raczej nie beda to kable ani cewka ?

jakies pomysly?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:28:23 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
to jeszcze zamień swiece


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:30:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
ale swiece juz zmienialem, na starych i na nowych zachowuje sie identycznie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:32:01 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
mikun87 napisał(a):
bo rozumiem ze skoro iskra jest to raczej nie beda to kable ani cewka ?


sto lat temu w komarku sprawdzałem to wsadzając świecę w fajkę i opierając ją o cylinder było widać czy " jest iskra czy jej nie ma"

Równie dobrze możesz mieć zapchany gaźnik na tym cylindrze. Jeśli moto jeździ, możesz przygotować spryskiwacz z wodą, przejechać się kawałek, i popryskać kolektory wodą. Jeśli jeden będzie zimny to znaczy, że zupełnie nie pali. wtedy możesz sprawdzić, czy w komorze pływakowej jest paliwo bo mógł się zaworek zablokować czy coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:36:32 
Ja bym się zajął paliwem w baku - bo może nie dostaje - kranik czy drożny i filtr paliwa czy nie jest zatkany - i podstawa jakiej jakości paliwko masz.

Potem gaźniki - czy ma to ręce i nogi - bo zasyfić można w tydzień.
Skoro było dobrze - to przypomnij sobie co przy nim grzebałeś i co mogłeś zmienić a uważasz że nie ma to znaczenia :wink: i sprawdź wszystko do czego mogli mieć dostęp koledzy - jak moto oglądali :mrgreen:
Powodzenia


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:51:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
a świece nie zmień tylko ZAMIEŃ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-30 20:56:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
jak zdejmiesz gaźniki do czyszczenia sprawdź pod nimi gumowe kolektory czy są nie dokręcone lub za mocno dokręcone,ja miałem ostatnio przypadek jak robiłem kota znajomemu że na 2gim cylindrze był kolektor tak mocno dokręcony że się wygiął i paliwko wpływało w szparę pomiędzy głowicę a gumę,potem nadmiar zalewał cylinder,na kolanku temperatura ledwo sięgała do 90 stopni i chodził jak prawie jak traktor ale przede wszystkim gaźniki,rozbierz na części niech poleżą w ekstrakcji dzień albo dwa a potem kompresorem przedmuchaj każdą dziurkę:D poza tym jak nie wiesz lub nie pamiętasz kiedy był wymieniany filtr paliwa - wymień


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-08 00:31:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
Moto juz dziala, odpuscilem sobie grzebanie i dalem do mechanika. Winne byly jednak gazniki, po wyczyszczeniu i regulacji wszystko wrocilo do normy, a nawet troche lepiej zaczal sie zbierac na niskich-srednich obrotach :)
przy okazji sprawdzenie zaworow (wszystkie w normie) wiec juz pelen serwis na ten sezon mam zaliczony, zostaje jeszcze tylko kupic porzadna oponke na tyl i mozna smigac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 18:07:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
I znowu to samo... :evil:
Po odebraniu z serwisu smigal jak trzeba, zostawilem go w garazu na 2 dni i dzisiaj znowu chodzi tak jak wczesniej (moze troche lepiej ale w dalszym ciagu nie tak jak trzeba). Na postoju tak jak pisalem w pierwszym poscie a podczas jazdy tak do 3-4 tys. obrotow wydaje z siebie taki dziwny, troche jakby przerywany dzwiek, powyzej tej granicy jest w porzadku, odejscie ma jak trzeba. Swiece, gazniki, zawory, filtr powietrza i paliwa byly zrobione wiec chyba zostaje tylko elektryka?
Musze sie umowic z mechanikiem na przyszly tydzien i pewnie moto wroci do niego na poprawke


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 18:18:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Sprawdź koniecznie śruby od składu mieszanki
czy jest kolejność oring>podkładka>sprężyna>śruba
W tym pewnie tkwi diabeł :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org