Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-06-16 12:55:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
Witam serdecznie mam wielki problem

Chcę pojechać w długiego tripa na fazer s2 2007 z dziewczyna z moich wyliczeń wychodzi

zatankowany+ moto
206kg
stelaże + kufry 19kg

razem 225kg przy pustych kufrach

ja z 105kg + dziewczyna 65kg

170kg

razem 385kg (w ubraniach pewnie 395kg)

wczoraj jechałem z dziewczyna tylko z top boxem pustym i na tylnim kole mi cos przy wolnych zakretach skrzypialo lekko

zawieszenia nie utwardzalem wszystko stockowe jest jest jakis ratunek dla mnie ?

Pomijając fakt że w dowodzie max obciażenie to 396kg i moge dostać mandat;(


Prosze o radę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 12:55:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2015-06-16 15:49:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Kaj utwardz zawieszenie bo tak jak mowisz nie da sie jezdzic. Z pasazerem minimalnie 4 zabek na amortyzatorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 16:26:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
Zrobilem foto ustawienia tylnego amor i cos mnie martwi mianowicie laczenie wyglada jakby bylo pekniete zamiescilem foty na dropbox https://www.dropbox.com/sh/2rq7008hytzh5ln/AADuKm1fxc-eKu-b3FdN8ZLEa?dl=0 jakby ktos mogl zobaczyc jaki jest nastaw amora i czy jest uszkodzony z gory dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 20:19:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-09-29 21:18:23
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N 2008
Ustawienia nie widać konkretnie, ale z układu wynika, że masz pewnie kolo środka (4). Jeśli mnie pamięć nie myli, większa liczba oznacza większą twardość.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 20:24:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
na zdjęciu nie wydaje wam się ze amor jest pęknięty ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 20:32:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-09-29 21:18:23
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N 2008
Dorzucam Ci jeszcze zrzut z instrukcji dot. ustawienia sprężyny. Zwróć przy okazji uwagę, na notkę dot. maksymalnego obciążenia.
Załącznik:
uploadfromtaptalk1434479096074.png [280.11 KiB]
Pobrane 695 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 20:33:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Kaj jak "zapniesz" zabek na pierscieniu regulacji powinien byc widoczny taki trzpień. Zrobilem zdjecie jak to u mnie wyglada, mysle ze to Ci cos powie.
[ img ]
Wydaje mi sie, ze pierscien jest ustawiony gdzies w polowie zamiast na konkretnym stooniu regulacji.
A co do tego pęknięcia to mozemy po tym zdjeciu ustalic tyle samo co Ty, najlepiej powiedzialby Ci cos na ten temat fachowiec od zawieszeń.
Wyzsza wartość na regulacji to wieksza twardość zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-17 08:12:08 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
O tym nie mówiłeś że nie regulowałeś zawiechy, jak stale przeciążasz maszynę to może być tam pękniecie, najbielej jak byś go wyjął. Wtedy będzie pewność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-17 10:11:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
Witam

nie regulowałem amora z tyłu bo zawsze jeździłem nim sam dopiero z miesiąc temu kupiłem boxy ale zawsze jeździłem z pustymi i to nie wiele.

dopiero ostatnio z dziewczyną przejechałem się testowo i topboxem pustym więc nie ma mowy o regularnym obciążeniu. Może ktoś kto ma fazera mógłby zrobić zdjęcie takie jak ja to byśmy porównali.

Foto robiłem z pod siedzenia.

p.s. jeżeli waga całkowita motorku to 396kg jak go przeciążę o około 10-15kg to będzie bezpieczny do jazdy w długą trasę ? ( jak już załatwię sprawę ze skrzypieniem w okolicach tylnego koła)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 05:30:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Wygląda raczej na dzwiny spaw niż pęknięcie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 10:37:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
może ktoś zrobić zdjęcie tego spawu w swoim moto i pokazać tutaj?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 14:43:48 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
tu masz fote z netu i ja nic takiego nie widzę jaku CIebie :(

http://timm.dmhost.pl/Mat_naw20_2014022 ... MG5068.JPG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 15:05:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
a ja z kolei mam wrażenie że u mnie jest podobnie. Piszę tak bo jakiś czas temu właśnie zaglądałem na tą spręzynę i coś podobnego kojarzę. Choć nie mam koło siebie moto więc potwierdzić moge dopiero w nastepnym tyg.
Inna sprawa że może to oznaczać że obaj mamy pęknięcie lol (odpukać w niemalowane;))

co do samego mandatu to nie słyszałem o nikim kto na moto dostał mandat za przeholowanie z wagą więc tym bym się na samym końcu przejmował.
Co do samego przeciązenia można tak jechać po prostu trzeba jechać wolniej i mieć na względzie zawieszenie bo mocno dostanie na dziurach i nierównosciach. No i wolniej też na zakrętach bo moto już się może inaczej prowadzić.
Podsumowując jak przeciążysz o 10-15kg to jeden wyjazd nie sprawi że moto się rozleci i nie będzie na czym wrócić. Może szybciej wykończysz zawieszenie (pytanie w jakim stanie jest obecnie?) ale moim zdaniem spokojnie pojedziesz i wrócisz zadowolony z wyjazdu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 15:25:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
Dzieki za podpowiedzi

Sprawdzilem naciag na tyl i jest ustawiony na 3

Wiec byc moze to kwestia zmiany.

Na jaki naciag ustawic amortyzator przy pelnym obciazeniu czyli okolo 405kg masa calkowita na trasie po rumuni transalp itp ? Na plecam i pelne bagazniki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-18 16:24:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Kaj na max czyli na 7 :) uwazaj zebys nie przekrecil poza skale. Jak sie uda to wrzuce dzis foto u mnie jak to wygląda.

Edit:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org