Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-11-14 02:21:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-09-24 00:02:01
Posty: 153
Lokalizacja: Wawa
Z tego co ja rozkminiałem:

wersja SP (2000 5DMA 5DMB) różniła się od reszty tylko?? regulacją widelca
wersja podstawowa (2000 5DM7 5DM8) miała resztę zmian, które są opisane tutaj, chociaż info o zmianie środka ciężkości nigdzie nie znalazłem.
W roku 2001 wersja S (5DMF 5DMG) miała widelec regulowany.
Potem w standardzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: modele fazera
PostNapisane: 2009-11-14 02:21:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-10-03 21:22:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-24 23:17:08
Posty: 16
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witam,
Odświeżę trochę temat.
Nie padło jednoznacznie czym wizualnie różnią się modele 1998 a 2001.
Na pewno uchwytem pasażera, większym bakiem (czy widoczne gołym okiem??!!), ale czym jeszcze??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-04 07:15:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
2001 miały (chociaż ja mam 2001,a mam te złote obwódki zegarów, nie carbon) tą carbonową osłonkę do zegarów, zegarek(dwa przyciski na zegarach w 2001), awaryjne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-04 08:48:12 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
niżej sety pasażera, napięcie wstępne przedniej zawiechy, inne malowanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-04 10:40:56 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
niżej poprowadzony tłumik właśnie w celu obniżenia środka ciężkości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-04 16:10:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
marcys998 napisał(a):
niżej poprowadzony tłumik właśnie w celu obniżenia środka ciężkości


Hmmm . chyba głownie dla tego ze sety są niżej ... wątpie żeby róznica paru centymetrów w mocowaniu tłumika, obnizyła srodek ciężkości.


Ostatnio edytowano 2010-10-04 19:15:07 przez Szopix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-04 17:45:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Tlumik zostal poprowadzony nizej aby wiecej miejsca na nogi pasazera bylo, z rozkladem masy nie mialo to nic wspolnego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org