Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-01-11 20:22:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-11 19:51:56
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: byl Hornet 600
Witam, zarejestrowałem się tutaj ponieważ mam dylemat z kupnem następnego moto, niedawno pozbyłem się Hondy CB600f S czyli Hornet ;) Teraz stoję w obliczu kupna następnego moto, serce podpowiada "bierz fazera w litrze" (rocznik 2005-6), ale... początkowo planowałem kupno Hondy CBF1000. Mocy, aż tak nie potrzebuję, w Hornecie bardzo brakowało mi elastyczności. Jeżdżę powiedzmy 90% trasa (w maju po cichu planuję Chorwację, czyli moto na pewno dostanie kufry), na tor też chętnie bym się wybrał jednak chyba ciężko dostać się do Poznania.

Jeżdżę od 2 sezonów, nakręciłem ok. 14 tys. km. jednak czuję duży respekt do tych 143 kucy i nie wiem czy nie za wcześnie na taką moc. Jednak fazera znajdę z kuframi za 11-12k PLN, do hondy musiałbym jeszcze kilka tysięcy dołożyć. Pieniądze nie są jakimś problemem, ale wiadomo że lepiej je wydać na podróże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-11 20:22:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2015-01-11 21:26:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-04 05:25:15
Posty: 92
Lokalizacja: Miłocin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693142599
Obecne moto: na razie nic
Na twoim miejscu z tego co napisałeś celował bym w Bandita 1250. Sam nad nim myślę (ale nie w tym roku) biorąc pod uwagę jeszcze właśnie CBF1000 i FZ1 ale po wchłonięciu chyba całej dostępnej teorii z neta zdecydował bym się na Bandita.
Moc wystarczająca, moment obrotowy powala:108Nm już przy 3500obr/min. spalanie jak na taka pojemność bardzo małe, silnik to już legenda a wygląd to rzecz gustu. Jest też sporo wersji od razu z 3 kuframi tylko cena trochę wyższa niż podałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-11 22:58:44 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
gryzmo napisał(a):
wygląd to rzecz gustu

Bandit 1250FA wygląda obłędnie moim zdaniem :). Jeżeli patrzysz na sprzęty tej kategorii, to obadaj sobie też Triumpha Sprint ST.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-11 23:41:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-11 19:51:56
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: byl Hornet 600
glenroy
Oj tak, zgadzam się w 100%! :D Jednak odrzuciłem go na razie, bo podobno jest dość paliwożerny i sprawia wrażenie masywnego/szerokiego, a nie mam zbyt wiele miejsca w garażu.

A jak ceny i dostępność części do Triumph Sprint ST?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 00:26:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-11 16:18:18
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 SA 2008
Mialem bandita 1250 k8 dosc dlugo , a teraz mam fzs1000 k4 - ale narazie nie wiele nim jezdzilem. Po tych kilku przejezdzkach jedynie stwierdzam, ze bandit przy fazerze to nieskrecajacy czolg, ciezko sie kladzie w zakrety i ciezko sie go przerzuca. Ale jako sprżet typowo na trasy bandit 1250 to super wybor. Silnik - lokomotywa - nie trzeba zmieniac biegow, mozna jezdzic tylko na 5tce. Niezawodny, male spalanie, mozna go calkiem solidnie zapakowac kuframi.
Ja swojego sprzedalem tylko ze wzgledu na ta topornosc w zakretach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 01:08:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-11 19:51:56
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: byl Hornet 600
Powinienem jednak w 1. poście napisać, że też lubię sobie czasami na winkle wyskoczyć ;) Dlatego chciałbym dokonać wyboru między FZS a CBF.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 02:05:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Poczytaj tutaj viewtopic.php?f=20&t=17367 jest sporo opinii użytkowników.
Moim zdaniem FZS1000 lepszy niż klocek Bandit. Tak jak wyżej ktoś wspomniał Bandit kiepski na winkle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 07:50:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
arkadush napisał(a):
glenroy
.......
A jak ceny i dostępność części do Triumph Sprint ST?


