Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Dlaczego FAZER 1000 ? https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=20&t=17367 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | kalikali [ 2014-12-24 12:13:55 ] |
Tytuł: | Dlaczego FAZER 1000 ? |
Dlaczego właśnie wybrałeś to moto ? |
Autor: | kamin [ 2014-12-24 12:45:19 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Dlatego że w miarę nowoczesny wygląd, nie złe parametry techniczne i ceny dość rozsądne jak na motocykl tej klasy :D Pozycja za kierą wygodna no i - yamaha! :mrgreen: Pojeździłem już w swoim życiu tymi czterema głównymi markami skośnookich i najbardziej przystępna w obsłudze i naprawach dla mnie była właśnie yamaha :) |
Autor: | kalikali [ 2014-12-24 12:51:21 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
kamin napisał(a): Dlatego że w miarę nowoczesny wygląd, nie złe parametry techniczne i ceny dość rozsądne jak na motocykl tej klasy :D Pozycja za kierą wygodna no i - yamaha! :mrgreen: Pojeździłem już w swoim życiu tymi czterema głównymi markami skośnookich i najbardziej przystępna w obsłudze i naprawach dla mnie była właśnie yamaha :) Fakt, motorek jest zajebiszczy. Yamaha - ale podobno Honda bije ? |
Autor: | bierny [ 2014-12-24 13:09:01 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Co prawda nigdy nie miałem litrowego fazera (choć miałem przyjemność jeździć), ale po FZS 600 stała w garażu CBR-ka f4i, a później CBR-ka 954 i może zaraz zostanę zlinczowany, ale Honda to Honda - klasa sama w sobie :) Sprzęt poczciwy, idiotoodporny, nie do zajechania, skrzynia, praca silnika - perfekcja, wszystkie elementy idealnie spasowane. No i dlatego teraz jeżdżę... Kawasaki! :D A tak serio, to do tej pory tylko tej marki brakowało mi do objeżdżenia całej wielkiej japońskiej czwórki ;) Mam nadzieję, że z Kawą nie będzie jak z Alfą wśród samochodów... chociaż podobno właśnie za to Alfę się kocha ;) |
Autor: | kalikali [ 2014-12-24 13:12:47 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
To moje pierwsze moto inne niż Honda i powiem ,że daje radę. Skrzynia/koszyk, jak zwykle ble, ale stopery w uszy i po problemie. |
Autor: | kamin [ 2014-12-24 13:15:52 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Honda może ''bije'' trwałością, ale jak się psuć zacznie... Większość mechaników już ''a priori'' mówi że robocizna droższa będzie jak przy hondzie ma grzebać :mrgreen: Znam tą markę bo koledzy mają i czasem im pomagam ''dłubać'', mam też hondę civic VI generacji, tam wymienić olej, odkręcić filtr to ''ło mój Boże''... :mrgreen: A jak padł alternator i musiałem go wyjąć to ze 20 minut przyglądałem się w kanale jak go przekręcić żeby wyszedł między drążkami i wężami, choć w komorze silnikowej jest tyle miejsca że jak bym tam wszedł i usiadł to by się maska zamknęła :mrgreen:Akumulator też musi być specjalny węższy (droższy) bo ''normalny'' nie wejdzie :? Podobne problemy są w motocyklach. |
Autor: | kalikali [ 2014-12-24 13:37:14 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Całkiem możliwe. Nie miałem okazji - tfu tfu, niczego naprawiać w zadnym z moto,oprócz jakichś wymian eksploatacyjnych. Do tej pory, jezdziłem, duzymi, ciężkimi kartoflami -/rozwodu nie wziąłem/ ale co wam powiem- jestem mile zaskoczony. Lekko, szybko, dynamicznie - jaja urywa ;] |
Autor: | Cimaj [ 2014-12-24 13:43:10 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Była Yamaha jest teraz Honda. Wszystko kosztuje a najwięcej w BMW :) Mój kolega może potwierdzić. Co kierowca to indywidualna opinia, ale nie ma co się dziwić bo każdy sprzęt to inna wizja producenta. A co do tematu to znalazłem coś do poczytania: http://www.motocykl-online.pl/testy/YAM ... rce,8251,1 |
Autor: | kalikali [ 2014-12-24 14:01:39 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Cimaj napisał(a): Była Yamaha jest teraz Honda. Wszystko kosztuje a najwięcej w BMW :) Mój kolega może potwierdzić. Co kierowca to indywidualna opinia, ale nie ma co się dziwić bo każdy sprzęt to inna wizja producenta. A co do tematu to znalazłem coś do poczytania: http://www.motocykl-online.pl/testy/YAM ... rce,8251,1 Poczytałem -dzięki. W moim przypadku, moto dopasowałem pod siebie. Obnizyłem 4,5cm ,kierownica wyżej o 3,5cm + bliżej o 5cm,szyba turystyczna. |
Autor: | Cimaj [ 2014-12-24 16:05:26 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
No właśnie każdy i tak robi pod siebie sprzęt. Bardziej należy zadać sobie pytanie czego od moto się oczekuje a później szukać tego w kolejnej sztuce. Bez spróbowania różnych opcji ciężko jest powiedzieć. Mi brakowało osłony przed wiatrem - przy dużych prędkościach jak i w kolana :). Następca FZS-a już ten element wyeliminował. Patrząc w dalszą przyszłość pojawi się napewno już kilogram - chyba w R3 np: Triumph ST :) |
Autor: | Jacek_L [ 2014-12-24 21:00:47 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Moc i elastyczność lokomotywy, jedziesz 70 na 6. biegu odwijasz i masz 200 w try mig:) no i spalanie, w 6 można się spkojnie zmieścić i to bez balkoniku starczego :D |
Autor: | kamin [ 2014-12-24 22:09:57 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Choć kilofazer to nie jest żaden pocisk, ale to mój pierwszy motocykl którym się trochę boję odwijać do końca, he he :D i to mi się w nim podoba :mrgreen: |
Autor: | Cimaj [ 2014-12-24 23:08:28 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Eeee tam, odwijać trzeba (oczywiście z głową - kiedy) bo jak nie będziesz to za którymś razem jak to w końcu zrobisz to nie będziesz wiedział jak skontrować niektóre rzeczy które wydarzą się w trakcie odwijania :) |
Autor: | kamin [ 2014-12-24 23:32:40 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
Do końca to miał odwinięte tuż po zakupie po drodze do domu :) - 140 kilometrów drogi więc się nudziło, napisałem że mam po prostu przed nim respekt i trochę pokory. |
Autor: | bierny [ 2014-12-25 00:33:02 ] |
Tytuł: | Re: Dlaczego FAZER 1000 ? |
kamin napisał(a): Choć kilofazer to nie jest żaden pocisk, ale to mój pierwszy motocykl którym się trochę boję odwijać do końca, he he :D i to mi się w nim podoba :mrgreen: Zdecydowanie... zdecydowanie słaby pomysł. Życzę abyś nauczył się jeździć, choć na takim sprzęcie łatwe to nie będzie. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |