Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-10-06 22:33:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 09:18:19
Posty: 98
Lokalizacja: SLU
Płeć: Mężczyzna
powiem tyle, miałem okazję pojeździć testowo FZ8 z owiewkami ale bez ABS, i co? dla mnie bez szału w porównaniu z FSZ600, na plus FZ8 to skrzynia biegów miękka i cicha ,wszystkie biegi wchodziły idealnie przy każdej prędkości , a na minus - rama w okolicach ud grzeję się za bardzo, można se jajca ugotować ,brak regulacji USD ,przyspieszenie wolniejsze od FZS 600 nawt do V-maxa a takie miałem odczucie , generalnie motong łatwy w prowadzeniu, swietny w winklach,elastycznie słaby a moc i przyspieszenie oraz odejście, w porównaniu z kawasaki Z750 to odstaje i to daleko ,no sorki ale FZ8 ?? hmm szkoda kasy na ten motong,powiedzmy są lepsze,ale nich się wypowiedzą znawcy FZ8 i inni specjaliści ,
p.s. do testów z FZ8 to w Cz-wie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-06 22:33:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-10-06 22:38:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 09:18:19
Posty: 98
Lokalizacja: SLU
Płeć: Mężczyzna
bugi2010 napisał(a):
bo do końca nie rozumie dlaczego nie zostało tam zawieszenie z Fz1,parę groszy więcej by kosztował ,a na pewno lepsze recenzje by miał ten motocykl,

a to dlatego że cena między FZ1 a FZ8 to ok, 15k , zadałem to samo pytanie w serwisie,przeciez chodzi o kasę :), FZ8 jest .. tańsza... coś za coś, a jeleń i tak się znajdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-06 22:46:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dla mnie osobiście Yamaha miała ciekawe założenie, wpasowania się w motocykle z grupy "800"tek. Na razie jest to zbyt młode moto żeby mówić o chorobach wieku dziecięcego, na żywo widziałem parę sztuk, miałem okazję jechać na dniach otwartych i jest to ciekawa opcja zamiast fz6 , bo następca FZ8 jako następca poprzednie serii jest marny. Yamaha się nie popisała zawieszeniem, uboga regulacja przypomina mi starą xj 600, a mamy 2011 rok . Duddi ile to wciąga paliwska?? gdyż FZ1 słynnie z apetytu nawet przy emeryckiej jeździe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 09:11:42 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
duddits napisał(a):
To nie miał być żaden Gix :) Po prostu ten ruch Yamahy wynika z ogólnego trendu na rynku i mody na 800-ki. Zwróć uwagę, że każdy z producentów ma teraz coś takiego w swojej ofercie. Twoje ukochane BMW też :)

Wiem dudd po co był robiony FZ8 :D (Wycofują FZ6).
Porównanie z Gixem miało na celu pokazanie jak można porządnie zrobić 800cm. Wiadomo że Gix 750 to nie ten typ moto co Fazer ale zauważ spektakularną różnicę Gix 600 a 750. Można :?: Można...
A tu :?: To co napisał Łojciec Wojt@ass - do dupy regulacja zawiechy (jedno z podstawowych aspektów frajdy z latania),
jakiś transformerski design (to akurat sprawa dyskusyjna bo zależy od gustu - jak dla mnie lipa - głównie FZ8N - Fazer ujdzie).
Że "cięcia w kosztach produkcji" :?: - żałosne - przez to tracą klientów.
Wiadomo też, że nie może być konkurencją dla FZ1 bo to byłby strzał w kolano :wink:
Uważam, że można było o wiele lepiej - jeśli już nie z tą mocą to przynajmniej podstawowe gadgety weń wsadzić, choć akurat z 800 można było wycisnąć więcej na tym dole przynajmniej (a nie tylko zmiana mapy zapłonów).
Wtedy to miałoby sens.
A tak dostajemy jakiś designerski remodelling FZ6 po większej kasiorze de facto bez spektakularnej odmiany.
Niestety dla mnie "kamertony" dały tu dupala.
Wybór w klasie 800 jest oczywisty: VFR800 albo Gix 750 (zależy od stylu jazdy).
BMW w klasie 800 dla dojczowskich hemerytów :D choć ja zdecydowanie brałbym VFR (klasa prowadzenie, ten design i V4 :!: :!: :!: mmmmiodzio)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 10:21:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-05 19:29:18
Posty: 68
Płeć: Mężczyzna
Niektórzy tutaj mówią, że lepszy jest Z750, może i lepszy ale od FZ8N, ponieważ Z750 nie ma odpowiednika z owiewką (przynajmniej najnowsza wersja). Mi osobiście mały zet nie przypadł do gustu, czułem się jakbym siedział na kole. Porównywanie Z750 do FZ8 Fazer ma się już nijak, swoją drogą szkoda, że nie ma Z750 z owiewkami. Co do VFR to fajne moto, ale cięższe, ma więcej plastiku nie lubię takiego designu no i V4 pali jednak sporo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 10:47:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
motoluka, to się nie zdziw jak zobaczysz ile FZ8 potrafi palić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 10:50:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
duddits
wlasnie jak ze spalaniem FZ8, chlorzy tyle co FZ1? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 11:03:22 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
arkham napisał(a):
Wiem dudd po co był robiony FZ8 (Wycofują FZ6).

