Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-01-13 10:19:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
arkadush napisał(a):
a jak z ogarnięciem mocy, nie za duży przeskok z 95 KM na 140 KM i praktycznie raz większy moment obrotowy?



Wydaje mi się że jeżeli jeździłeś już mocą blisko 100 koni to nie będzie to duży przeskok.
Większe różnice i wow jest wtedy kiedy zamieniasz 40-50 koni na 100 koni...
Teraz już tego tak nie odczujesz. No chyba że byś się przesiadł na 180-200 koni :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 10:19:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-01-13 21:30:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-22 16:10:18
Posty: 68
Lokalizacja: Świdwin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: DL 1000 V-strom
Sam mam FZS 1000, trochę ciągnęło mnie do FZ1 ze względu na ciut młodszy design i zawias upsidedown z przodu ale poczytałem trochę o wadach i uznałem, że jednak pozostanę przy starszym modelu.

Co do ogarnięcia mocy... Ja siadłem na kilofaze po GSie 500 i dałem radę. Sprzęt mimo mocy i momentu obrotowego świetnie się prowadzi i nie jest przesadnie narowisty. Oczywiście przez pierwsze kilkaset km musiałem uczyć się delikatniej odkręcać manetkę ale fakt, że jeszcze tu jestem a fazerem latałem już 3 sezony świadczy o tym, że nie taki diabeł straszny. Mogę śmiało polecić FZS 1000.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 22:44:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
No na pewno jak ze startu mocniej odkrecisz to poczujesz jak przód idzie w górę :wink: . Tak sam przy wyjsciu z zakrętu i odkręceniu możesz poczuć jak tył zrywa przyczepność :twisted: . Wszystko zależy jak będziesz wykorzystywał FZS 1000. Do pewnych granic jest na pewno spokojny. Ale powinieneś sobie dać radę skoro jeździłeś wcześniej Hornetem.

A jeżeli chodzi o FZ1 to podobno nowsze wypusty poprawili pod względem technicznym. Ale nie pamiętam od którego rocznika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 23:07:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Mały hornet to też taki diabełek :) ma ''krótkie'' przełożenia, dobrze się wkręca na obroty i tak do 120/godz. za wiele za kilofazerem nie zostanie :D Tak że przesiadka ma sens.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 23:31:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-10-28 21:17:26
Posty: 52
Lokalizacja: Jonkowo /Olsztyn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 XJ900F
polecam fzs 1000 ale na dzien dzisiejszy nic ciekawego nie ma w na nacie do kupienia ,same złomy , kolega szuka i doopa
ja już coś fajnego to cena kosmos :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-14 00:04:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Nie ma co liczyć ze za 9-10tys kupi się coś w super stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-14 21:16:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-11 19:51:56
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: byl Hornet 600
Ja rozglądam się w okolicy do 100km, do 12k. Znalazłem 2 sztuki warte uwagi, jak będzie w miarę pogoda i czas to zrobię wycieczkę. Jestem zdania, podobnie jak z autami, że lepiej kupić dopracowaną starsza konstrukcję, niż tego nowego z wadami wieku niemowlęcego;)

No właśnie w Hornecie ze startu odkręcało się manetę i za dużo się nie działo, wiadomo tył lubił się ślizgnąć jak opona zimna, czasami podobno na 1. biegu przód podnosił minimalnie, ale to kumple tylko mówili bo ja nie odczułem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-14 23:19:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
arkadush napisał(a):
No właśnie w Hornecie ze startu odkręcało się manetę i za dużo się nie działo,


- To może jakiś zblokowany egzemplarz miałeś, 3,1 sek. do setki to nie w kij dmuchał, jeździł takim kolega i za ''sportami'' nadążał, dopiero tak powyżej 150/godz brakowało ''szerszeniowi'' thu.
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... 004,4471,1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-15 22:43:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-11 19:51:56
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: byl Hornet 600
Może, po prostu szybko się przyzwyczaiłem ;) ale to prawda, przy szybkich przelotach, do prędkości 150 kmh z dużo mocniejszymi moto nie było drastycznej różnicy. 3,1 do 100 może te nowsze mają ;) Stary miał chyba 3,5.

Może ktoś podpowie na co przede wszystkim zwrócić uwagę jadąc na oględziny Fazera? Jakieś słabe punkty?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-16 10:08:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Odnośnie CBFy - to zgadzam się z opinią, że jest to sprzęt poukładany i wszystko w nim jest w sumie taki. I oddawanie mocy i wygląd. Jezdzilem z CBFami i wrazenia na mnie te motki kompletnie nie robia, choć rozmawiałem z wlascicielami i wszyscy byli zadowoleni z walorow użytkowych.
Jeśli chodzi o Triumph Sprint ST - tu już wychodzimy trochę w strone sportowych turystykow - inna jednak pozycja niż na wszystkich pozostałych wymienionych motocyklach. Paru kumpli przesiadło się na nie z VFRek i byli zadowoleni. Dobrze się zbiera, jest dość masywny (w sumie nie wiem czy to dla Ciebie zleta, czy wada - ja tam lubie masywne motocykle w plastikach).
Prawda jest taka, ze co nie kupisz i tak będziesz zadowolony, a rady tutaj, to będzie raczej koncert zyczen - co kto by kupil, gdyby był na Twoim miejscu. Kuo motocykl który Ci się podoba, na którym Ci wygodnie i który spelnia Twoje oczekiwania. Na każdym z tych sprzetow zalozysz kufry - na jednych wygladaja lepiej, na innych gorzej, ale nie o to przecież chodzi. No i warto zawsze poczekać miesiąc, dwa, dolozyc kasy, zadluzyc się, żeby mieć to co sobie człowiek wymarzył, bo często jest to moto na kilka lat i zebys sobie nie plul w brode później - "a moglem dolozyc 4 K i mieć cos tam..." ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-16 16:00:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
wolfcbr napisał(a):
Sam mam FZS 1000, trochę ciągnęło mnie do FZ1 ze względu na ciut młodszy design i zawias upsidedown z przodu ale poczytałem trochę o wadach i uznałem, że jednak pozostanę przy starszym modelu.


Niektórzy mają USD w FZS1000 i bardzo sobie chwalą, np. ja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-17 11:43:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-22 16:10:18
Posty: 68
Lokalizacja: Świdwin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: DL 1000 V-strom
DominWK napisał(a):
Niektórzy mają USD w FZS1000 i bardzo sobie chwalą, np. ja :)


Lagi, półki i zaciski z R1?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org