Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-12-16 16:03:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Ja nie mam diodki battery safe ale dioda włączenia mi miga jeśli przekręcę stacyjkę, włączę grzanie manetek a nie uruchomię silnika. Po odpaleniu silnika dioda przestaje migać. Tylko w takiej konfiguracji widziałem miganie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2013-12-16 16:03:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-12-16 21:04:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3846
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
MarcinJ no aku w moto z 2004 mam jeszcze fabryczne, więc może to... z tym że przez cały rok jedyny przypadek gdy moto nie odpaliło to na zlocie (chyba zalałem mu rury, bo po odpaleniu na pych i natychmiastowym zgaszeniu sam kręcił poprawnie, więc to raczej nie słabe aku) i gdy błędnie podpiąłem przekaźnik do aku i cały weekend mi kilka gadżetów siorbało z aku. ale po zimie moto ojca wymagało podładowania, moje odpaliło od strzału, w zeszłym tygodniu to samo - sam byłem dawcą prądy dla ojhcowego Virago. jedyne co widzę to to że nie zależnie od rozgrzania, stojąc w nocy w garażu zwiększenie obrotów poprawia pracę żarówki (jakiś mocniejszy osram) i właśnie to że na światłach mryga mi zielona diodka manetek. w sumie po to pytałem żeby dowiedzieć się czy to normalne czy coś nie halo.... multimetrem sprawdzając napięcia na wyłączonym silniku i na wolnych obrotach mam poprawne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-16 21:07:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-12 17:00:24
Posty: 72
Lokalizacja: Kórnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 1000
Witam !!!

Posiadam grzane manetki firmy Saito w moim FZS i mój problem polega na tym, że grzeją tylko na funkcji start, manetki posiadają jeszcze funkcje "low" i "high" one powinny być do potrzymania temperatury ale na tych funkcjach manetki robią sie zimne, w czym może leżeć problem ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-17 23:01:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-08 13:32:31
Posty: 32
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N s2
maras91x też posiadam to badziewie, naprawiane kilka razy !!!. Najpierw odpadł kabelek łączący drut oporowy z kablem a prawej manetce, potem odpadło pokrętło potencjometru, a następnie po kolei pękały pękały kabelki na wyprowadzeniach potencjometru i scalak też się poluzował. Efekt był taki jak u Ciebie, grzały na różnych trybach lub w ogóle w zależności co odpadło :lol:
Musisz kolego delikatnie rozebrać parcha, od spodu jest uszczelnienie więc trzeba będzie użyć troszkę siły. Wziąć topnik, cynę z ołowiem i poprawić wszystkie luty, szczególnie te z łączące kabelki.
Głównym problemem w tym saito są zbyt sztywne kabelki które podczas drgań niestety będą z czasem pękać na lutach. :evil:


Załączniki:
saito.jpg [213.37 KiB]
Pobrane 506 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-18 20:31:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-12 17:00:24
Posty: 72
Lokalizacja: Kórnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 1000
Dzięki Edek na pewno przyda mi sie twoja pomoc :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-11 16:59:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-13 16:55:41
Posty: 279
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WR 426 SM MX
A ja się zapytam o demontaż - mam manetki oxforda, ale i tak ich nie używam.

Na początku autor pisze, żeby psiknąć WD40. U mnie są na ścisk włożone i chyba ktoś nie żałował kleju - jakieś pomysły jak ściągnąć bez rozcinania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-11 23:16:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Kilkukrotna aplikacja wd40 i ewentualnie cienki śrubokręt.

LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-12 13:39:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
@Jacek_L, nie możesz nawet cienkiego brzeszczota powciskać między gumę manetek a rurkę kierownicy?
Coś mi się nie chcę wierzyć...
Ja tak zdejmowałem, brzeszczot w jednym miejscu, później wd40, znów brzeszczot, wd40 i tak dalej i pięknie zeszło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-12 14:46:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Nie wiem jakie macie manetki ale np ja zakupiłem ostatnio oxforda na sterowniku V8 i od srodka nie ma gumy tylko plastik więc ciężko by tam coś było wepchnąć miedzy kiere a manetke....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-12 16:23:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
ups, sorki, dopiero teraz doczytałem, że to chodzi o demontaż grzanych manetek a nie demontaż oryginalnych manetek....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-12 22:14:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Moje oxfordy miały gumę... Pozostaje więc wd40 i cierpliwość oraz coś cienkiego do zaaplikowania między.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-14 09:17:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-13 16:55:41
Posty: 279
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WR 426 SM MX
Udało się - jednak warstwa kleju była tylko z zewnątrz - zeskrobałem i zsunąłem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-21 22:59:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-08-31 09:07:07
Posty: 42
Lokalizacja: Konin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
witajcie

a czy ktoś z was próbował zmienić same manetki na inne zostawiając grzałkę ?w sensie te które mam u siebie w moto (oxford jakiśtam) guma na manetce strasznie się zniszczyła, robi się 'miękka' i bardzo brudzi np. rękawice czy tez gołe dłonie. Oglądałem dookoła i wpadłem na taka myśl spróbować wymienić sama menetke, ta oryginalna jest jakby zalana guma ale może jest możliwość wymienienia samej gumowej manetki ? Czy miał ktoś podobny problem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-21 23:39:02 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Obawiam się że nie jest to możliwe. To nie jest rozbieralne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-21 23:46:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Wydaje się, że te elementy grzewcze są zalane gumą i ciężko nawet wyczaić gdzie konkretnie. Widziałem patent z samymi matami. Może tego spróbuj, mata grzewcza pod zwykła manetkę...

LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org