Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie o FZ6 n
PostNapisane: 2016-06-19 17:18:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-06-19 17:09:04
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Dzień dobry, witam wszystkich szanownych Użytkowników wspaniałych maszyn.
Mam pytanie czy jest na forum ktoś z okolic Chrzanowa woj. małopolskie ktoś kto mógł by udzielić parę cennych porad i służyć pomocą.
Pytam ponieważ mam zamiar kupić sobie model FZ6n rocznik ok 2005-2007 i chciał bym porozmawiać w realu z kimś kto ma doświadczenie z tematu. Ja niestety jestem laikiem w tej dziedzinie. Będę bardzo wdzięczny za wszelakie porady i uwagi. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytanie o FZ6 n
PostNapisane: 2016-06-19 17:18:01 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-06-20 10:32:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
jak coś ten link to podstawa: http://www.yamaha-motor.eu/designcafe/e ... 642&page=4