Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-16 14:08:10 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
jak mi powiedzieli jezdzacy dluzo dluzej odemnie "dopuki nie skasujesz sprzeta nie bedziesz dobrze jezdzil"... a sledzac twoje posty doswiadczenie masz raczej niewielkie a aspiracje wrecz przeciwnie... moja propozycja wjezdzij sie troche... opanuj przeciwskrety, dynamike jazdy ,zacznij stanowic calosc z moto i dopiero za swirunek sie wez...
... howk powiedzialem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-05-16 14:08:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-16 14:25:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
z tym skasowaniem sprzęta to rożnie można odczytać... generalnie nie traktuje moto jako zabawki i jakbym zrobił tylko parkingówkę to bym sie niemiłosiernie wkur*** Ze trzeba mieś opanowane moto do gumowania... wiadomo! Po prostu chłonę wiedzę, aby ją wdrażać w praktyce i liczę się z konsekwencjami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 19:22:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
jako żem ze śląska to odkopuje temat :)

pytanie mam takie. Jak sie reguluje spalanie? ;]
Oddałem moplika do mechanika aby mi wyregulował zawory (w sumie mogłem samemu ale ch*j tam) zmienił łańcuszek rozrządu, wyczyścił i zsynchronizował gaźniory. Fajnie pięknie chodzi tylko spalanie mi wzrosło o ok 0,6l na 100km. tak teoretycznie co mógł mechanior zrobić ze spalanie wzrosło (dopowiem że również Vmax wzrosło i żwawiej sie zbiera do tych 230)

Z tym, że ja nie potrzebuje tej prędkości, wole mniejsze spalanie. W komarku to miałem iglice i ząbki a tu tez są takie? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 19:40:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
może po prostu zawory mają teraz odpowiedni luz, o ile się nie mylę to przez ciasne zawory może właśnie spaść moc silnika. Ja miałem to samo po regulacji od razu odczułem wzrost mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 23:41:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Maniu008 Za ciasne zawory to brak straty, za luźne strata.

Lewy motocykl zaczął wreszcie równo pracować, jeśli poziomy paliwa zostały ustawione według książki to ja bym nie zaczepiał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 23:50:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
Wojt@s
Duże luzy powodują dodatkowy metaliczny hałas i przyspieszone zużycie zaworów, krzywek wałka rozrządu. Natomiast zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania co niesie za sobą spadek mocy silnika. Jeśli zawory nie będą się stykać z gniazdami zaworowymi, nie będą miały się jak ochłodzić, ich temperatura będzie coraz wyższa i konsekwencją może być uszkodzenie (wypalenie) grzybka zaworu.
Ja to tak pojmuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 00:09:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
To jest tak skonstruowane że nawet jakbyś dał płytkę która by wyrównywała luz do zera to pamiętaj że przylgnia na zaworze to jakieś 1mm do 2mm wysokości. Więc w każdej postaci będzie zamknięty. Książki mówią co innego a prawda co innego, na ciasnym zaworze nie masz straty, jest krótszy czas pchnięcia krzywki o szklankę bo masz mniejszy luz. A że się wypalą to inna sprawa, dlatego stosuje się wymienne gniazda i zawory tytanowe które są bardzo ciasno zestawiane. Poza tym przy zbyt małym luzie laski popychacza się sklepują, również mogą zatrzeć się w prowadnicy.

Zapomniałem dodać : płytki masz co 0,05 lub 0,1mm przeważnie, więc jeśli zawór ma przylgnię wysokości/grubośći około 1mm do 2mm to zauważ jakie jest jeszcze pole do popisu po zniwelowaniu luzu do zera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 01:30:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
nie chce się kłócić bo Ty na pewno wiesz lepiej bo w tym siedzisz. Jak widać teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką, ja to tak pojmuje bo właśnie tak piszą w książkach a nie ukrywam że interesuje się mechaniką ale tylko od strony teoretycznej... :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 07:33:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
no właśnie, słyszę że głowica pracuje głośniej (jakbym delikatnie jeden zaworek słyszał, po dobrym nagrzaniu już znika) no cóż, skoro mam wiecej powera, to bede więcej chałasu pod dyskoteką robił :mrgreen:

najprościej podjade do mechanika i spytam sie o ten objaw i co on na to powie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 17:21:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Maniu008 ja też wszystkiego nie wiem:) ale w niektórych klockach wiem za dużo 8) a jako ciekawostkę KTM zaleca do modelu 525EXC ssące na 0.15-0.20 a wydechy 0.20-0.25, motocykl na tym ustawieniu nie chodzi jak trzeba, po wstawieniu zaworów tytanowych i nowych gniazd, ustawiłem zawory na ciasną 0,10 na ssący i luźne 0,10 na wydech. I co?? motocykl zapitala jak postrzelony, gniazda o dziwo zdrowe i już 60 moto godzin znajomy zrobił i szafa gra. A ostatnio rozmawiałem z mechanikami którzy serwisują motocykle na zawodach to ustawiają po 0,05mm i ssące i wydechowe.

Lewy jeśli moto nadmiernie się nie grzeje a na ciepłym wszystkie odgłosy milkną, motocykl równo pracuje to nie zaczepiaj nie potrzebnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 18:23:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
nie będę! obiecuje :) jest przy czym innym robota (wymiany płynów, smarowanie, czyszczenie, polerka, upgrade wyświetlacza biegów ect) Wiec gaźniki sobie daruje. A szpecmajster powiedział, że więcej pali bo jest już zimno :shock: i się moto dłużej zagrzewa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 19:30:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-02 20:50:52
Posty: 110
Lokalizacja: Kraków
Wojtas
nic w tym dziwnwgo tytan ma znacznie mniejszą rozszerzalność cieplna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 22:17:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Tak a szczególnie że dodatkowo można położyć na to wszystko ceramikę :) ale to już tajniki magii w które się nie zagłębiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-29 21:50:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
kolejny etap. przewody chce wymienić na stalówki. Na http://cgi.ebay.co.uk/FZS600-98-03-Goodridge-Black-Front-Brakeline-Kit_W0QQitemZ200409570481QQcategoryZ10490QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BIEW%252BFICS%252BUFI%26otn%3D11%26ps%3D63
Na tej stronce podają cene 30 GBP. ze niby za tyle + przesyłkę dają trzy przewody (zeby nie kombinować z przejściem na dwa) ?? coś mi sie nie chce wierzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-29 23:21:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cena przystępna nawet bardzo, jeśli to pasuje i faktycznie jest Goodridge'a to się nie zastanawiaj bo w PL zapłacisz ze 100-150zł więcej. Chociaż ja nie lubię przerostów formy nad treścią i wszędzie montuje Hell-a. Ale w tym wypadku cena jest atrakcyjna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org