Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-04-30 23:02:06 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-04 11:42:34
Posty: 10
Lokalizacja: WLKP
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Potrzebuję dane regulacyjne gaźników do Fzs 1000, jak ktoś dysponuje takimi danymi to byłbym wdzięczny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-30 23:02:06 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-04-30 23:21:28 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ustawienie pływaków to według serwisówki 12,5 - 13,5 mm powyżej krawędzi komory pływ. nie mogę doczytać ile obrotów ma być wykręcony wkręt reg. składu mieszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-02 12:00:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-04 11:42:34
Posty: 10
Lokalizacja: WLKP
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
To już jakaś informacja, ale ciągle za mało,żeby zabrać się za te gaźniki. Może ktoś jeszcze podpowie, poczekam :)
Edit:
Tylu tu fachowców na forum, a żaden z was nie ma takich informacji? Szkoda,że w manualu tego nie podają. Jeszcze jedno. Przy jakich obrotach odcinają wasze Fazery?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-10 21:13:52 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-04 11:42:34
Posty: 10
Lokalizacja: WLKP
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Znalazłem ustawienie składu mieszanki w manualu, 2obr. jakby ktoś kiedyś potrzebował. Szkoda, że odpowiedzi na forum tak mało..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-10 22:34:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
No i dzięki Ci że podałeś dane :beer: Któregoś deszczowego dnia planuję wyciągnąć gaźniki celem czyszczenia i regulacji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-20 11:34:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-04-17 13:52:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504590596
Obecne moto: FZS1000
skład mieszanki fabrycznie 2 obr, osobiście sugeruję zrobić 2,25. Yamahy są bardzo czułe na skład, więc nie polecam wykręcać więcej, ale podniesienie mieszanki o 1/4 obrotu powoduje że bardziej miękko pracuje na wolnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-20 22:24:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
ddamiann napisał(a):
Szkoda, że odpowiedzi na forum tak mało..

- Trzeba trochę poszukać :)

Tytuł: Re: [FAQ] ROZBIÓRKA,MYCIE, USTAWIENIE GAŹNIKÓW
PostNapisane: 2016-02-22 15:08:19

Poziom pływaka nad krawędzią gaź. 12,5 - 13,5 mm. śruby reg. wykręcone 2 obroty.
mała porada - gaźniki tak trzeba trzymać żeby nie wcisnęły się amortyzatorki w zaworkach paliwowych, mają się tylko te języczki opierać, bo odczyt będzie błędny. Co do śrub składu mieszanki - na filtrze pow. K&N muszę mieć wykręcone po 3,5 obrotu żeby dobrze banglał, na papierowym serwisuwka mówi 2 obr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-05 00:49:48 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-02-14 18:51:43
Posty: 52
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Hayabusa
Polecam regulację gaźników na analizatorze spalin ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-05 09:04:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
[quote="matik"]Polecam regulację gaźników na analizatorze spalin ;]
Jak na analizatorze to tylko na hamowni :) Silnik pod obciążeniem potrzebuje zupełnie innego składu mieszanki niż kręcony na luzie i najlepiej ustawiać w zakresie 5 - 7 tys. obr. bo silnik najczęściej w tym zakresie ciężko pracuje a ustawienie ''gaźnikowca'' idealnie w całym zakresie obr. jest prawie niemożliwe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-07 23:17:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-02-14 18:51:43
Posty: 52
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Hayabusa
kamin napisał(a):
matik napisał(a):
Polecam regulację gaźników na analizatorze spalin ;]
Jak na analizatorze to tylko na hamowni :) Silnik pod obciążeniem potrzebuje zupełnie innego składu mieszanki niż kręcony na luzie i najlepiej ustawiać w zakresie 5 - 7 tys. obr. bo silnik najczęściej w tym zakresie ciężko pracuje a ustawienie ''gaźnikowca'' idealnie w całym zakresie obr. jest prawie niemożliwe :)


Bardzo możliwe, ja jednak odczułem pozytywną różnicę przy regulacjach na analizatorze spalin nawet na luzie względem seryjnych nastawów ( mam K&N i dedykowany do FZS tłumik Hurrica). Wcześniej w Inazumie też zaobserwowałem że motocykl lepiej pracował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-08 08:04:58 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ja w swoim poście się źle wypowiedziałem :) Silnik pod obciążeniem nie ''potrzebuje innego składu mieszanki'' tylko trochę innych regulacji :) Masz rację że po regulacji z analizatorem silnik lepiej będzie pracował, bo wstępnie ta mieszanka będzie w miarę optymalna a i wszystkie cylindry dostaną jednakowy skład.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org