Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2006-01-13 19:40:18 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Dowiedziałem się właśnie, że moj tcat ma na lancuszku rozrzadu zapinke. Co by sugerowalo, ze byl wymieniany. Ale nic nie wskazuje jak do tej pory zeby przebieg byl nieoryginalny jak go kupowalem, a mial wtedy 21600. Zastanawiam sie teraz, czy moze defaultowo w tacie lancuszek rozrzadu jest z zapinka czy jednak byl wymieniany, a jesli wwymieniany to po co...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2006-01-13 19:40:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2006-01-23 14:21:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Mr.Jack napisał(a):
Dowiedziałem się właśnie, że moj tcat ma na lancuszku rozrzadu zapinke. Co by sugerowalo, ze byl wymieniany. Ale nic nie wskazuje jak do tej pory zeby przebieg byl nieoryginalny jak go kupowalem, a mial wtedy 21600. Zastanawiam sie teraz, czy moze defaultowo w tacie lancuszek rozrzadu jest z zapinka czy jednak byl wymieniany, a jesli wwymieniany to po co...


jak ja kupilem thundera to pierwsze co wymienilem lancuszek (48 tys przebiegu ,98 r.) bo nigdy nie wiadomo ile na tym lancuszku przejezdzil, ale i tak odrazu robilem 2 bieg wiec nie bawilem sie w zapinanie :) tylko zalozylem caly i mam pewnosc ze nie peknie jakas zapinka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 14:53:25 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
co rozumiesz przez: "robilem 2 bieg"? opowiedz co i jak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 15:07:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Mr.Jack napisał(a):
co rozumiesz przez: "robilem 2 bieg"? opowiedz co i jak :)


wyskakiwla 2 bieg - standard :) wymienilem 2 zebatki i wybierak biegow lewy "L" (wodzik) zebatki z wodzikiem ok 800 zl, no i juz mozna przeciagac na kazdym biegu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 15:29:10 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
rozumiem, ze kupowałeś oryginalne elementy?
800 zl za calosc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 16:56:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Mr.Jack napisał(a):
rozumiem, ze kupowałeś oryginalne elementy?
800 zl za calosc?


tak pewnie ze oryginalne czekalem na nie 2 tyg po zamuwieniu z Yamahy. Zaraz pojde poszukac paragony jak znajde to ci podam dokladne ceny. Ale dzwonilem do ponad 20 salonow Yamahy i roznica cenowa byla nawet ok 100 na 1 elemencie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 17:26:04 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
a serwis ? co trzeba zrobic, zeby to wymienic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 17:54:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Mr.Jack napisał(a):
a serwis ? co trzeba zrobic, zeby to wymienic?

trzeba rozebrac caly silnik doslownie do ostatnie srubki! mielismy z kumplem wlasnie problem jak odkrecilismy caly slink a tu lipa nie chce sie rozpolowic i nie ma dojscia do skrzyni. Wiesz gdzie byly ostatnie 2 srubki? Za tlokami :| trzeba bylo tloki rozebrac nawet zeby dojsc do skrzyni :wink: ale ogolnie wymienilem w moim thundercatie po jego kupie: lancuszek rozrzadu, filtr oleju, linke gazu, lancuch i zebatki przod i tyl, wszystkie uszczelki silnikowe, 2 zebtaki i wybierak biegow :) no ale teraz thundercata to znam jak wlasna kieszen :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-23 18:19:43 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
znaczy sie sam rozbierales? kurcze, w serwisie to jest 1500-2000 zl...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-24 00:10:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Mr.Jack napisał(a):
znaczy sie sam rozbierales? kurcze, w serwisie to jest 1500-2000 zl...


ta z kumplem ja wiecej patrzylem i uczylem sie :) on wszystko sam ,mechanik z zamilowania, swoja zxr 750 tez rozkladal , rozlozym moj silnik do ostatnie srubki i wszystko zlozyl i jest ok! a thundercata to juz zna na pamiec :) wiec jak chcesz dobrego mechanika to wal do mogilna , bierze bardzo malo i jest git :)


a co do serwisow to nic bym tam nie oddal!!!!!! widxzialem jak tam traktuja maszyny i biora 500 zl za samo rozebranie silnika nie liczac naprawy!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-24 11:11:36 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2005-12-28 18:45:54
Posty: 309
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR 600 F4i
faktycznie w serwisach za samo rozebranie silnika biora po 500-600zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-24 11:21:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Kulus napisał(a):
faktycznie w serwisach za samo rozebranie silnika biora po 500-600zł


kolega pod koniec sezonu dal swojego GPX'a do serwisu. Wlasnie na wymiane lancuszka... odebral moto, przejechal dokladnie 72 km i lancuszek pękł. Silnik wyglada jak mishmash :) a mechanik sie nie poczuwa :lol: paranoja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-01-24 11:36:21 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
nei no bez jaj... jak ma papiery na wymiane lancuszka, to sadem grozic...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-05 11:55:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
odnowie troche:d po czym mozna poznac ze rozząd do wymiany?? jakie są skutki niewymienienia roządu i jakie przypuszczalne koszty takiej wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-05 12:05:49 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-08-31 19:58:01
Posty: 331
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Jak Ci dzwoni, to lepiej wymień. Powinno się wymienić w okolicach ok 50 tyś km przebiegu. Jeśli nie wymienisz, to strzeli i narobi trochę makabrę w środku, a wtedy silnik na śmietnik możesz wywalić :twisted:
Koszty to zależnie od tego czy łańcuszek oryginalny czy jakiś zamiennik i kwestia jeszcze samej wymiany. U mnie to wygląda tak: łańcuszek DID 112 zł + 200 zł wymiana, czyli koszt 312 zł.
Oryginalny łańcuszek to koszt lekko ponad 200 zł z tego co się orientowałem, bo na dniach będę wymieniał.
Zresztą temat już był poruszany gdzieś i to nawet ostatnio :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org