Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-06-18 18:42:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-14 21:30:53
Posty: 33
Lokalizacja: Gryfów Śląski/Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Cześć,

Kto przerabiał temat dorabiania kluczyka z imobilaizerem? Mam czerwony klucz matka i teraz pytanie, gdzie i jaki najlepiej kupić surowy kluczyk, albo jak to zrobić żeby było najlepiej? Widzę, że są surowe klucze bez imo, ale też takie z grotem i imo, podobno mozna wtedy wyfrezować grot, a zaprogramować można samemu przy pomocy klucza matki (czerwonego)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-06-18 18:42:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-06-18 19:44:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-24 22:26:03
Posty: 100
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: nie 1
Nie przerabiałem, więc się wypowiem ;p
Jeśli jest tak samo jak fz6, to potrzebujesz wszystkich kluczy (czerwony, nowy niezakodowany i stary zakodowany jeśli masz)
1 Kupujesz surowy kluczyk z imo i 2 piwa.
2 Docinasz ząbki klucza jak trzeba.
3 Wsadzasz czerwony do stacyjki.
4 Przekręcasz na ON potem na OFF i wyciągasz.
5 Wsadzasz nowy kluczyk (jest jakieś parę sekund na to)
i przekręcasz na ON i na OFF
6 Wsadzasz stary kluczyk i robisz to samo aby go zakodować na nowo lub pomijasz jeśli go nie masz.
7 Wypijasz jedno piwo, a drugie dla mnie

Zrób to sprawnie aby nie dopuścić do sytuacji, że np. zakodujesz nowy klucz, a starego nie zakodujesz na nowo. Wtedy stary nie będzie działał i całą procedurę będziesz musiał robić na nowo.

Niech się wypowie ktoś jeszcze dla potwierdzenia.
Nie odpowiadam za poniesione szkody :whistle:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-09 18:51:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-14 21:30:53
Posty: 33
Lokalizacja: Gryfów Śląski/Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
morf&na napisał(a):
Nie przerabiałem, więc się wypowiem ;p
Jeśli jest tak samo jak fz6, to potrzebujesz wszystkich kluczy (czerwony, nowy niezakodowany i stary zakodowany jeśli masz)
1 Kupujesz surowy kluczyk z imo i 2 piwa.
2 Docinasz ząbki klucza jak trzeba.
3 Wsadzasz czerwony do stacyjki.
4 Przekręcasz na ON potem na OFF i wyciągasz.
5 Wsadzasz nowy kluczyk (jest jakieś parę sekund na to)
i przekręcasz na ON i na OFF
6 Wsadzasz stary kluczyk i robisz to samo aby go zakodować na nowo lub pomijasz jeśli go nie masz.
7 Wypijasz jedno piwo, a drugie dla mnie

Zrób to sprawnie aby nie dopuścić do sytuacji, że np. zakodujesz nowy klucz, a starego nie zakodujesz na nowo. Wtedy stary nie będzie działał i całą procedurę będziesz musiał robić na nowo.

Niech się wypowie ktoś jeszcze dla potwierdzenia.
Nie odpowiadam za poniesione szkody :whistle:


I nowy klucz już jest ;)

Dla innych, którzy będą w podobnej sytuacji - potrzebny jest czerwony klucz matka. Mogłem dorobić za 200zł z kodowaniem u majstrów od dorabiania, ale chciałem mieć oryginalny dlatego kupiłem surowy klucz z ASO na podstawie nr. VIN. Przyszedł klucz z imobilizerem z surowym grotem. Poszedłem przyciąć grot na bazie czerwonego klucza, potem poszedłem do motocykla, zrobiłem to co kolega wyżej: wsadziłem czerwony, odpalilem moto, zgasiłem, poczekałem chwilę, wsadziłem ponownie, na ON, wyciągnąłem czerwony i szybko wsadziłem nowy, na ON i odpaliłem i koniec ;)

W ASO kluczyk ok 240zł, mogą dociąć grot za 60zł plus zakodować kluczyk za 150 wiec moim zdaniem nie warto bo pewnie jeszcze dochodzi koszt dosłania im czerwonego i potem ponowna przesyłka powrotna.

To tyle ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org