Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: akumulator
PostNapisane: 2006-04-02 14:10:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
kurde w zeszlym sezonie chwile postalem na swiatlach i odrazu mi akumulator siadal, no to go wymienilem teraz i dzisiaj mi nie chcial znowu odpalic na nowym! rozladowal sie :cry: jak myslicie co moze byc przyczyna? za slabe ładowanie podczas jazdy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: akumulator
PostNapisane: 2006-04-02 14:10:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-02 15:47:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
Na odpalonym silniku i wlaczonych swiatlach przyloz do akumulatora woltomierz. Powinienes miec na zaciskach miedzy 14,2V a 14,6V.

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-02 17:32:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
Powyzsze to teoria i praktyka dla samochodow.
No wiec poszedlem do garazu i ja mam:
- na golym aku zaraz po zgaszeniu moto 13,6 i bardzo powoli spada
- przy 1000 obrotow bez swiatel 14,40
- przy 1000 obrotow ze swiatlami dlugimi 13,70-13,50
- przy 1500 obrotow i wyzej ze swiatlami dlugimi 14,45

Wazne jest napiecie ladowania - jesli spada ponizej 14,2 "na chodzie" istnieje
prawdopodobienstwo ze aku padnie predzej czy pozniej.
Trzeba wtedy sprawdzic modul ladowania.

Z tego co pamietam to jesli nominalne napiecie (odlaczony of instalacji - bez obciazenia) na aku spadnie ponizej 12,6 - jest on do wymiany.

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-02 18:44:03 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
wiec tak jak odpalilem motor bez swiatel na wolnych ma 12,02 ze swiatlami ma 11,60, jak dodaje gazu bez swiatel to niby troche rosnie napiecie, ale ze swiatlami praktycznie wcale! akumulator jest nowy wiec to problem z ladowaniem chyba :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-02 20:37:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
uuu, to zdecydowanie ladowanie tzn. niekoniecznie modul ale cos z ukladem ladowania - obowiazkowe min. to 14.2V. W skrajnie niesprzyjajacych warunkach tj. na wolnych obrotach ze swiatlami dlugimi to 13.8V. Ale wystarczy lekko u mnie przygazowac zeby skoczylo do 14.4V i takie jest wlasnie poprawne napiecie ladowania (jesli ktos chce to zglebic to polecam forum elektroda.pl)

Polecilbym Ci to zrobic jak najszybciej bo tak to katujesz akumulator i za chwile bedzie do wymiany.

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-02 23:39:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
a moze trzeba wymienic alternator ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-03 00:29:03 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
a jak jest napędzany alternator? bo nie wiem - paskiem, tak jak w samochodach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-04-03 01:04:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
d0lek napisał(a):
a moze trzeba wymienic alternator ?

Musisz sam zdiagnozowac:
Sciagnij 66MB: http://jelonek.info/tcat/YamahaYZF600RT ... Manual.pdf (no chyba ze masz)
Strony 327 - 330

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org