Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-05-18 17:34:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-05 18:25:57
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
teraz jak się ściągnie program dla pcIII wszystkie funkcje i meni jest po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-18 17:34:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-08-03 21:17:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-06-11 01:44:14
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6n
A powiedz mi ARRTEK jaki masz wydech?

Bo mi po zmianie wydechu na leovince'a carbon silnik na niskich obrotach pracuje nierówno, zamiast brrrrrrrrr....
to buuum buuum buuum buuum mniej więcej tak :) i skaczą mi nieznacznie obroty cały czas na luzie. Jak zatkam jedną rurę wtedy praca jest równa. Powiem że mnie to wkur... a nie ma nic gorszego :)

Po założeniu power commandera można to usunąć regulując dawkę powietrza i paliwa?

Testowałeś to na hamowni ? Daje to dodatkowego powera? Bardzo odchodzisz na starcie od innych fazerów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-04 20:46:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
CezaryCezary napisał(a):
A powiedz mi ARRTEK jaki masz wydech?

Bo mi po zmianie wydechu na leovince'a carbon silnik na niskich obrotach pracuje nierówno, zamiast brrrrrrrrr....
to buuum buuum buuum buuum mniej więcej tak :) i skaczą mi nieznacznie obroty cały czas na luzie. Jak zatkam jedną rurę wtedy praca jest równa. Powiem że mnie to wkur... a nie ma nic gorszego :)

Po założeniu power commandera można to usunąć regulując dawkę powietrza i paliwa?

Testowałeś to na hamowni ? Daje to dodatkowego powera? Bardzo odchodzisz na starcie od innych fazerów?


idź do serwisu niech ci wgrają nowe mapki i będzie wszystko ok ;) nie musisz do tego kupić power comandera


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-23 06:39:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-06 16:54:13
Posty: 21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Witam.

Mam wrzuconego do swojego fazera PCIIIUSB. Poszukuję kogoś kto potrafiłby to zestroić.
Jeżeli ktoś ma namiar do takiej osoby/firmy to ja bardzo poproszę.

Pozdr
TS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 19:08:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-05 18:25:57
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
CezaryCezary napisał(a):
A powiedz mi ARRTEK jaki masz wydech?

Bo mi po zmianie wydechu na leovince'a carbon silnik na niskich obrotach pracuje nierówno, zamiast brrrrrrrrr....
to buuum buuum buuum buuum mniej więcej tak :) i skaczą mi nieznacznie obroty cały czas na luzie. Jak zatkam jedną rurę wtedy praca jest równa. Powiem że mnie to wkur... a nie ma nic gorszego :)

Po założeniu power commandera można to usunąć regulując dawkę powietrza i paliwa?

Testowałeś to na hamowni ? Daje to dodatkowego powera? Bardzo odchodzisz na starcie od innych fazerów?


MI TO NIE przeskadza, obroty też mi falują, zmiana map nic nie daje, próbowałem różne mapy jest tak samo, musisz przerobić airbox, bo jak dajesz mu pierdnąć, to musisz mu dać oddychnąć

na hamowni jest po przeróbkach 103 konie bez strojenia map, na wynalazku power xcommander było 104, jak kiedyś zrąbał mi się pc i wysłałem go do serwisu to moto bez niego jakieś słabawe było

jeśli chodzi o strojenie pc to serwic pc w polsce rekomenduje strojenie w poland position (warszawa), oni jako 2 serwis w polsce mają hamownie obciążeniową dyno jet (2 hamownia jest w gdańsku), cena w zeszłym roku 450zł za 2 mapy, 1 wysilona na max, druga oszczędna, jednak poland position nie ma praktyki na yamahah (rok temu tak było), ale zrobią


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-30 20:54:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-06-11 01:44:14
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6n
Właśnie założyłem PCV ale faktycznie mapy nic nie dają, ciągle falują obroty na niskich obrotach.
Wkurza mnie to bo jak jadę tak między 2 a 3 Tyś obrotów to szarpie. Jak śmigam z umywalkami to jest to męczące.

W Wa-wie tylko tą hamownie polecasz? Widziałem jakąś w Nadarzynie Moto Mirek czy jakoś tak. Dałem filtr K&N i dupa tez nie równo nawet bez filtra też obroty falują. W PC można tylko zwiększyć dawkę paliwa a co zrobić z powietrzem?

W ten weekend się po bawię. Dopiero wczoraj założyłem PC. Ale faktycznie jest różnica jakoś lepiej się zbiera na niskich obrotach. I powyżej 12tyś idzie ładnie nie zwalnia. Też tak masz czy tylko to jakieś złudzenie?

Na różnych mapach idzie Ci więcej niż 230km/h?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-05 00:15:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
ARRTEK
jeśli możesz opowiedz coś jeszcze o swoich modyfikacjach ? Zmieniłeś wydech,filtr i mapowanie ? czy jeszcze coś kombinowałeś ? :) jak odczucia i jakie są wyniki teraz na hamowni ? jaki v max miałeś wcześniej a jaki masz teraz ? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-05 10:29:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Heja.
Thundercat: moc ~100KM - moje pytanie jest takie :)

Po co w ogole takie zabawy z PC itd ? :) dla tych kilku koni wiecej ?
Jaki jest zysk wzgledem zwiekszonej eksploatacji silnika ? Zakladam ze jesli skosnookie ustawili sklad mieszanki w taki a nie inny sposob to bedzie najlepsza ...

To chyba mija sie z celem bo zysk znikomy.
Jesli by mialobyc czy tez moglo byc lepiej to skosnookie by to juz dawno zrobili. Zawsze uwazam ze grzebanie w oryginalnych mapach i kompach itd to jest jak grzebanie w g.... predzej czy pozniej wyjdzie z tego smrod.

Czy to jest poprostu sztuka dla sztuki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-06 23:53:37 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
lelek to nie do końca tak, skośnookie wyciągają więcej z tych silników ale to wiąże się już tak jak piszesz ze spadkiem żywotności silnika, to co w salonie można kupić to nazwijmy je cywilnymi maszynami, ścigałki nie mają służyć XX tyś km :)
A jaki to efekt ? Też mam Thundercata (wydech w przelocie z dbkilerem) (na gaźnikach PC nie działają :D ) i mocy wystarczy ale są tacy którzy chcą swe maszyny wzmacniać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-07 17:24:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
A o jakim procentowo wzroscie mocy mowimy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-07 23:33:50 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
lelek napisał(a):
A o jakim procentowo wzroscie mocy mowimy ?

to już muszą się wypowiedzieć Ci którzy tak robili, lub mają z tym do czynienia, rozmawiałem z gościem który ma GSXRa 3/4 i tam dzięki PC przyrost mocy był znaczny ale dokładnie nie pamiętam z ilu KM do iluwięc przyrostu też nie podam - nie interesowało mnie to chociażby z tego względu, że Tcat jest na gaźnikach :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 01:05:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
cezary1808 napisał(a):
lelek napisał(a):
A o jakim procentowo wzroscie mocy mowimy ?

to już muszą się wypowiedzieć Ci którzy tak robili, lub mają z tym do czynienia, rozmawiałem z gościem który ma GSXRa 3/4 i tam dzięki PC przyrost mocy był znaczny ale dokładnie nie pamiętam z ilu KM do iluwięc przyrostu też nie podam - nie interesowało mnie to chociażby z tego względu, że Tcat jest na gaźnikach :D


Zostało inwestować do gaźnikowca tylko w przelotowy układ wydechowy kompletny plus filter K&N i dynojety :twisted: :P a tak na serio też nie rozumiem tych wielkich modyfikacji aż tyle nie dają a sporo kosztują. Jak komuś brak mocy czy tym podobne lepiej kupić inny moto niż ładować tyle kasy i nie mieć satysfakcjonującego efektu ... ja osobiście mam tylko zmienioną końcówkę wydechu ale to ze względu na dźwięk a nie osiągi ;) więcej mi nie potrzeba jeśli chodzi o moc a jak będzie potrzeba prędzej zastanowię się nad zmianą moto ;) takie moje zdanie można się z nim nie zgadzać ;)


Ostatnio edytowano 2013-04-08 09:07:16 przez fizol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 08:56:05 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
fizol napisał(a):
Jak komuś brak mocy czy tym podobne lepiej kupić inny moto niż ładować tyle kasy

No wlasnie mam takie samo zdanie. :)

Pytajac o wzrost mocy chcialbym zobaczyc jaki jest stosunek przyrostu mocy to zywotnosci :) jesli to w ogole bedzie mozliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 11:24:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
lelek napisał(a):
fizol napisał(a):
Jak komuś brak mocy czy tym podobne lepiej kupić inny moto niż ładować tyle kasy

No wlasnie mam takie samo zdanie. :)


Każdy może ze swoją zabawką robić co mu się podoba. jeden robi wieśLEDy podświetlajace silnik, inny zakłada wygodne grzane manetki. Możliwe że komuś strasznie podoba się bryła swojego mototyckla, tak bardzo że nie chce go zmieniać. a fak wydobycia tych 2-3 koni więcej jest dla niego czymś super. Motocykle w polsce tak mają że są raczej zabawkami a nie przemyślanym środkiem transportu, więc po co pytać się "dla czego swoją zabawką bawisz się tak a nie inaczej?"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-09 23:02:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-01-24 11:17:26
Posty: 9
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witam
dopiiero się "wkrecam" na tym forum :wink: mam teraz FZ1 po juz wieloletnich doświadczeniach z różnymi maszynami: cm400,xj600,gsxf750k3,gsxr600k3, nastepnie dwa sezony fzs1000 (razem 12lat), stwierdzam, iż obecna fazera jest dla mnie idealna i dlatego zaopatrzyłem sie w PC3, filtr K&N i końcówka IXIL już zakupiłem w zeszłym sezonie. Niestety jeszcze nie założony ale niedługo będzie to i podzielę się wrażeniami. Opisałem historie moich moto bo to jest główny powód inwestycji w PC3, nie chce zmieniać moto bo leży mi jak żaden inny, pozycja, hamulce,zawieszenie, ogólnie wszystko oprócz już niewielkiego niedosytu mocy w pewnych sytuacjach na drodze i torze.

Ot to i moja odpowiedź na: Jak komuś brak mocy czy tym podobne lepiej kupić inny moto niż ładować tyle kasy
pozdro :)
Qurass


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org