Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-03-03 12:15:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Tydzień temu latałem pod wieczór a było już chłodno i powiem, że bez grzania, musiałem lewą chować między nogi a prawa aż drętwiała ale jak już podłączyłem (na krótko) manety to jazda zrobiła się przyjemniejsza i mogłem jechać dalej a nie się zatrzymywać i grzać łapki. Teraz wiem, że jeśli będzie jakikolwiek inny moto to MANETY MUSZĄ BYĆ GRZANE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2012-03-03 12:15:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-03-22 22:21:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-04 09:03:49
Posty: 148
Lokalizacja: Lewin Brzeski/Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 2007
Oprócz ciepłych łapek to jeszcze suche rękawice są . No i przyjemność z jazdy i wydłużenie sezonu to też plusy grzanych manetek. Wiem bo od soboty mój motocykl takowe posiada :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-16 14:25:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Wczoraj 100km w deszczu, po raz pierwszy z grzanymi manetkami - jednym słowem rewelacja :D
Po dojechaniu do celu mogłem spokojnie ruszać dłońmi a nie jak to bywało kiedyś - palce miałem zmarznięte na amen, brrrr

ps. jeszcze tylko muszę podłączyć je nie bezpośrednio do akumulatora tylko do zasilania stacyjki...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 18:13:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
yui napisał(a):
Apropo WD-40 wcześniej jak widziałem jak ktoś demontował te manetki to sobie ja dałem spokój dlatego kupiłem je teraz. Czemu? ... musiał je nożem kroić żeby zamontować te grzane.

Od początku mojej jazdy na motocyklu i wiedzy, że istnieją takie manetki chciałem sobie takie sprawić jednak myśl o krojeniu oryginalnych manetek tak samo mnie przerażał i odsuwał kupno grzanych...
Robert_312 swoim opisem zapoczątkował myśl o kupnie no i dał mi odwagi by samemu się z tym zmierzyć...
Ten opis powinien być gdzieś w widocznym miejscu przyklejony a nie na 2 stronie tematu. Na pierwszej powinien być, na pierwszej !
Grzane/Podgrzewane Manetki - Foto instrukcja montażu i podłączenia pod stacyjkę/zapłon
Wielkie dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 22:46:21 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Miło się to czyta, dzięki za uznanie zaraz z edytuję pierwszy post :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-13 15:39:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-19 18:12:52
Posty: 36
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZ6S 2004
Mam takie pytanie do autora. Mianowicie również zamontowałem manetki generalnie zgodnie z w/w instrukcją. Czy Autor nie ma wrażenia że po podłączeniu "+ "do kostki jak wyżej delikatnie miga podświetlenie zegarów oraz światła, czy jest możliwość wyeliminowania tego zjawiska nie wiem jakiś przekaźnik albo coś?? Mógłbym podłączyć to bezpośrednio do akumulatora ale nie wiem czy to coś zmieni a szczerze powiem wolę odłączanie grzania razem z wyłączeniem stacyjki. Z góry dziękuję za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-13 16:01:46 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Cześć,
jeżeli podłączysz pod akumulator to niestety będziesz musiał wyłączać je ręcznie - istnieje ryzyko że zapomnisz wyłączyć i nie będzie tak kolorowo;/

Co do delikatnego mrużenia zegarów, to jak rozumiem występuje ono na "N" i przy niskich obrotach? Jest to możliwe, ale osobiście bym się tym bardzo nie przejmował bo podczas jazdy taki zjawisko nie powinno występować, no chyba że akumulator to tylko "atrapa" :P

Co do przekaźnika to wątpię żeby on coś tutaj zmienił, ale można spróbować podłączyć (+) przez przekaźnik właśnie prosto od aku i dopiero jak będzie ładowanie to włączą się manetki, ale ja osobiście tego nie sprawdzałem więc nie mogę się wypowiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-13 16:56:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-05-19 14:10:22
Posty: 40
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
kolko1qaz napisał(a):
...czy jest możliwość wyeliminowania tego zjawiska nie wiem jakiś przekaźnik albo coś??...


Jak najbardziej. Nawet polecał bym podłączenie zasilania manetek bezpośrednio do akumulatora, przez przekaźnik. Sterowanie przekaźnika możesz śmiało brać z tego obwodu pod który teraz masz podłączone. Same plusy takiego rozwiązania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-13 18:52:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
popieram kolegę...plus manetek poprzez bezpiecznik bezpośrednio do akumulatora, a minus poprzez przekaźnik. może zobrazuję mniej więcej tak na szybko :D


[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-13 20:45:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Wszystko ładnie pięknie ale ja bym poprowadził przekaźnik i bezpiecznik przez (+) no i ta żarówka zupełnie nie potrzebna :) bo zamiast do żarówki podłączył bym do tej kości która jest zaprezentowana w pierwszym poście :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-14 15:55:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-19 18:12:52
Posty: 36
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZ6S 2004
Zastosowałem przekaźnik jest wszystko super. Nic nie miga itp, manetki załączają się po przekręceniu kluczyka i oto chodziło. Pozdrawiam i dziękuję za wysycenie tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-15 13:04:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
Robert_312 napisał(a):
Wszystko ładnie pięknie ale ja bym poprowadził przekaźnik i bezpiecznik przez (+) no i ta żarówka zupełnie nie potrzebna :) bo zamiast do żarówki podłączył bym do tej kości która jest zaprezentowana w pierwszym poście :)


a możesz kolego rozwinąć teorię? Chętnie poznam wyższość sterowania "plusem" nad sterowaniem "masą" :wink:

a żarówka jest tylko poglądowa, bo można oczywiście podłączyć pod kostkę...mnie akurat było najbliżej do kostki żarówki tylnej lampy, bo w FZ1 dużo miejsca na wielkie instalacje jak na lekarstwo :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-16 00:56:14 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Jest dość spora różnica ;-) ale nie będę się teraz w to zagłębiał bo jest późno ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-21 20:54:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-11-12 21:25:04
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Wyczytałem dzisiaj, że oxfordy mają automatyczny wyłącznik, który odcina manetki, kiedy napięcie spada poniżej 10,5v. Prawda to? Jeśli faktycznie tak jest, to wydaje mi się, że można śmiało bezpośrednio pod aku podłączać.

Btw to zamówiłem je właśnie, więc będę montował na dniach.
Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-22 00:12:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-06-28 10:48:52
Posty: 36
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
maniekwsh napisał(a):
Wyczytałem dzisiaj, że oxfordy mają automatyczny wyłącznik, który odcina manetki, kiedy napięcie spada poniżej 10,5v. Prawda to? Jeśli faktycznie tak jest, to wydaje mi się, że można śmiało bezpośrednio pod aku podłączać.
..
Pozdro!


Jesli blokada zalaczalaby sie przy napieciu nizszym niz 12,5 to ma to sens. Przy 10,5V motocykla i tak juz nie odpalisz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org