Ziew. No. Już w 2009 wycofali :)
arkham napisał(a):
Porównanie z Gixem miało na celu pokazanie jak można porządnie zrobić 800cm. Wiadomo że Gix 750 to nie ten typ moto co Fazer ale zauważ spektakularną różnicę Gix 600 a 750. Można Można...

Oj tam, można, tylko co z tego. Z panami z Yamahy sobie podyskutuj :) Chcieli prostym i tanim zabiegiem zaistnieć w klasie 800-ek. I to się udało. Lepiej to zawsze można zrobić, tak każdy umie powiedzieć :)
arkham napisał(a):
A tu To co napisał Łojciec Wojt@ass - do dupy regulacja zawiechy (jedno z podstawowych aspektów frajdy z latania), jakiś transformerski design (to akurat sprawa dyskusyjna bo zależy od gustu - jak dla mnie lipa - głównie FZ8N - Fazer ujdzie).Że "cięcia w kosztach produkcji" - żałosne - przez to tracą klientów.

To następca FZ6. Tam też nie było regulacji zawiechy. Przód faktycznie jest zestrojony za miękko i choć nie jest to sprzęt sportowy to zgoda, że przydałoby się mieć w tej cenie więcej. W Hornecie, który kosztuje podobne pieniądze jest pod tym względem znacznie lepiej. Z drugiej strony wiele osób nawet tej regulacji nie dotyka i jest zadowolona :) Zależy od potrzeb.
arkham napisał(a):
Wiadomo też, że nie może być konkurencją dla FZ1 bo to byłby strzał w kolano Uważam, że można było o wiele lepiej - jeśli już nie z tą mocą to przynajmniej podstawowe gadgety weń wsadzić, choć akurat z 800 można było wycisnąć więcej na tym dole przynajmniej (a nie tylko zmiana mapy zapłonów). Wtedy to miałoby sens.A tak dostajemy jakiś designerski remodelling FZ6 po większej kasiorze de facto bez spektakularnej odmiany.Niestety dla mnie "kamertony" dały tu dupala.

Czas pokaże. Każdy teraz liczy koszty i jednocześnie próbuje utrzymać się w czołówce. Nie jest to łatwe zadanie.
arkham napisał(a):
Wybór w klasie 800 jest oczywisty: VFR800 albo Gix 750 (zależy od stylu jazdy). BMW w klasie 800 dla dojczowskich hemerytów choć ja zdecydowanie brałbym VFR (klasa prowadzenie, ten design i V4 mmmmiodzio)

Miodzio srodzio :) Dla kochających obudowane plastikiem maszyny to może i fajny wybór. Jednoramienny wahacz i mnie się podoba, ale jak już porównujemy nowe modele to umówmy się: ponad 50 koła za nową VFR-kę w porównaniu do niecałych 4 dyszek za Fazera 8 też chyba robi swoje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 11:07:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Nemmo, Wojt@s: w mieście pali dużo. Nie ma co gadać, podobnie jak FZ1 :)
W trasie przy łagodnym obchodzeniu się z manetką jest już kulturalnie, ale kto w ogóle tak jeździ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 11:37:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-05 19:29:18
Posty: 68
Płeć: Mężczyzna
Ile Ci średnio pali w mieście a ile poza nim?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 11:53:09 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
motoluka napisał(a):
Ile Ci średnio pali w mieście a ile poza nim?

9-11L w mieście
Teoretycznie 6-6.5L w trasie, ale to jak z pisklęciem gołębia. Wszyscy wiedzą, że są, ale nikt nie widział :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 16:38:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
duddits napisał(a):
motoluka napisał(a):
Ile Ci średnio pali w mieście a ile poza nim?

9-11L w mieście


o ja pier....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 20:08:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-05 19:29:18
Posty: 68
Płeć: Mężczyzna
9-11? Ale to do odciny kręcisz chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 20:30:10 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Do odciny to pewnie by było z 15 :)

Nie wiem co wy wszyscy tacy tym zdziwieni, w mieście to norma. Jeździ się od świateł do świateł, czasem w korku się człowiek przeciska, a ten silnik nie jest do tego przyzwyczajony. W sumie rodowód w prostej linii sportowy. Silnik po modyfikacjach pochodzi przecież z R1 :)

Gadałem ostatnio z gościem, który jeździ nową CB1000RR i też potwierdził, że jak lata po mieście to mu pali w okolicach 9-10L. Myślę, że u konkurencji jest podobnie (zaznaczam, że chodzi mi o nowe jednostki).

Wbrew pozorom silniki na gaźnikach były chyba oszczędniejsze :)

Ale nie martw się, jak większość kilometrów kręcisz w trasie i jeździsz spokojnie to coś niecoś ugrasz na stacji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-07 22:05:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-05 19:29:18
Posty: 68
Płeć: Mężczyzna
Większość mojej jazdy to dojazdy do pracy 25km w jedną stronę poza miastem prędkości do 130 oraz dojazdy na uczelnie 200km w jedną stronę z predkościami przelotowymi do 160-170, cała reszta to wycieczki po bieszczadach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org