Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 21:14:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-01 21:24:04
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
kolego lekkie dodawanie gazu w zakręcie to oczywista oczywistosch, bo chyba nie wchodzicie w zakręt na wcisnietym sprzegle heheh ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-05-10 21:14:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09 11:28:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
piotrus napisał(a):
Mr.Jack
Wchodząc w zakręt zmniejsza się powierzchnia styku opony z asfatem (obwód opony jest większy na środku niż na krańcach). Mając te same obroty wręcz zwalniasz motocykl, a zarazem bardziej tracisz równowagę
Pozdrawiam!

czy mogłbys troszke rozwinąć bo obawiam sie ze nie kumam, ale dziekuje za pozdrowienia

a co do "walenia" w zakrecie to moze wystarczyłoby zmienić odległość między osiami kół... hmm ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org