zjadarka napisał(a):
Ciekawy jestem jakie są różnice między FZ6 a S2?
Wizualnie, delikatnie zmieniona owiewka i wskaźniki żywcem wyciągnięte z FZ1 :). Technicznie, noo tutaj już trochę można trochę wymienić, powiedzmy sobie tak, że do końca 2006 roku był tylko jeden FZ6, taki jakiego wszyscy go znają, 98KM itp :). Z końcem 2006 roku pojawiły się dwie wersje, zwykły FZ6 i FZ6 S2. FZ6 to dokładnie to samo, co było produkowane w latach poprzednich, tylko ze zubożonym silnikiem, zamiast 98KM ma ich 78.
S2 -czyli "stage 2" to już grubsza modyfikacja, dla poprawy reakcji na gaz i poprawy środkowego zakresu dostał system podwójnych wtryskiwaczy, kontrolowanych przez 32 bitowy ECU o zmienionej względem poprzednika mapie zapłonów. Jako, że silnik dostał wigoru, dla równowagi poprawiono też zawieszenie, z tyłu pracuje lekki aluminiowy wahacz, przód też zastąpiono aluminium. Teraz jak już moto jedzie i prowadzi się jak należy, trzeba to jakoś zatrzymać :) więc do łask wróciły doskonale znane z FZS-ów i sportowych modeli, zaciski typu monoblock.
Do tego wszystkiego S2 ma obniżone siedzenie pasażera i zmodyfikowany wydech.
To było by na tyle co wiem, i co udało mi się wynaleźć w sieci :).
siwy2712 napisał(a):
Na eSce SV nadgarstki bolą i jest mało wygodny w porównaniu z Fazerem.
SV ma clip-on'y i głównie przez to przyjmujemy pozycję jak na typowym sporcie, co niestety mocno odczuwają nasze nadgarstki :roll: