Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-16 22:14:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
siema. dwa pytanka:

jak mocna musi być gleba, by przesunięty został ogranicznik skrętu? byle szlif i już dostaje po dupsku?
co może powodować nierówną pracę? złe paliwo, długi przestój w używaniu, syf w gaźnikach i brak synchra, coś jeszcze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-16 22:14:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-17 00:20:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2335
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
bunia napisał(a):
co może powodować nierówną pracę? złe paliwo, długi przestój w używaniu, syf w gaźnikach i brak synchra


świece, filtr powietrza i pewnie parę innych rzeczy. A żeby przesunąć ogranicznik to trzeba w coś dobrze przyładować :) albo mieć dużego pecha...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-17 00:23:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
rhazz napisał(a):
A żeby przesunąć ogranicznik to trzeba w coś dobrze przyładować :) albo mieć dużego pecha...


Niekoniecznie, nawet na forum byl przypadek moto wywroconego przez cofajace auto i ogranicznik uszkodzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-17 00:31:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
no właśnie dlatego pytam, bo to jest w końcu tylko kawałek niezbyt twardego metalu dospawanego do ramy, a przy nawet delikatnej glebie dostaje sporą siłę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-17 11:49:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
co do ogranicznika to nie koniecznie musimy mówić tu o glebie :)

miałem bandita, nie leżał, a ogranicznik sam się wyszczerbił po jakimś czasie używania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-20 16:03:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-24 15:43:13
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
Popatrzcie na tą kradzież!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fuck co za świat :(
http://www.youtube.com/watch?v=bMVtKYBt5Q0
Może przy takim majstrowaniu też coś poszło??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-20 19:25:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
no niestety są i tacy ludzie....ech szkoda słów :( aż nóż się otwiera w kieszeni ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-15 09:20:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
odświeżę swój temat. wtedy pytałem hipotetycznie, teraz mam prawdziwy problem.

odebrałem motonga od mechaniora, robił komplet przy gaźnikach, wymienił świece na irydowe, wymienił linkę gazu, itd. niestety motocykl nie pracuje równo, na zimnym na pełnym ssaniu prawie przygasa, zresztą na ciepłym też zachowuje się dziwnie, czasami dojeżdżam do świateł i jest elegancko, trzyma obroty, może nie pracuje idealnie, ale dobrze, natomiast na kolejnych światłach muszę trzymać gaz, bo inaczej zgaśnie. byłem z że tak powiem reklamacją, przy mnie wyjął i rozebrał gaźniki, zrobił synchro, odjechałem, było chwilę ok, ale teraz nadal jest to samo. pewnie znowu do niego pojadę i będę się wkur****, tracąc czas. co do zachowań sprzęta, to dodam jeszcze, że wolno schodzi z obrotów. zatankowałem do pełna, bo myślałem, że paliwo po zimie się coś zepsuło.

ma ktoś jakieś pomysły, co jeszcze może powodować takie zachowania? dzisiaj dorwę się do filtra powietrza, mam k&n, ale raczej to nie on powoduje takie zachowanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-15 09:31:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
u mnie tak sie działo jak miałem zawalony filtr powietrza po wymianie i synchro wszystko ustało. Jeśli nie zaglądałeś do filtra powietrza to sprawdź teraz to a najlepiej wymień filtr nie kosztuje on wiele a bedziesz pewny że jest juz ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-15 10:41:03 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
zajrzę na pewno, ale wymieniać go nie będę, tylko wyczyszczę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-15 15:05:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
jesli masz K&N to spoko możesz wyczyścić, ale jeśli masz zwykły i leżał on tam już sporo czasu i jest mocno brudny ja bym raczej wymienił to nie duży koszt a jednak lepiej jak jest nowy. Mocno brudnego filtra nigdy nie doczyścisz na nówkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-15 18:52:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-21 23:46:14
Posty: 79
Lokalizacja: Fajsławice/k.Lublina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderKociak
u mnie była dziura w filtrze że ręka wchodziła a pracował równo i nie gasł ani nic. ale to trochę odwrotnie jest :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org