Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-06-22 18:59:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Dziś, lecąc jakieś 120/130 na łuku zauważyłem, że moto w pochyleniu lekko rusza kierownicą lewo/prawo. Minimalne ruchy, nic wielkiego, ale ciekawi mnie, co jest przyczyną takiego zachowania? Opony mają dobre ciśnienie i nie są stare (2006r, tak jak moto) łożysko główki ramy itp wszystko jest ok, bo kierownica chodzi płynnie i bez zacięć. Może to tylko kwestia nawierzchni była? Bo w innym miejscu, w mniejszym pochyleniu ale większej prędkości (łagodniejszy łuk) tego nie było.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 18:59:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-06-22 20:55:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
MarcinJ napisał(a):
Opony mają dobre ciśnienie i nie są stare (2006r, tak jak moto)

Błąd! 7 letnia opona jest stara!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 20:57:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Hmmm, nie powiem, 7 lat, zacne masz te oponki :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 20:59:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2341
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
7 letnia opona kwalifikuje się do wymiany raczej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 21:04:44 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
przecież wyraźnie napisał, że kwestia nawierzchni, bo na innym zakręcie tego nie miał :twisted:

nie wyprowadzajmy kolegi z przekonania, że nie ma starej opony (7 lat!, toż to dziecko jeszcze) :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 21:48:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
No ok, już się rozglądam za czymś. Aktualnie jest tam Michelin jakiś więc trzeba o czymś pomyśleć. Po weekendzie odwiedzę znajomego oponiarza i coś dobierzemy.

A gdyby wyeliminować wiek opony - jakie inne przyczyny takiego się zachowania moto mogłbyby być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 21:53:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Nawierzchnia ? wyważenie kół ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 21:57:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2341
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
łożysko główki, bijące tarcze...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 23:11:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Głębokie złożenie miałeś? Może niedogrzane opony? ja miałem podobne odczucia kotem na torze zanim się nie dogrzały opony :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-22 23:25:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Rhazz bedzie kojarzyl - lecialem łukiem na średnicówce koło Silesii, nad Bocheńskiego - 130km/h, testowałem XR1100 na Dniach Otwartych Shoei. Złożenie raczej niewielkie w sumie, choć dupę z siodełka lekko zsunąłem.

I było to w obie strony łuku. Opony... hmm, wcześniej 15km jazdy, 10min postoju i dzida - jakies 2km i był łuk ;) Potem zawrót i w drugą stronę to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-23 00:20:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2341
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
No to tam są łączenia metalowe przecież :P Poza tym asfalt wyślizgany...
To może nie być kwestia opon. Jedź na zjazd z A4 na witosa na winkle. Złożysz się na kolano 2x w lewo i raz w prawo i będziesz wiedział czy to to samo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-23 11:30:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
ciężkie pytanie, ciężka odpowiedź...śledzę temat :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-23 12:49:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
baxior napisał(a):
Hmmm, nie powiem, 7 lat, zacne masz te oponki :lol:



Oponkę - tylna jest 2010 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-23 21:25:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
no przód ważniejszy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-23 22:55:29 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
W motocyklu obie są ważne, właśnie dlatego, że są tylko dwie :)
I żeby było trudniej to jeszcze jedna za drugą przeważnie ... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org