Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-18 14:09:03 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Gazniki sa w porzadku. Szybki rozbieral je i sprawdzal wielokrotnie. Najdziwniejsze jest w tym wszystkim to, ze motocykl tak sie zachowuje do 4500 obrotow oraz tylko wtedy jak jest rozgrzany.

Jesli motocykl jest zimny, to praktycznie ten problem (szarpanie, prychanie, pierdzenie, strzaly w wydech i brak ciągu) nie wystepuje.

Sprawdzone zostalo (wg Szybkiego) chyba wszystko - przewody, swiece, fajki, aku, filtr powietrza, filtr paliwa.

Nie mam juz pomyslu. Na elektryke to mi nie wyglada, bo jak by to byl problem elektryki to w kazdym zakresie obrotow by sie cos dzialo i nie mialoby znaczenia czy silnik jest cieply czy zimny. Ale Szybki twierdzi, ze to raczej elektryka.

To tak wyglada, jakby do 4500 obr nie dzialal jeden albo dwa cylindry....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-04-18 14:09:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-18 16:56:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
to niewiem ale straszna dupa..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-18 18:11:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-03 00:25:34
Posty: 123
Lokalizacja: Kurów/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 607-936-812
Obecne moto: YAMAHA
U mnie tyle że w MZ 251 były podobne objawy i okazalo się że padł modul zapłonowy. A skoro wszystko już sprawdziliście(gaźniki, świece, przewody, filtry) to pewnie coś jest z zapłonem. Mi też na zimnym silniku równo pracowal a jak się rozgrzał to szarpał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-21 09:33:25 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
marecki - jestes pewien? Bo ja tez w sumie podejrzewam troche modul? Moglbys wlasnymi slowami opisac jak to sie dzialo u ciebie? Zerkne czy wszystkie objawy sa podobne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-21 12:23:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-03 00:25:34
Posty: 123
Lokalizacja: Kurów/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 607-936-812
Obecne moto: YAMAHA
U mnie było tak że silnik zawsze odpalał za pierwszym kopnięciem czy był zimny czy ciepły nie miało to żadnego znaczenia.
Na wolnych obrotach (zimny) chodził równo, a jak się rozgrzał było już troche gorzej obroty falowały ale silnik nie gasł.
Przy wchodzeniu na obroty(silnik zimny) wkręcał się bez problemu i zchodził z nich równie szybko. Na rozgrzanym silniku przy powolnym dodawaniu gazu obroty skakały i szarpało silnikiem a jak chciałem szybko odkręcić manetke gazu to silnik gasł - tak jakby iskra zanikała.

Sprawdzaliśmy z kumplem wszystko po kolei najpierw czyszczenie gaźnika, wyjeliśmy filtr powietrza póżniej wykręcaliśmy części z jego moto i wkładaliśmy do mojego świeca, przewód zapłonowy, fajke, cewke i nic no i wkońcu zmieniliśmy moduł i jak ręką odjął wszystko wróciło do normy.
A myślałem że tak się dzieje przez uszkodzony simering na wale bo świeca była wtedy wilgotna a jednak okazało się że to moduł.

Najlepiej jak byś miał możliwość sprawdzić tak jak ja wykręcić od kogoś z moto i zobaczyć w swoim czy będzie chodził bo w serwisie to za samo sprawdzenie pewnie majątek wezmą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-21 13:21:30 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Hm, to nie do konca takie objawy jak u mnie... Co do modulu, to chetnie, ale raz, ze musialby sie zglosic ktos do pomocy, a dwa - trzeba by bylo miec gdzie to zrobic i czym :) Ja nie mam ani 1 ani 2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-13 07:12:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
U mnie kot w zeszłym tygodniu odebrany od mechanika po synchro i regulacjach gaźników. Teraz chodzi równiótko i nie mam problemów z wolnymi obrotami.
Pozatym wymieniłem olej i filtr w silniku ( motul full syntetyk), oraz przewody hamulcowe na oplot stalowy (Hel) i do nich płyn DOT 5.1.
Standardowo podciądnięty łańcuch i moto śmiga jak nowe 8)

Jedna rzecz, którą wyczuwam od ok. 2-3 tygodni, to lekkie drgania na końcach kierownicy przy ok 7-7,5 tys obr. Mam wrażenie, że wcześniej tego nie było.
Co to może być Panie i Panowie :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-13 08:39:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
może daj koło do wyważenia albo zobacz ile jest wiatru


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-13 12:34:40 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
A u mnie nadal kicha, po wymianie filtra powietrza.
Jedyne co mi pozostaje to wymienic iglice, swiece... Jak to nie pomoze, to kicha.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-13 21:12:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
no nie kiepsko tyle kasy i nie łowi...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org