Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-04-21 18:46:13 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Czy u was tez zachodzi taka sytuacja, ze przy wiekszym pochyleniu w pewnym momencie macie odczucie ze motocykl zaczyna sie walic, albo uciekac tyl? Zakrety, ktore wczesneij robilem spokojnie na thundercacie, teraz powoduja u mnie nerwowosc.

Na poczatek myslalem, ze przy duzym zlozeniu po prostu mi sie tylne kolo uslizguje, ale dzisiaj stwierdzilem, ze odczuwalem raczej/tez walenie sie w zakret.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-04-21 18:46:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-21 20:54:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
niewiem czy mowisz o tym co mysle ale moze to od tego ze opone masz z tylu wyjezdzaona(plaska) moze bierznik miec ale byc plaska i wtedy na zakrecie lipa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-21 21:30:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-06 14:46:35
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak...
Na dobrych oponkach to chyba się nie zdarza. Moje kleją się idealnie, chociaż nie zamknąłem oponki w tym sezonie, za dużo jeszcze piachu na drogach i się nie rozjeździłem. Chyba pozostają opony. Ale pytasz o FZ6, ale latasz na czymś innym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-21 22:14:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-21 18:38:34
Posty: 324
Lokalizacja: WZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR
Sprawdż czy tylne koło jest rónoległe z przednim. (czy tył np. skręca)
Być może po naciągnięcu łańcucha tylne koło daje np. w prawo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-21 22:15:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Mr Jack w zeszlym sezonie kupil nowke FZ6 ze stanow. Z tego co pamietam przyjechala jeszcze w oryginalnej skrzyni yamahy :twisted: Wiec raczej o zjechanych oponach ciezko mowic.... chyba, ze przebiegiem zablyszczal ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 07:41:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4619
Obecne moto: jamaha pw 50
Albo ciśnienie albo drewniane opony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 09:40:16 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Cisnienie sprawdzalem w zeszlym sezonie jak mialem podobne objawy i bylo ok. Opony sa chyba srednie, ale moze to nie to. Inna sprawa, ze ja mam 7500 km na liczniku i praktycznie niewyjezdzone boki. Calt czas srodek zuzywam.

Ja sie tym boje jezdzic :) Jakos niestabilnie mi sie od poczatku nim jezdzilo.

A czy to moze byc tez kwestia profilu opon? Bo moze jest tak, ze do pewnego momentu faktycznie jest bardziej plaska, a pozniej ostro sie zagina. W kazdym razie uczucie jest bardzo nieprzyjemne - powoduje, ze ise boje mocniej pochylac, bo mam wrazenie ze mi tyl ucieka i moyto sie wali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 09:51:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
Mr.Jack wrzoc zdjecia opon i sprawdz ten lancuch czy masz rowno naciagniety


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 10:00:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-31 09:08:45
Posty: 97
Lokalizacja: kob/krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 game over
malo prawdopodobne przy taki przebiegu ale moze lozysko zawieszenia skoro piszesz ze od poczatku jakos niestabilnie Ci sie jezdzilo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 11:31:03 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
A opony seryjne czy szersze? Jaks szersze to może to jakieś zaburzenia trakcji rodzi :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 12:12:29 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Łańcuch z tego co wiem nie jest równo wyciągnięty, ale jakie to ma znaczenie skoro przy normalnym pochyleniu nic sie nie dzieje i dopiero w pewnym momencie, po przekroczeniu pewnej granicy, zaczynaja sie dziac zle rzeczy?

Opony sa nowe, od producenta moto. Znaczy sie pierwsze i takie jakie sobie producent wymyslil.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 13:28:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4619
Obecne moto: jamaha pw 50
Mr.Jack napisał(a):
Łańcuch z tego co wiem nie jest równo wyciągnięty


Nie wyciągnięty, a naciągnięty, czy z obu stron masz na tych samych kreskach naciągu, o to jabolowi chodziło.

Mr.Jack napisał(a):
Opony sa nowe, od producenta moto. Znaczy sie pierwsze i takie jakie sobie producent wymyslil.


Tzn jakie? I jaki rozmiar?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 15:32:47 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Nie wiem jak bede przy moto to sprawdze :P
17 cali, 180tki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 22:10:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Według mnie to przez zjeżdżony środek opony.
Miałem tak w Thundercacie. Nieprzyjemne rzucanie tyłem + gwałtowna chęć upadku moto po przekroczeniu określonego poziomu pochylenia. Zmienisz oponki i będzie gitara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 17:19:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-05-10 16:06:47
Posty: 1
Mr.Jack
Miałem podobne odczucia w zeszłym sezonie jak tylko zaczynałem ujeżdzać fz6. Myślałem, że to przez oponę, a że akurat była do wymiany to zmieniłem na nowego BridgeStone'a ale nadal było to samo. Gdy posadziłem swoją niunie z tyłu przestałem to odczuwać. Fz6 ma dosyć wysoko środek ciężkości. Są na to dwa rozwiązania, jedno to obniżenie zawieszenia. (Widziałem w internecie jakies zestawy do tego.) Drugi to przyśpieszaj w zakrecie. Ja dodaje gazu nawet z tysiaka do przodu. Wchodząc w zakręt zmniejsza się powierzchnia styku opony z asfatem (obwód opony jest większy na środku niż na krańcach). Mając te same obroty wręcz zwalniasz motocykl, a zarazem bardziej tracisz równowagę. W fz6 przez ten wysoki środek jest to mocno odczuwalne. Ten typ tak ma.
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org