Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=20&t=18118 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ddamiann [ 2015-04-30 23:02:06 ] |
Tytuł: | Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
Potrzebuję dane regulacyjne gaźników do Fzs 1000, jak ktoś dysponuje takimi danymi to byłbym wdzięczny :) |
Autor: | kamin [ 2015-04-30 23:21:28 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
Ustawienie pływaków to według serwisówki 12,5 - 13,5 mm powyżej krawędzi komory pływ. nie mogę doczytać ile obrotów ma być wykręcony wkręt reg. składu mieszanki. |
Autor: | ddamiann [ 2015-05-02 12:00:00 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
To już jakaś informacja, ale ciągle za mało,żeby zabrać się za te gaźniki. Może ktoś jeszcze podpowie, poczekam :) Edit: Tylu tu fachowców na forum, a żaden z was nie ma takich informacji? Szkoda,że w manualu tego nie podają. Jeszcze jedno. Przy jakich obrotach odcinają wasze Fazery? |
Autor: | ddamiann [ 2015-05-10 21:13:52 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
Znalazłem ustawienie składu mieszanki w manualu, 2obr. jakby ktoś kiedyś potrzebował. Szkoda, że odpowiedzi na forum tak mało.. |
Autor: | kamin [ 2015-05-10 22:34:39 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
No i dzięki Ci że podałeś dane :beer: Któregoś deszczowego dnia planuję wyciągnąć gaźniki celem czyszczenia i regulacji :) |
Autor: | tomaszhac [ 2016-05-20 11:34:27 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
skład mieszanki fabrycznie 2 obr, osobiście sugeruję zrobić 2,25. Yamahy są bardzo czułe na skład, więc nie polecam wykręcać więcej, ale podniesienie mieszanki o 1/4 obrotu powoduje że bardziej miękko pracuje na wolnych. |
Autor: | kamin [ 2016-05-20 22:24:40 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
ddamiann napisał(a): Szkoda, że odpowiedzi na forum tak mało.. - Trzeba trochę poszukać :) Tytuł: Re: [FAQ] ROZBIÓRKA,MYCIE, USTAWIENIE GAŹNIKÓW PostNapisane: 2016-02-22 15:08:19 Poziom pływaka nad krawędzią gaź. 12,5 - 13,5 mm. śruby reg. wykręcone 2 obroty. mała porada - gaźniki tak trzeba trzymać żeby nie wcisnęły się amortyzatorki w zaworkach paliwowych, mają się tylko te języczki opierać, bo odczyt będzie błędny. Co do śrub składu mieszanki - na filtrze pow. K&N muszę mieć wykręcone po 3,5 obrotu żeby dobrze banglał, na papierowym serwisuwka mówi 2 obr. |
Autor: | matik [ 2016-06-05 00:49:48 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
Polecam regulację gaźników na analizatorze spalin ;] |
Autor: | kamin [ 2016-06-05 09:04:50 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
[quote="matik"]Polecam regulację gaźników na analizatorze spalin ;] Jak na analizatorze to tylko na hamowni :) Silnik pod obciążeniem potrzebuje zupełnie innego składu mieszanki niż kręcony na luzie i najlepiej ustawiać w zakresie 5 - 7 tys. obr. bo silnik najczęściej w tym zakresie ciężko pracuje a ustawienie ''gaźnikowca'' idealnie w całym zakresie obr. jest prawie niemożliwe :) |
Autor: | matik [ 2016-06-07 23:17:21 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
kamin napisał(a): matik napisał(a): Polecam regulację gaźników na analizatorze spalin ;] Jak na analizatorze to tylko na hamowni :) Silnik pod obciążeniem potrzebuje zupełnie innego składu mieszanki niż kręcony na luzie i najlepiej ustawiać w zakresie 5 - 7 tys. obr. bo silnik najczęściej w tym zakresie ciężko pracuje a ustawienie ''gaźnikowca'' idealnie w całym zakresie obr. jest prawie niemożliwe :) Bardzo możliwe, ja jednak odczułem pozytywną różnicę przy regulacjach na analizatorze spalin nawet na luzie względem seryjnych nastawów ( mam K&N i dedykowany do FZS tłumik Hurrica). Wcześniej w Inazumie też zaobserwowałem że motocykl lepiej pracował. |
Autor: | kamin [ 2016-06-08 08:04:58 ] |
Tytuł: | Re: Fzs 1000 dane regulacyjne gaznika |
Ja w swoim poście się źle wypowiedziałem :) Silnik pod obciążeniem nie ''potrzebuje innego składu mieszanki'' tylko trochę innych regulacji :) Masz rację że po regulacji z analizatorem silnik lepiej będzie pracował, bo wstępnie ta mieszanka będzie w miarę optymalna a i wszystkie cylindry dostaną jednakowy skład. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |