Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-13 22:03:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-12-31 23:39:44
Posty: 48
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
no własnie przez miejsca odpowietrzników wtłaczałem....i ciągle jest lipa..a przed wymianą w sumie szału nei było też była dosyć miękka klamka na ustawieniu 1...
odkręciłem pompę nawet, ale nie wiedziałem do końca jak ją rozebrać, a nie chciałem tej gumy uszkodzić więc przyczepiłem ją z powrotem do kiery i zrobiłem to wtłaczanie od dołu..

EDIT: rozebrałem pompę, wygląda to następująco:
Załącznik:
20130915_151601.jpg [478.43 KiB]
Pobrane 811 razy
Załącznik:
20130915_151529.jpg [529.48 KiB]
Pobrane 795 razy
Załącznik:
20130915_151511.jpg [697.97 KiB]
Pobrane 803 razy

Zdjęcia nie są rewelacyjnej jakości, ale czy widać tam jakieś oznaki zużycia lub tym podobne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-13 22:03:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-09-21 17:07:49 
Wybacz pytanie ale może zły płyn wlałeś?
Nie jestem specem ale jak już tyle się nagrzebałeś to zrób jeszcze coś takiego.

Pod wyjście pompy weź jakiś inny wąż podepnij i zaciśnij na końcu, zalej pompę płynem i sprawdź,
czy klamka stawia opór (oczyw. musi być wąż krótki i bez powietrza). Jeśli klamka swobodnie się dociska
to znaczyłoby, że te gumki już nie trzymają.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-09-21 19:10:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Movalis tam jest nowy tłoczek/gumka/sprężynka jak mnie oczy nie mylą :mrgreen: skąd wiem?? bo robiłem to u Matiego w moto.

Jak nie dasz rady tego ogarnąć to zostało zamówić warsztat z dowozem i tylem :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-09 23:26:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-12-31 23:39:44
Posty: 48
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Wojt@s, szkoda, że dopiero teraz się dowiedziałem(niestety zajrzałem dopiero teraz do tego wątku), czyli cały zestaw wymieniałem na marne...ahhh :/
a z tym dowozem, będę się musiał zastanowić na prawdę chyba, bo klamka cały czas miękka jest...i nie mam już pomysłu dlaczego, przed nie było może rewelacji, ale nie było tak tragicznie..
niepokoi mnie ten gejzer w pompce jakby się cofało ciśnienie(nie wiem jak to możliwe, ale chyba jednak możliwe)...
powietrza raczej nie ma było multum razy odpowietrzane..
u Matiego też się coś działo z hamulcami czy profilaktycznie?
PS. Wojt@s jak możesz wyślij mi na priv cenę usługi i dojazdu(jakieś 50km od Łodzi mieszkam)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-03 15:45:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-14 07:57:53
Posty: 34
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam
Wymieniam sobie przewody na stalowy oplot i zobaczylem ze jak chce odpowietrzyc i pompuje klamka to ona nie staje sie twardsza i moze taka gumowa obejma ze zdjecia ma cos z tym wspolnego bo jest poprzecierana ze starosci jesli tak to gdzie kupic taka gume i jak sie ona nazywa :-)


Załączniki:
Komentarz: Gumowa obejma
IMG_20150903_153504.jpg [1.14 MiB]
Pobrane 588 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-03 15:52:42 
bo to dlugi proces.
zrob jak moj kolega .... otworz na dole zaworek, a z gory tylko pilnuj jak plyn bedzie sobie stopniowo splywal aby nie zabraklo go w zbiorniczku.
po pol godziny, czy 40 minutachh grawitacja zrobi swoje, a Ty spokojnie zakrecisz zaworek


Góra
  
 
PostNapisane: 2015-09-03 16:27:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-14 07:57:53
Posty: 34
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
A ten dziurawy wezyk na nic nie wplywa bo troche sie przestraszylem ze to moze byc przyczyna jutro pobawie sie z pompa tak jak pisaliscie wczesniej dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-03 16:29:16 
ze zdjecia nie bardzo widze co to za miejsce :/


Góra
  
 
PostNapisane: 2015-09-04 00:22:02 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
To dziurawe to osłona tłoczka pompy hamulcowej, bez wpływu na odpowietrzenie bo chroni tylko przed brudem z zewnątrz. Jak klamka się nie pompuje to znaczy że pompka jest zapowietrzona- trzeba poluzować przewody przy pompie,poczekać aż pojawi się płyn, a później normalne odpowietrzanie, tylko zamiast odpowietrznika luzuje się przewody. Jak tam przestanie pojawiać się powietrze to wtedy dopiero można próbować odpowietrzać na zaciskach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-04 22:14:31 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-09 00:32:33
Posty: 252
Lokalizacja: 100LYCA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 - 2007
Miałem podobną sytuację w skuterze po wymianie klocków ... całkowicie spuściłem płyn
Walczyłem z odpowietrzeniem dwa dni.
Skuteczne okazało sie dopiero podłączenie pompki próżniowej do przewodu przy zacisku ....zassanie płynu i dopiero złożenie układu i
Tomodpowietrzenie
Nie gwarantuje sukcesu ale poddaje pod rozwagę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-05 11:38:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-14 07:57:53
Posty: 34
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Ponownie odpowietrzylem pompe przeczyscilem wezyki odpowietrzniki i zalapala klamka odpowietrzylem i smiga jak ta lala :-) tylko mam jedno pytanie przy skrecaniu w zbiorniczku mialem taki gumowy kapturek bez sitka i jak go wloze do zbiorniczka to drastycznie zmniejsze pojemnosc zbiorniczka. Teraz moje pytanie czy powinienem go wlozyc do zbiorniczka czy on tam nigdy nie powinien sie znalezc :-)


Załączniki:
IMG_20150905_170157.jpg [1.02 MiB]
Pobrane 527 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-05 19:48:25 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Yamaha Service Manual strona 245
Serwisówka Hayensa strona 4

Tak, to czarne coś powinno być w tym zbiorniczku z brązowym płynem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-03 17:30:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-28 12:49:17
Posty: 24
Płeć: Mężczyzna
Uległem wypadkowi co trochę wstrzymało prace dot. kota. Podczas wypadku został uszkodzony zbiornik płynu hamulcowego przedni, Płyn wyciekł i długo później garażowany był z nie uzupełnionym płynem, przez co w blokach hamulca tłoczek napierający na kostkę hanulcową spiekł się z blokiem. Kumpel poradził mi by odkręcić śruby od tłoków i wymoczyć to w coca cola gdyż WD40 może za dużo wyżreć przez co będzie płyn uciekał. OK. długi opis a teraz do rzeczy. Jaki klucz potrzebuję do odkręcenia owych śrub w bloku hamulca przedniego? Trox20, klucz kątowy Ribe20, a może jeszcze inny? Jak to ustrojstwo odkręcić? I gdzie ewentualnie dostanę taki klucz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-04 20:19:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Cron
Zacisk przedni jest nierozbieralny, te niby śruby to tylko ozdoby.

Jak tam mocno się zapiekło to tak czy siak zaciski masz do regeneracji, jakkolwiek nie wyciągniesz tłoczków bez uszkadzania ich to bez różnicy, uszczelniacze są do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-09 20:15:10 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
ahamay napisał(a):
Zacisk przedni jest nierozbieralny, te niby śruby to tylko ozdoby.


jestes w 100% pewien, dałbym sobie rekę ciachnąc ze je wykręcałem.

W zacisk dobrze strzelić z kompresora lub kluczem nastawnym przez kilka warst czyściwa i delikatnie wykręcając wyjdą :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org