Wogóle to jest problem ze znalezieniem samego moto :) Przeglądam od dłuższego czasu ogłoszenia i wciąż to samo - czyli nic ciekawego. Największą jego zaletą jest R3 silnik:) Moto w trasy podobniesz mega/hiper, lżejszy od vfr-y i mocniejszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 09:37:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-11 16:18:18
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 SA 2008
arkadush napisał(a):
Powinienem jednak w 1. poście napisać, że też lubię sobie czasami na winkle wyskoczyć ;) Dlatego chciałbym dokonać wyboru między FZS a CBF.


CBF-ka też jeździłem - bardzo poprawne moto, na pewno lepiej skręca od bandita, ale dla mnie jakieś takie bez pazura..
CBF-ka bije za to bandita i fazera jakością wykonania oraz kulturą pracy silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 19:12:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
lewy_m napisał(a):
arkadush napisał(a):
Powinienem jednak w 1. poście napisać, że też lubię sobie czasami na winkle wyskoczyć ;) Dlatego chciałbym dokonać wyboru między FZS a CBF.


CBF-ka też jeździłem - bardzo poprawne moto, na pewno lepiej skręca od bandita, ale dla mnie jakieś takie bez pazura..
CBF-ka bije za to bandita i fazera jakością wykonania oraz kulturą pracy silnika.


Tak szczególnie padającą elektryką czy alternatorem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 20:34:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-11 16:18:18
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 SA 2008
peterr86 napisał(a):
lewy_m napisał(a):
arkadush napisał(a):
Powinienem jednak w 1. poście napisać, że też lubię sobie czasami na winkle wyskoczyć ;) Dlatego chciałbym dokonać wyboru między FZS a CBF.


CBF-ka też jeździłem - bardzo poprawne moto, na pewno lepiej skręca od bandita, ale dla mnie jakieś takie bez pazura..
CBF-ka bije za to bandita i fazera jakością wykonania oraz kulturą pracy silnika.


Tak szczególnie padającą elektryką czy alternatorem.


Alternatory z tego co pamiętam Honda wymieniała/wymienia bez problemu nawet w Polsce w motocyklach sprowadzanych.
Yamaha Polska w FZ1 z 2006-07 roku raczej nie chciała wymieniać pękniętych ram w motocyklach z zagranicy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-12 23:21:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-27 23:01:42
Posty: 184
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Tylko że ja mam na myśli FZS a nie FZ1 a to duża różnica ponieważ za 12 tys nie kupisz raczej dobrego FZ1.
Poza tym nie chciałbym żeby mi padł taki alternator nawet 300km od domu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 00:08:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-11 19:51:56
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: byl Hornet 600
a jak z ogarnięciem mocy, nie za duży przeskok z 95 KM na 140 KM i praktycznie raz większy moment obrotowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 00:15:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-11 16:18:18
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 SA 2008
peterr86 napisał(a):
Tylko że ja mam na myśli FZS a nie FZ1 a to duża różnica ponieważ za 12 tys nie kupisz raczej dobrego FZ1.
Poza tym nie chciałbym żeby mi padł taki alternator nawet 300km od domu.


Ale mi chodziło o podejście do klienta - Honda vs Yamaha - nie o konkretny model...
Sam zastanawiałem się nad fz1, ale kupiłem fzs1000 tylko ze względu na te wadliwe ramy w fz1 - sam znam dwa przypadki.

A tak po za tym fzs1000 to zajebisty sprzęt :-)

A w tym wątku można poczytać, że silnik w fzs1000 całkiem ładne przebiegi może robić :
http://www.yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=91160

Całkiem udana konstrukcja znaczy sie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-13 10:04:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
do dużego bandita podobny jest też GSX1250F. Zazwyczaj z zestawem kufrów co jest dużym plusem. Ale toporność w zakrętach pewnie taka sama jak w bandicie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org