Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2008-04-09 11:21:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-26 21:34:08
Posty: 102
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Hej, wczoraj chciałem zainstalować niedawno kupione na allegro pady. Okazało się, że zadanie lekko mnie przerosło... Niech ktoś mi powie (oczywiście ten kto to już ma taką instalacje za sobą) czy w ogóle możliwe jest ich zainstalowanie bez ściągania owiewek (ja to właśnie chciałem tak zrobić) ? Ja miałem problem z samym odkręceniem śrub mocujących, żeby je ruszyć trzeba użyć dość specyficznej dźwigni (są mocno dokręcone albo się zapiekły - możliwe też że to i to). Proszę o jakieś porady ;) Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2008-04-09 11:21:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-09 14:41:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2007-04-18 12:11:09
Posty: 240
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
ja mam waskie metalowe przykrecane na imbus od zew.(znaczy w padzie mam dziure i widac główke sruby)-u mnie nie trzeba sciagac owiewek.
mam bardzo dobry dostep


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-09 15:17:25 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
W moim przypadku nie było potrzeby ściągania owiewek Crash-e mocuje się w miejsce śrub wkręconych w silnik. Myślę, że tak jest generalnie. Niestety, siła potrzebna do odkręcenia musi być znaczna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-09 16:01:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-26 21:34:08
Posty: 102
Lokalizacja: Piekary Śląskie
no włśnie, jak zacząłem się siłować z tymi imbusami to wystraszyłem się że uszkodzę owiewke ;/ chyba będe musiał ją sciagnac zeby je zaisntalowac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-10 08:25:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Po pierwsze nigdy nie spotkałem się żeby była potrzeba ściągać owiewki w kocie do zamontowania crashów. Po drugie przy crashach powinieneś mieć napisane z jaką siłą masz je dokręcić. U mnie było 40 nm. Czasami na gwint daje się lekki płyn służący do zabezpieczenia przed zakręceniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-11 10:56:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-09-28 01:20:32
Posty: 137
Lokalizacja: Kraków
Te śruby raczej nie są dokręcone "na śmierć", zamiast tradycyjnego imbusa lepiej wziąść grzechotkę z odpowiednim bitem do odkręcania. Co do dokręcania to u mnie przewidzieli 45nm - tu już potrzebujesz klucza dynamometrycznego. Tak czy inaczej crashe nie przeszkadzają w zakładaniu/zdejmowaniu owiewki w kocie, i odwrotnie owiewki nie kolidują z zakładaniem crashów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-04-11 22:48:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-01-26 07:51:22
Posty: 446
Lokalizacja: 50km na Pd. od Wawy k/Garwolina
Z tymi kluczami dynamometrycznymi to też uważajcie u mnie trzeba było dokręcić na 45 ustawiliśmy na 40 a i tak mało brakowało i bym gwint zerwał. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org