Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 10:22:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
Jak nierówno miałeś zużyte klocki to masz tłoczki do czyszczenia, ale wydaje mi się że nie to jest przyczyną, tylko przewody ham. do wymiany.

Mam podobnie, klocki wymienione, płyn, a klamka miękka. Kocur prosi się o stalowy oplot.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-05-07 10:22:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 19:31:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Producent nawet nakazuje wymiane przewodow co kilka lat. Chociaz ja mialem po kupnie kocura miekka klamke a po czyszczeniu zaciskow w serwisie zrobila sie twarda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 22:33:10 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
Przy puchnących przewodach można zaobserwować znaczny ubytek płynu w zbiorniczku przy zaciskaniu klamki. jeżeli nie to musisz odpowietrzyć hamulce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 23:10:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
a ja ostatnio odczuwam jakby mi klamka zmiekla choc wymienilem niedawno klocki przod :? czyzby cos nie tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 10:56:19 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
centrum relaksu płynu jest ciągle tyle samo - ja się ciągle zastanawiam czy te tłoczki mogą się tak "nierówno" wypychać... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 11:06:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
No jak są zanieczyszczone to mogą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 11:46:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
ale to nie powinno mieć większego wpływu na niski opór klamki, wydaje mi się nawet, że może ten opór zwiększać. na początek spróbuj odpowietrzyć. a jeśli nie odpowietrzanie, to.... nie mam zielonego pojęcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 23:28:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Znajomy co ma kota ma tak miękką klamkę że jak ją na postoju ścisnąłem to dotykała manetki,ale uspokoił mnie że to jest dobre bo że niby jak ją aż tak ściśnie to mu blokuje koło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 00:41:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
jojo to nie jest dobre... ja tez mam pelna sile hamowania jak docisne klamke tak ze mi miazdzy prawie dwa palce ktore trzymam na manetce.. ale przez pierwsze kilkanascie milimetrow skoku klamki nic sie nie dzieje... takie hamulce sa ciezko dozowalne co wplywa na droge hamowania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 08:42:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-08-27 10:57:46
Posty: 116
Lokalizacja: czarne
Sprawc stan okladzin . Morzesz mjec stary plyn hamulcowy który naciagna wilgoci wymien plyn lub wczesniej postaraj sie odpowjetrzyc heble moze tylko sie zapowjetrzyly.Postaw moto na stopce kiera do oporu w lewo dkrec pokrywe i delikatnie naciskaj klamke tak na 1.5cm jesli pojawja sie babelki powtazaj operacje az powietrze przestanie wydostawac sie z plynu.Mozesz pomiedzy naciskaniem klamki lekko ostukiwac przewody np srubokretem ,pozwoli to powietrzu zgromadzonym w przewodach szybciej sie wydostac.Od czasu do czasu zmieniaj polozenie kiery z lewej strony na prawa.Uwazaj na plyn hamulcowy jesli spadnie ci na lakierowane elementy uszkodzi lakier,przygotuj szmatke z jakims plynem do mycia zeby w razie cos szybko przetrzec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-22 22:23:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
To mam do Was pytanko...to są moje klocki

prawy zacisk
http://w400.wrzuta.pl/obraz/8i6TWD5Cuyc/dsc00065

oraz lewy
http://w400.wrzuta.pl/obraz/atrlMNmrSKs/dsc00067

widać że lewy fest bardziej starty od pozostałych i to tylko jedna okładzina. powiedzcie mi czym i jak wyczyścić tłoczki,bo to chyba od tego się źle ścierają. w ogóle czy mam wymieniać na obu tarczach od razu?bo na prawym wyglądają jeszcze znośnie wg mnie:) da się obejść bez ponownego odpowietrzania? (chociaż zastanawiam się nad wymianą płynu na nowy). jak wycisnę kawałeczek tłoczki do wyczyszczenia to czym je potem spowrotem wcisnąć? ma ktoś jakiś opis co po kolei trza zrobić?

i jakie klocuszki polecacie żeby się spisały na kolejne x km:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-22 22:30:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-08-17 21:11:53
Posty: 448
Lokalizacja: Małomice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 509129655
Obecne moto: YZF 600R ThunderCat
napewno nie obejdziesz sie bez odpowietrzania :? a co do czyszczenia to musisz powypychac tłoczki i poczyścić wszystko z brudu a jak bedzie wszystko czyste to spokojnie rękom sobie je włozysz bez żadnego problemu :) czyscic mozesz jakims delikatnym papierem sciernym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-22 22:48:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
czyli po prostu powypychać tłoczki tak jak bym chciał zahamować i wyskoczą. są tam w środku jakieś uszczelnienia? drobny papier ścierny to 500 wodny czy drobniejszy?nie uśmiecha mi się ponowne odpowietrzanie całego układu i wypełnianie przewodów płynem..ale jak trzeba to trzeba tylko z czasem krucho a stan klocków wskazuje już na wymianę natychmiastową? i czy trzeba wymieniać na obu tarczach jednocześnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-23 13:47:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
nikt nie odpowie? ani nikt nie poleci jakie klocki są dobre?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-23 14:23:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 15:29:47
Posty: 113
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tcat
Z wysuwaniem tłoczków musisz uważasz, bo wiadomo, że ochoczo wysuwać będą się te najmniej zanieczyszczone, a te, o które Ci głównie chodzi - czyli przybrudzone, czy zapieczone - będą oporne. Trzeba więc pozostałe tłoczki czymś blokować, a ponieważ w każdym zacisku są 4 sztuki, nie jest to takie trywialnie proste - zwłaszcza jak zacisk wisi na przewodzie hamulcowym. Chwila nieuwagi i jak tłoczek wypadnie to nie muszę mówić co się dzieje.
Swoją drogą, jak ja czyściłem zaciski - bo miałem podobny objaw jak Ty - to z założenia rozebrałem je na czynniki pierwsze demontując wszystkie tłoczki i bawiłem się nimi na spokojnie w domu. Tam jest po prostu trudne dojście, aby wszystko dobrze doczyścić bez rozbierania i nie trzymając całego tłoczka w dłoni. Ale uprzedzam - sporo roboty...
Nie używałem przy tym żadnych środków ciernych - bałbym się. Powierzchnia tłoczka jest błyszcząca i dokładnie dopasowana. Wszelkie drobne ryski czy zmatowienia to potencjalne miejsce nieszczelności i łapania brudu na przyszłość.
Poza tym pomiędzy tłoczkami a zaciskiem są gumowe uszczelnienia, po dwa ringi na tłoczek - większy, właściwy uszczelniacz i mniejszy przeciwzabrudzeniowy. Warto sprawdzić ich kondycję. Niestety, cholerstwo jest drogie (u Yamahy chyba ponad 600 zł na 1 zacisk) a zamienniki bywają trudno dostępne, więc warto bardzo uważać, aby ich przypadkiem nie uszkodzić, jeśli jeszcze dobrze trzymają.
Klocki osobiście założyłem SBS 634 HS sinterowe, dobre też są Nissiny.


Ostatnio edytowano 2009-05-23 23:17:33 przez tom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org