Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: hamulec przód
PostNapisane: 2008-02-19 23:38:36 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Jak to u was wygląda, bo u mnie skok hamulca jest dość duży.
Ale same hamulce działają dobrze.
Jak hamuje na dwa palce mocniej to klamka dotyka mi do tych palców, które pozostają na gazie. A skok jest już na 1, więc teoretycznie skok jest najmniejszy i najtwardszy.
Dziś jak patrzyłem przy nowym fireblade to klamka wciśnięta na maxa miała tylko z połowę mojego skoku.
Da się coś z tym zrobić, czy tylko stalowy oplot ratuje :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: hamulec przód
PostNapisane: 2008-02-19 23:38:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-20 10:02:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Masz regulacje na kółeczku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-20 10:51:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-01-27 00:04:02
Posty: 254
Lokalizacja: Szczytno
najrozsądniej wymienić płyn hamulcowy 8) albo przełącz na regulacji...
mi sie wydaje ze od 1 sie ona zaczyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-20 12:20:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
no właśnie na kółeczku jest na 1, a jak przestawiałem na następne to było tylko miękcej :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-20 17:54:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
To sprawdź klocki hamulcowe w jakim stanie są.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-20 19:06:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
No to regulacja Ci się skończyła. Nie bardzo się znam, ale zaciski i do sprawdzenia. nie wiem gdzie jeszcze jest regulacja skoku, może faktycznie zero klocków?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-22 01:19:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Teoretycznie klocki były niedawno wymieniane, tzn sporo ich jeszcze zostało, ale nie wiem co to za klocki.
Może być tak, że jeżeli klocki są kiepskiej firmy, bądź wyjątkowo twardej mieszanki to trzeba użyć większej siły, tym samym większy skok klamki :?:
Choć hamulce są ogólnie dobre 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-22 08:52:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Raczej nie ma takiej możliwości o której piszesz... Ciężko mi Ci coś doradzić bo z hamulcami nie ma żartów, powinieneś podjechać do fachowca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-01 00:26:03 
Być może przewody hamulcowe puchną. Czy widzisz różnice w silę jaką musisz przyłożyć do hamowania w momencie kiedy hamulce są jeszcze zimne i kiedy już się nagrzeją ? Ja miałem podobną sytuację i wymieniłem przewody na przewody w oplocie. Za przewody goodridge na przód cena w okolicach 200 pln. Moim zdaniem jest wyraźna różnica.

Pozdrawiam
Frycek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-30 21:18:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-10 22:10:52
Posty: 140
Lokalizacja: WĘDRZYN
Sprawdż tarcze czy są białe i suche, ja u siebie ostatnio zauważylem podobny problem i okazało sie że na tarczach jest lekki nalot oleju, delikatnie wyciekał z lag i z czasem osadził sie na tarczach, proponuje sprawdzić może to być to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-30 21:20:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-10 22:10:52
Posty: 140
Lokalizacja: WĘDRZYN
Jeżeli tarcze są mokre to prawdopodobnie olej z lag się wydostaje i trzeba uszczelniacze w lagach wymenić i olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-31 18:31:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
sorry ale nie czaje co ma olej na tarczy do twardości hebli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-11 18:34:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Temat dawno temu założony, ale już heble dobrze chodzą. Przyczyna banalna - zapowietrzone. Teraz skok się zmniejszył, ale i tak wymieniam niebawem na stalowe oploty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-11 18:43:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
A jeszcze jedno przy hamowaniu słuchać lekkie piszczenie, czyżby klocki do wymiany, czy może coś innego :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-11 21:28:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Musisz sprawdzic, byc moze sa do wymiany a byc moze masz dosyc twarde klocki i troche przygrzane wtedy tez moga piszczec :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org